Hissettiğim şeyler dostça değil-

16 2 6
                                    

Kaç gündür yattığımı bilmiyorum ama sanki asırlardır uyuyo gibiydim. Nihayet gözlerimi açtım ve hayatımın şokunu yaşadım. Karşımda ilk aşkım , ilk arkadaşım, ilk öğretmenim vardı. Ve o an ağzımdan hep dediğim şeyi söyledim .
" Hanji- san eski dostum." Bana sanki ölmüşümde dirilmişim gibi bakıyordu. O an onu deliler gibi öpmek istedim ama ona bunu yapamazdım. Ama o benden önce davrandı ve bana sıkıca sarıldı. Kaç yıl olmuştu , ne kadar zaman görememiştim onu.
Ah kafamda ki düşüncelerden ayrılıp ona nolduğunu, beni nasıl bulduğunu sordum . Her şeyi tek tek anlattı. Anlaşılan kader bizi tekrar bir araya getirmişti. Ve kendime hakim olmalıydım . Yıllar önce yaptığım o hatayı yapmamalıydım. Ona seni seviyorum dediğimde 10 yaşındaydım ve yüzüme bile bakmadan benden kaçmıştı. Ve ertesi sabahta taşınmıştık. Onu tekrar kaybedemezdim bu arkadaşlığı bu sefer harcamicaktım. Ama ondan da vazgeçmicektim.
- Hanji?
- Efendim Jennie.
- Şuan nerdeyim?
- Burası benim çalıştığım keşif birliği , ve benim odam.

- Şuan nerdeyim? - Burası benim çalıştığım keşif birliği , ve benim odam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve seni buraya getirdim. Şuan iyi durumdasın ama yine de sen yataktan çıkma, yorgun olmalısın.
- Aslını sorarsan evet , bi an için o deve yem olacağımı sandım.
- Merak etme tam zamanında seni kurtardık. Ee sen neler yapıyordun? Nerde yaşıyordun? Annenler nasıl? Ve orda ne işin vardı?
- Aslını sorarsan taşındığımız gün kaza geçirdik ve annemle babamı kaybettim.
Hanji Jennie'nin dediklerini duyunca çok üzüldü.
-Teyzemle yaşıyorum. Seninle hayallerimizi gerçekleştiremesemde asker olmaktan vazgeçmedim. O şehirde şehir birliği var orda onbaşıyım. Ve bir görev için beni buraya yolladılar.Ee sen neler yaptın? Aslında konuşucak çok şey var ama şuan söz bulamıyorum.
- Bende asker oldum ve şuan binbaşıyım. Normal bir asker hayatı işte eskisi kadar devler de olmayınca tarla bahçe işleri var . Bugün orada anormal bir dev görünce çok şaşırdım.Uzun zamandır bir tane bile görmemiştim.
-Ne o yoksa devlere aşık mısın?
- Hah evet hemde deliler gibi . Hanji'nin cevabıyla ikimizde kahkalara boğulduk.
Çok gülünce bi yerlerimin ağrıdığını hissettim ve sustum. Hanji durumu anladı ve hemen beni yatar pozisyona getirdi. Şimdi daha iyiydim. Bu yatakta o kadar rahat ki sanırsın kuş tüyünden. Hanji 'nin benim için çok endişelendiğinin farkındaydım. Ama bunların hepsinin dostluktan öte mi yoksa sadece özlem mi olduğunu anlamam için zamana ihtiyacım vardı. Ben yatakta yatarken oda masada ki tabakları toplayıp tezgaha koydu. Ve yatağın boş yerine oturdu.
- Şuan ne yapmamı istersin? Teyzen ya da komutanın merak etmesin?
- Ya nasıl unuturum . Onlara nasıl ulaşabilirim haberleri olsa iyi olur. Hele Louis çok endişelenmiştir benim için.
Bu da neydi dedi içinden Hanji "Louis " yoksa - hayır olamaz hayır . İçinde fırtınalar kopsa da dışarıya gülmeyi iyi beceriyordu Hanji ve şuan bunu yapması gerekiyordu.
Ben Louis'i diyince bi anda Hanji'nin yüzündeki o güzel gülümseme silinir gibi olmuştu. Hemen durumu anladım . Louis'i erkek arkadaşım sanmıştı. Ah çok tatlı eminim şuan başında şimşekler çakıyordur. Söylesem iyi olur . Üzülmesini istemiyorum.
- Hanji?
- Efendim.
- Bu arada Louis benim en yakın arkadaşım.
Bunu dedikten sonra yüzüne öyle bir gülümseme yayıldıki.
YEMİN EDERİM ŞUAN ONU ISIRMAMAK İÇİN ZOR DURUYORUM.
- Hanji?
-Hanji ?
- Hey bir şey desene ?
-Ne diyebilirdim ki o kadar mutlu oldum ki ne diyeceğimi bilemiyorum.
- Neden mutlu oldunki?
- Şeyden canım yani arkadaşın olduğu için . Ben belki arkadaşın yoktur sandım da .
Heh bende yedim açwğöwşwöwl Allah'ım bi insan bu kadar mı tatlı olur. Çok belliydi kıskandığı :))
- Hanji bi sevgilin var mı?
- NE YOK TABİKİ NEDEN OLSUN?
- Ne bağırıyorsun Hanji sessiz ol .
- NEDEN BÖYLE BİR ŞEY DEDİN YOKSA SENİN VAR MI?
- Ah tabikide yok ama bilemiyorum ileride ne olur.
Bunları dedikten sonra istediğim yüz ifadesi tam da buydu. Bana beni değerli hissettiren o bakış. ONU YEMEMEK İÇİN ZOR DURUYORUM.
- Hanji benim uykum geldi uyumak istiyorum.
Hanji hemen kalkıp üstümü örttü ve bana iyi geceler dedi. Sonra yere yazdığı şeye yattı. Onu orda görünce ;
- Senin orda yatmanı istemiyorum Hanji çok ince yerlerde buz gibidir gel istersen yanımda yat . Zaten dağınık yatan biri değilim.
Hanji bakakaldı ama sanırım kabullendi çünkü hemen örtüleri bi kenara atıp yanıma geldi. Sol tarafıma döndüm ve iyi geceler diledim. Oda bana tekraren dedi ve düşünmeye başladım.
Yorulmuştum eski dostumla yeniden tanışmak kalbimi çok yormuştu. Uzun zamandır hiç bu kadar mutlu olmamıştı kalbim. Ve bu çırpınış daha ilk gündendi. Birden yatakta doğrulmaya çalıştım.
- Hey noldu? Dur yavaş bi yerlerini acıtıcaksın!
- Hanji sana bir şey söylemem lazım.
- Dinliyorum Jennie.
- Ben sana seni seviyorum dediğimde 10 yaşındaydık.Ama benim duygularım hala aynı hala senin için ay-
- Jennie ben-
- Kesme sözümü çünkü şimdi demezsem hiç bir zaman diyemiyeceğim.Hala senin için aynı şeyleri hissediyorum. Kaç yıl geçsede ben hep seni bekledim. Ve asla kalbimi başkasına açamadım . Senin benim için hissettiğin şeyler dostça olsada bunları demem laz-
- JENNİE
Onu bu kadar kızgın hiç hayal etmemiştim.Demekki fazla ileri gitmiştim.
- Efendim.
- HİSSETTİĞİM ŞEYLER DOSTÇA DEĞİL-

Aman Allahım kitap harika gidiyor .
Yorumlarınız benim için çok değerli hele tepkilere bayılırım.

Daha 3. Bölümden birbirlerine açıldılar ama napim çok seviyorum ve kavuşmalarını istedim.

The Most True Love 🦢 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin