17

1.3K 15 3
                                    

Uyarı: yetişkin içerik.

"Sonunda kucağımdasın ha?" Sinsice sırıttı. Allah'ım, kucağında gelinliğimle duruyordum. Ve bu, onun çok istediği şeydi. Sevişmek.

"Utanıyorum ben ya. Sevişmeyeceğim!" Sitem ettim.

Dudaklarını büzdü ve beni kucağından indirip yatağa oturdu. Ellerini göğüsünde birleştirip ben hariç odamıza bakıyordu. Kendi odamıza, kendi evimizde ki kendi odamıza.

Kıyamayıp kucağına tekrar oturdum. Ama ısrarcıydı ve pas vermiyordu.

"İyi, sen bilirsin." Kucağından ayaklanıp gelinliği çıkardım. Gözlerinin üzerimde olduğunu biliyordum. Gelinliği bir kenara attıktan sonra saçlarımı dağıttım. Aynadan ona baktığımda vücudumu izliyordu. Ona döndüğümde ilk olarak sütyenin içinden taşmış göğüslerime, sonrasında iç çamaşırımdan 'ben buradayım' diye bağıran kadınlığıma bakıp yutkundu.

Ayaklanıp bana yaklaştı. "Tanrım, hayal ettiğimden daha güzelsin. Çok güzelsin." Dudağıma tutkulu bir öpücük bıraktığında ben de ona eşlik ettim.

Daha öncesinde ön sevişme yaşamıştık fakat beni inceleme fırsatı olmamıştı. Çünkü utanıyordum.

Öpüşlerimiz derinleşirken onu yatağa ittirdim ve üzerindekileri attım. Bu sefer iplerin ben de olmasını istiyordum. Bu sefer ikimizde sadece iç çamaşırlarımızla duruyorduk. Üstüne çıkıp erkekliğinde oturdum. Altımdaki şişkinlik ve sertlik beni zorlayacağının habercisiydi. Ona eğilip sert bir öpüşme başlattım.

Sanki bir daha öpemeyecekmiş gibi öpüyordu beni, dokunamayacakmış gibi.

Ani hareketle üzerime çıktı, yine kontrolü ona kaptırmıştım fakat bu durumda düşüneceğim son şey bile değildi. Boynumu emerken diğer eliyle sırtımdaki sütyen kopçasını çıkartmaya çalışıyordu. Üzerimdekilerden kurtulduğunda boynumdan ayrılıp göğüslerime yöneldi.

Eski verdiği kelebekleri tekrar diriltmişti. Bir göğüsümü emip, diğerini sıkıyordu. Boşta kalan eliyle belimi kavrayıp kendine bastırdı. İkimizinde ağzından inilti çıktı. Ama durmayıp sürtünmeye devam ettiğinde elimin altındaki çarşafı daha sıkı tutmaya başladım. Bedenimi biraz daha yükselterek kafamı geriye attım. Bu inanılmaz bir histi gerçekten!

"Ah, Elis seninle sabaha kadar sevişeceğim. Buna emin olabilirsin." Hırıltılı sesiyle derin nefeslerinin arasından konuşmuştu. Arsız.

"Öyleyse ne duruyorsun?" İnlemeyle karışık bir ses olduğundan Edis bu sesten güç aldı ve kilodumu tek hamlede indirdi. İlk önce açığa çıkan tertemiz kadınlığma baktı ve sinsice suratıma çevirdi gözlerini.

"Sana dediğimi hatırlıyor musun?"

'Lanet olsun çok darsın, yakın zamanda bunu değiştireceğim.'

Aklıma o günün gelmesiyle gözlerimi kaçırdım. İlk ön sevişmemizdi nasıl olsa.

"Evet, değiştirmeni bekliyorum ben de." Onu ensesinden yakalayıp tekrar dudaklarıma mühürledim. Aynı zamanda benimle öpüşüp bir yandan da baksırından da kurtulmaya çalışıyordu. Benden ayrılıp arkadaki çekmeceye ilerledi ve prezervatif çıkardı.

Çekmeceye ne zaman koyduğunu sormayacağım bile.

Küçük Edis'e baktığımda büyük olduğunu düşündüğüm zamanlarda haklı olduğumu gördüm. Oldukça kalın ve uzundu. Beni aşardı bu. Gerçi iki parmakta bile zorlanıyorsam...

Elindeki plastik poşeti bana uzattı ve, "tak" dedi. Onun emrine uyup elindeki poşeti aldım ve ağzımla açtım. Ardından içerisinden prezervatifi alıp poşetini rastgele fırlattım.

Edis'in Elis'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin