Baş karakter Jennie ve Hanji
Hanjiyi (non binary) olarak yazıyorum yani erkek olarak daha maskülen hayal edilebilir.
Jennie 'nin görünüşü pieck gibi yani biraz ona benziyo . Bu yüzden genelde fotolar pieck x hanji shipinden. Ama ben shiplemiyorum. Normal animede Moblitle shipliyorum. Neyse bu:
Hanji yine aynı ama daha maskülen.
Bu Louis Jennie 'nin şehir birliğinden en yakın arkadaşı . Teyzesinin eviyle Louis'in evi komşu eskiden beri arkadaşlar .Bu Katy Jennie'nin en yakın diğer arkadaşı , şehir birliğinde tanıştılar ama çok yakınlar .
Louis'le iyi anlaşıyor.Bu Hannah keşif birliğinde Hanji'nin grubunda asker . (Hanji'ye platonik)
Bu Kris şehirdeki birlikte komutan .
Gerisi bildiğimiz gibi gözüküyor (Eren,Mikasa,Levi,Erwin,Moblit,Armin,Annie,Jean,Connie,Sasha,Ymir,Historia,Marco ) daha da diğer askerler .
Keşif birliği ve başka bir şehirde olan şehir birliği var . (evt adı şehir birliği 🤭)
Evren normal aot gibi ama az ölüm var yani konusu hep dev titan kesmek değil yine varlar ama eskisi kadar çok değil . İnsanlar surlarda yaşamıyor ve geçmiş zaman değil yakın zaman desem yeri .
Fotoğrafları Pinterestten aldım bazılarının isimlerini kafadan uydurdum .
Hiç elle tutulur Hanji fanfici olmadığından yazıyorum umarım güzel oluurr . İlk kitabım :')
Bu arada bunlar benim fikrim shiplemeler olsun falan eğer homofobikseniz okumayın :)
( Ymirx Historia , Erwinx Levi ve daha fazlası)Yazım yanlışı çok olabilir ama siz sadece okuyun öalwöwpwöwşw yazamıyorum ;(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Most True Love 🦢
Fanfic"Ve sen. " dedi Hanji " Sen benim gördüğüm en gerçek aşksın."