14.

406 29 64
                                    

Do frasa....zanadával si v hlave straší. Nemôže mu povedať pravý dôvod. Určite má dosť svojích problémov. No tak Han mysli! Mohol rozmýšľať ako chcel, mohol si z hlavy vytrhať všetky krásne hnedé vlásky, mohol sa na zemi krčiť ako chcel, no nič nevymyslel.
,,Hanie, si v poriadku? Povedz mi, kto ti čo robí? Nie som až taký sprostý, aby som si  nevšimol ako neustále, keď si sadneš alebo hocičo iné aukáš. Nemohol som si nevšimnúť ako ťa vždy či už na chodbe alebo na WC-kach zastaví Minho a jeho partia. A ty sa tam len pri stene krčíš, akoby si sa bál, že ti ublíži. Jisungie je to on? Ten, čo ťa šikanuje? Povedz.....prosím, chcem ti pomôcť." povedal s ľútosťou v hlase Felix. Pomaly si kľakol k hnedovláskovi, ktorému sa znova spúšťali slané slzičky po tváričke. Jemnými pohybmi kreslil Jisungovi po chrbátiku obrázky, aby ho aspoň trochu uistil, že nie je na všetko sám. Že už sa nemusí báť odkryť svoje telíčko. Že už má pri sebe človeka, ktorý si prešiel podobným problémom a vie, aké to je, keď sa mu všetci vysmievajú. Nevedel prečo ešte, ale určite k tomu patril aj jeho vzhľad. Vždy je to jeden z dôvodov. Ryšavovláskovi hneď na prvý pohľad prišiel strašne roztomilý aj keď mal pod horkasto čokoládovými očičkami fialové kruhy. Nech už to bolo kvôli čomukoľvek, chcel mu dať pocit istoty, že mu môže veriť.

Zatiaľ čo Felix ukľudňoval Jisunga, Minho sa pomaly túlal po meste. Divné pohľady ľudí samozrejme tiež nesmeli chýbať.
,,Minho?! Si to ty? Ako to vyzeráš? Čo sa stalo?" opýtal sa jeho starý známy, keď prechádzal okolo chodiacej polomŕtvoli. A tá ho tak trošku odignorovala. Čiernovlások sa vôbec nemusel pozerať, kto to bol. Ten hlas by rozpoznal aj na milión kilometrov. Práve tento človek bol príčinou, prečo Minho ostal sám a prečo sa tak zmenil. Áno, Minho bol kedysi naozaj milý chlapec koho videl, toho pozdravil, pomohol, mal dobré známky. Bol šikovný. Dopomáhali mu k tomu aj jeho rodičia, ktorí už dávno nie sú medzi živými. Mal ich veľmi rád. Dali mu všetko čo len mohli až do osudného dňa. Odvtedy sa uzavrel do seba. Pri spomienke na jeho rodičov sa rozplakal. Znova.
,,Minho? Prečo neodpovieš?" vypytoval sa ďalej. V Minhovi sa naraz zobrala taká nenávisť, hnev a všetky negatívne emócie až sa postavil, ukľudnil, zotrel slzy a v neposlednom rade zpevnil hlas.
,,TY! Ty môžeš za to ako som sa zmenil. Ty môžeš za to, prečo rodičia už nežijú. Si hajzel. Nenávidím ťa! Nenávidím!" vykrikoval ako len vládal. Dokonca sa mu na konci maličko nalomil hlas. Bol unavený. Nevládal už ani na nohách stáť. Stále mu bola zima. Poslednýkrát vzlykol a pred očami sa mu zjavila čisto čierna tma.

,,Ji.....poď dovnútra." zobral mladší hnedovláska za ruku a ťahal ho na gauč. Znova si ho vtiahol do objatia. Síce už Jisung toľko neplakal, ale miloval objatia, tak prečo to nevyužiť? Po chvíli sa starší odtiahol a zahľadel sa do očí mladšieho. Videl v nich hviezdičky zvedavosti. Taktiež aj ľútosť a starosť. Dokonca niečo, čo bohužial nemá v očiach každý človek. Dôveru. Naozaj mu môžem veriť. Usmial sa sám pre seba. Z hĺboka sa nadýchol a hneď potom vydýchol.
,,Felix.....pozri sa sám." povedal a povytiahol si mikinu na brušku. Felix sa nad pohľadom na modrasté miestami až fialovkasté modriny zhrozil. Nikdy nevidel tak dobité telíčko. Vyzeralo tak krehko. Tak jemnučko. Skoro ako porcelán. Pomaly až necítiteľne prechádzal po modrinách. Takto si prezeral každú časť hnedovláskovho tela. Za každým odhalením čiernej mikiny či teplákov sa začali jeho oči plniť slzičkami viac a viac. Nakoniec sa dostal na miesto, kde sa bál pozrieť najviac. Ruky. Boli dorezané. Nebolo vidieť ani najmenší kúsoček hnedovláskovej bledej pokožky. Tento pohľad už nevydržal a vzlykol. Hneď po ňom nasledoval Jisung, ktorý ľutoval Felixa, že toto videl. Rýchlosťou blesku si kľakol k mladšiemu a tentoraz bol on ten, ktorý ho vtiahol do objatia. Húpal sa s ním zo strany na stranu. Šepkal, aby neplakal. Ale nič nepomáhalo. Felixa to dorazilo. V duchu preklínal Lee Minha za toto všetko. Jisung si zaslúži lásku, nehu, opatrnosť a nie modriny, škrabance či neľudskosť.

*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

Ahoooj srdiečka❤
Chcem len povedať, že dnešná časť nie je veľmi zaujímavá a to z dôvodu, že sa VRÁTIL HYUNJIN😭🌸 a ja nemôžem rozmýšľať. Prosím, povedzte, že nie som jediná, ktorá plakala🖤🌸. A určite si pozrite song "애" ak ste ju ešte nevideli😇.

Vitaj späť HyunJinie🥺❤.

Chýbal si nám🥺🖤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chýbal si nám🥺🖤.
We love you❤❤!

~💜I purple you💜~

Hate or Love  [💞minsung💞]Where stories live. Discover now