,,Zlatíčko, kam si sa schoval?" zakričal od zúfalstva čiernovlások. Samozrejme, že vedel, kde sa modrovlások nachádza, ale chcel sa hrať na smutného. Z časti to aj bola pravda. Chýbal mu. Aj keď ho vedľa seba nemal len pár minút, chýbal mu. Chýbali mu jeho líčka, úsmev, ručičky, vlásky skrátka všetko. Ticho si povzdychol a čakal.
,,H-hyung?" ozvalo sa slabo z kuchyne. Čiernovlások zdvihol hlavu a stretol sa s najrozkošnejším stvorením. Modrovlások na neho zdola pozeral ako to najväčšie neviniatko pod Slnkečkom aj nad ním. Vo veľkej mikinke, ktorá mu bola po kolienka a zakrývala tak aj jeho maličké ručičky vyzeral ako maličké mačiatko, ktoré, keď raz dostanete do ruky, už ho nepustíte. Máte potrebu sa o neho starať ako by to bolo to najvzácnejšie na svete. Presne tak to cítil čiernovlások.
,,Awww....Sungie, poď ku mne." roztiahol paže na znak objatia. Mladší na nič nečakal a okamžite skočil staršiemu do náruče s roztomilým chichotom.
,,Čo budeme robiť, hyung?" spýtal sa jemným hláskom, keď ho starší položil na kuchynskú linku.
,,Urobíme si filmový večer. Čo povieš?" oprel sa oboma rukami o linku a vrelý úsmev na tvári nesmel chýbať. Na chvíľu sa stratil v modrovláskových očkách, ktoré odrážali žiaru zapadajúceho Slnka. Vyzeral úchvatne.
,,Áno!" vykríkol modrovlások a objal staršieho. Čiernovlások sa zasmial nad roztomilosťou mladšieho a objal ho späť.,,Minho hyung?" opýtal sa mladší, keď pozoroval čiernovláska ako pripravuje popcorn a pritom hravo kýval nožičkami, ktoré mu vyseli.
,,Áno?" na chvíľu zdvihol zrak od mikrovlnky, aby sa uistil či mladší nepotrebuje pomôcť.
,,Vedel si, že hrošie mliečko je rúžové?" oči uprel na staršieho, ktorý sa od smiechu skotúľal na zem avšak jeho tvárička zostala naďalej kľudná a vážna.
,,Zla-zlatíčko, toto si kde vyčítal?" ďalej sa smial a utieral si slzy.
,,Na internete." s nezáujmom pokrútil ramenami a odvrátil zrak od čiernovláska na svoje bosé nôžky.
,,Chrobáčik na internete niekedy píšu veľa nepravdivých vecí." povedal už kľudným hlasom a vtesnal sa medzi stehná mladšieho.
,,Ja viem, ale aj tak si myslím, že toto pravda je. Myslíš, že má nejakú špeciálnu chuť?" opýtal sa s iskričkami nádeje v očkách.
,,To neviem, ale viem, že moje mliečko má špeciálnu chuť a je len pre teba." flirtovne pozdvihol obočie. Ježiš, ja som ale úchyl.
,,O-oh....pre Satanovú húsičku....ty si ale riadne úchylný." ručičkami sa zaprel o staršieho hruď, aby ho od seba odlačil. Len pre istotu.
,,Robím si srandu, pusinka." usmial sa a objal mladšieho zozadu.
,,Popcorn už je, môžeš ísť prosím zapnúť televízor?" zmenil tému, aby ďalej nemusel komentovať staršieho reči.
,,Jasné, ale len s tebou." modrovlások vypískol, keď ho čiernovlások vo svatobnom štýle niesol do obývačky. Opatrne ho položil na gauč, aby mu neublížil a odbehol pre misku, ktorá ostala na linke.,,Čo si chceš pozrieť?" opýtal sa, keď sa konečne usadil na miesto príliž blízko modrovláska. Hneď na to si aj prehodil ruku okolo mladšieho pásu a nehodlal ho pustiť po zvyšok večera.
,,Nájdi mi návod ako sa dýcha." dostal zo seba po chvíli priškrteným hlasom modrovlások.
,,Čože?!" vykríkol starší a v zápätí sa pozrel na mladšieho.
,,Veľmi ma stískaš, nemožem sa nadýchnuť, Hyung." povedal ublížene.
,,Ou....prepáč, cukríček to som nechcel." ospravedlňoval sa čiernovlások dovtedy, kým mu modrovlások nevlepil rýchlu, ale za to sladkú pusinku na líčko. Usmial sa a schoval si tváričku do staršieho hrude, aby nevidel ako mu rumenec prikryl líčka.
,,Čo to bolo?" spýtal sa provokatívne čiernovlások.
,,Umm....myslím, že p-pusa." ešte viac sa začervenal.
,,Ach....miláčik ty mi tou tvojou roztomilosťou roztápaš srdiečko. Nie je možné, aby bol niekto tak strašne rozkošný." usmieval sa starší a pritom sa držal na ľavej strane hrudníka.
,,Nepreháňaj, hyung." mávol rukou a plne začal venovať pozornosť filmu. Titanic?! No do frasa. Zaklial v duchu mladší. Tento film mu prišiel príliš úchylný a presladený. Možno jedna časť na tom bola najlepšia. Tá, kde skoro všetci prišli o život.
,,Prečo práve toto?" spýtal sa mladší s nechuťou v hlase.
,,Pretože je to pekný film." odpovedal jednoducho čiernovlások a zobral si hrsť popcornu do ruky.
,,Keď myslíš." ďalej sa nezaujímal.,,Dobre. Fuj! Vypneš to? Veď sa idú zožrať navzájom." zahučal uprostred filmu mladší.
,,Nevypnem. Aj tak sme to pred hodinou robili my. Tak zavri tú tvoju nádhernú pusinku." mrkol starší.
,,A nezavriem. Vypni to a porozmýšľam." prekrížil si mladší ruky na hrudi a našpúlil pery. Čiernovlások si hlboko povzdychol a natiahol sa cez modrovláska k ovládaču. Jisung sa nad činnosťou čiernovláska víťazne usmial. Netušil však, že starší má celkom iné plány. Skôr ako stihol niečo povedať alebo urobiť, čiernovlások ho zdvihol za pás a obkročmo posadil na svoje stehná.
,,Ty ma nebudeš poslúchať? Dobre, si zlý chlapček. Zaslúžiš si vyprask!" povedal hlbokým hlasom vedľa mladšieho uška, do ktorého jemne zahryzol. Mladší len ticho vzdychol. Čiernovlásokvi to rozhodne nestačilo a tak presunul svoje pery na krk modrovláska. Jemnými motýlími božtekmi obdarovával každú jeho časť. Zastavil sa pri ohryzku, do ktorého z chuti zahryzol. Tentokrát už mladší hlasno zavzdychal. Ale aj to bolo málo. Najradšej by bol, ak by modrovlások vzdychal jeho meno a prosil o viac, ale ešte sa neodvážil. Jazykom prešiel po zamatovej kožičke mladšieho krku až ku perám. Bozkával tie plné, sladké, dokonalé vankúšiky tak dlho, kým mu nedošiel kyslík. Oprel si svoje čelo o čelo mladšieho a spolu zhlboka dýchali.
,,Milujem ťa, Minho."*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
Hate or Love [💞minsung💞]
Random,,Prečo ma tak strašne nenávidíš? To ti prídem až tak nechutný? Akoby som ja mohol za to, že som sa do teba zamiloval. Počuješ! Ja ťa milujem! A ty ma zabíjaš už len pohľadom! Už nevládzem" vykrikoval som a pritom mu hľadel do očí. Vykrikoval som ta...