,,Milujem ťa, Minho."
Čiernovlások sa v stotine sekundy odtiahol od modrovláska s miernym náznakom infarktu v tvári. Nemohol uveriť vlastným ušiam. Počul som dobre? Opakoval si v hlave až kým nespozoroval na mladšieho tváričke neistotu. Zahodil všetky myšlienky, ktoré mu stihli za tak krátku chvíľku potopiť celú myseľ do zložky "Jisungie". Vrelým, ale stále jemným úsmevom ho pohladil po líčku a za temeno hlavičky si modrovláska pritiahol bližšie a venoval mu niekoľko sladkých božtekov na rúžovučké opuchnuté vankúšiky. Cítil, ako sa maličký chlapček usmial a tak sa rozhodol pokračovať. Svojími veľkými rukami chytil modrovláskov úzučký pás a položil ho pod seba. Mladší si okamžite zložil ručičky za čiernovláskovým krkom. Cítil sa sťastný. Konečne sa zbavil toho ťažkého pocitu na hrudi. Konečne prestal popierať city, ktoré k čiernovláskovi tak dlho choval. Konečne presvedčil svoj rozum, že starší chlapec mu naozaj nechce ublížiť. Konečne počúvol svoje srdiečko. Obaja ako keby zabudli, že čas existuje. Boli len oni, ich svet a nádherné myšlienky.
,,Aj ja ťa milujem, mačiatko." zašepkal svojím melodickým hlasom do príjemného ticha, ktoré medzi nimi panovalo. Nestačil ani mrknúť a pred očami videl lesknúce sa slzičky v modrovláskových čokoládových očkách.,,Nie, zlatko...nesmieš plakať. Nechcem vidieť žiadne slzičky...bolí to." ľavou rukou opatrne prechádzal po zamatovom líčku v snahe ukľudniť plačúceho chlapčeka.
,,T-to sú sl-slzy š-šťastia..." povedal pomedzi vzlyky. Starší sa usmial a objal modrovláska.
,,Neznášam, že si pekný dokonca aj keď plačeš, Hanie." povedal čiernovlások.
,,Nie, nie som pekný." zakrútil nesúhlasne hlavičkou modrovlások.
,,Takto o sebe už nikdy nehovor...miláčik si nádherný. Tvoj úsmev, tvoje roztomilé veľké očká, bacuľaté líčka, mäkkučké pery, sladká vôňa, drobné telíčko, maličké ručičky a ten tvoj guľatučký zadoček. Ani nevieš ako rád by som ho stlačil a tvoje srdiečko...si dokonalý." tentoraz všetko povedal bez toho, aby sa hanbil. Potreboval mu to povedať. Celú pravdu. Modrovlások kompletne sčervenal.
,,My-myslíš, že...mám guľatý z-zadok?" spýtal sa ostýchavo maličký modrovlások.
,,Áno." odpovedal čiernovlások sladkým hláskom. Jemným dotykom prešiel cez mladšieho hladké bruško, chrbátik až k zadnej časti lemu kraťasov. Modrovlások sa mohol zblázniť od toľkého návalu horúčavy, ktorú spôsobila čiernovlásková ruka. Vyvolávala v ňom pocit spokojnosti, bezpečia, vernosti, oddanosti a vzrušenia. Podľahol mu. Každú časť na drobnom telíčku, ktorú staršieho ruka pohladil zanechala popáleninu. Celý horel.
,,Hanie, už dlho to chcem urobiť...môžem?" opýtal sa s neistotou v hlase a čakal na odpoveď.,,Urob to." odvetil so zavretými očami, pootvorenou pusou a jazykom na kraji pier. Starší čiernovlások sa spokojne usmial od ucha k uchu a ruku presunul na ľavú polovicu zadočku mladšieho. Nežným stlačením zapríčinil hlasný vzdych, ktorý perfektne lahodil jeho ušiam. Maličký chlapček sa od hanby skoro prepadol. Ručičky okamžite vystrelili na tváričku, ktorú takmer celú zakryli a rumenec sa do líčok dostal skôr ako sa stihol akokoľvek pohnúť.
,,Baby~ notak nezakrývaj si tváričku, chcem ťa vidieť a počuť. Vzdycháš nádherne." nedokázal si odpustiť poslednú vetičku.
,,A-ale...ale j-ja sa...hanbím." snažil sa nezakoktať, no jeho ostýchavosť mu to bohužial nedovoľovala.
,,Mne sa to páči. Mačiatko, notak...povedz mi...aké to je?" priblížil svoje pery ku krku mladšieho, kde ho jemne pobozkal. Modrovláskovy ihneď naskočili zimomriavky po celom bezbrannom telíčku. Starší si tento pohľad náramne užíval. Páčilo sa mu, ako maličký chlapček pod ním nič nezmôže. Vlhkými božtekmi pokračoval od krku na kľúčnu kosť, ktorú začal rôzne okusovať, cmúľať a olizovať. Dlho to však nevydržal, pretože mladšieho nádherné melodické vzdychy ho natoľko vzrušili, že si začal označovať svoju spriaznenú dušu prekrásnymi a do očí bijúcimi fliačikmi lásky. Mladší sa pod ním len krčil a vzdychal.
,,Minho...to...je úžasný pocit." ani si neuvedomoval ako eroticky to starší chlapec pochopil. Týmto novým pocitom bol natoľko opitý, že si neuvedomil, čo povedal. Neuvedomil si ako kolenom zatlačil na čiernovláskové vzrušené prirodzenie.*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
Zlatíčka moje veľmi sa ospravedlňujem za meškanie. 🙏🙏😖😫
Netušila som ako pokračovať...a toto z toho vzniklo.😩
~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
Hate or Love [💞minsung💞]
Random,,Prečo ma tak strašne nenávidíš? To ti prídem až tak nechutný? Akoby som ja mohol za to, že som sa do teba zamiloval. Počuješ! Ja ťa milujem! A ty ma zabíjaš už len pohľadom! Už nevládzem" vykrikoval som a pritom mu hľadel do očí. Vykrikoval som ta...