9

257 35 10
                                    

"Tae neden sürekli senin canını yakıyorlar?"

"K-kimler hyung?"

"Anlamamazlıktan gelme Taehyung. Sınıfındakilerden bahsediyorum."

"Benden hoşlanmıyorlar."

"Neden senden hoşlanmasınlar ki?"

"Bilmem çirkinimdir belki. Yada sinir bozucu buluyorlardır."

"Saçmalama Tae! Çok güzelsin sen bir kere. Sinir bozucu da değilsin. Nefret etmeleri için bir neden yok."

"Güzel miyim?"

"Oraya mı takıldın yani?"

"Soruma soruyla cevap vermesene hyung."

"Hm güzelsin. Çok fazla hemde."

"Oh hyung."
"Sanırım öleceğim kalbim çıkacak gibi. Ben hasta mıyım hyung?" Elleri henüz Taehyung'un gözünün kenarındaki yarada gezinirken kıkırdadı büyük olan. Mutlu olmuştu aslında. Karşısındakine garip duygular besleyen tek o değildi. Bunu öğrenmek onu biraz rahatlatmıştı. Minik çocukla yakın temas kurduğunda hızlanan tek kalp onunki olsaydı buna çok üzülürdü. 'Tatlı' dedi içinden kendi kendine. Onun sürekli korumak istediği çocuk çok tatlıydı.

"Bilmem bu bir hastalıksa sanırım bende hastayım." Filmlerde hep kızların erkeklere, erkeklerin kızlara karşı duygular besleyebileceği gösteriliyordu. Bu Yoongi'nin defalarca düşünmesine neden oldu. Ben gerçekten hasta mıyım? Diye söylendi mesela kendisine. Eğer bu bir hastalıksa bile çok iyi hissettiriyor diyordu aynı zamanda.

"O zaman bu ne?"

"Kendin araştırmalısın Taehyung. Ben senin düşüncelerini yönlendiremem." Tabii ki de aklındakileri söyleyemedi Yoongi. Okuduğu kitaplar, filmler, müzikler hepsi bu duyguların kadınla erkek arasında yaşandığını söylüyordu. Şimdi nasıl Taehyung'a 'aşıksın,aşığım,aşığız.' Diyebilirdi ki?

"Tamam." dedi Taehyung kabullenici bir ses tonuyla. Hiç karşı gelmezdi o hyunguna. Yoongi ince parmaklarını Taehyung'un kaşının altındaki yaraya değdirdi. Karşısındaki çocuğun yüzünü buruşturmasıyla panikledi. Ne yapacağını bilemeyip elini hızla çocuğun yüzünden çekti. Endişeyle baktı karşısındaki surata.

"B-ben çok özür dilerim."

"Sen bir şey yapmadın ki. Acımıyor zaten."

"Yalan söyleme Tae acıdığına eminim."

"Birazcık. Ama hyung lütfen elini yanağıma koy bu daha iyi." Bu sözlerin ardından çekingence elini Taehyung'un yanağına koydu Yoongi.

"Acıyor mu?"

"Hayır geçti bile."

"Taehyung ben seni sürekli yaralı görmek istemiyorum. Birileri sana sataştığında beni çağır tamam mı?"

"Ama sana da vururlar. Çok güçlüler onlar."

"Hey hyungunu hafife alma velet ben onlardan daha güçlüyüm."

"Biliyorum hyung çok güçlüsün sana güveniyorum."

"Evet bana her zaman güvenmelisin. Çünkü ben senin güvenini asla boşa çıkarmam."

~Taegiyle kalın~

Bird -Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin