Akhirnya Taeyong,Doyoung & Yangyang tiba di kediaman Dongsung.. Taeyong menyuruh Doyoung & Yangyang tunggu di mobil..Dia memberikan alasan yg sama seperti Mark & masuk ke dalam...
Jaemin & Yejin berjalan sangat pelan supaya tidak diketahui sesiapa..Dan sialnya seluruh lampu rumah itu mati
Y/n: *memeluk lengan Jaemin erat* Y-yejin takut..
Jaemin: Shh,tenang sayang..Oppa di sini..Aish,tak berguna! Satu persatu masalah timbul!
BUGH
Kepala Jaemin & Taeyong terhantuk.
Jaemin, Taeyong: Akh!
Taeyong: Jaemin? Apa itu kau?
Jaemin: Tae hyung? Yep,ini Aku..Aku tak melihatmu hyung..
Taeyong: Aish Tentu saja..Kan lampu sialan ini mati
--------
???: Ingin kemana,hm?
Jaemin,Taeyong & Yejin kaget..Jaemin memejamkan matanya sebentar & menoleh menatap ???
Jaemin: Ingin bawa gadisku pulang..Wae? Apa itu urusanmu?
???: Dia gadisku..
Jaemin: Tch..
Tiba"
Jaemin: Argh!
Jaemin ditendang dari belakang & ditolak keras menghampiri ???..Jadi,lengan Jaemin & Yejin terlepas..Yejin terus memeluk Taeyong ketakutan..
???: Hahaha,kau mahu adikmu ini selamat,Taeyong? Maka berikan gadis itu padaku sekarang juga! *Merangkul Jaemin*
Jaemin: Lepaskan aku,sialan!! Hyung! Jangan pernah memberi Yejinku pada banjingan ini!
???: Banjingan ya? Kau mahu lihat gadismu itu merana?
Taeyong: Lepaskan Jaemin,sialan!
???: Sebagai gantinya,berikan gadis itu padaku..
Taeyong: Mana mungkin!
???: Jadi sedialah untuk melihat adikmu MATI~
Taeyong: *bercakap di earphones yg disambung terus kepada Yangyang* code merah!
NOTE
Code merah = emergency / darurat / bahaya
Code biru = Selamat / safe
Code hijau = Gather di tempat yg telah ditetapkan
Code purple = Melindungi diri
Code hitam = Melakukan penyeranganX1 = Menyerang target utama
X2 = Menyerang Anak Buah (AB)
X3 = Berpecah ke tempat yg telah ditetapkanYangyang langsung faham & bergegas menyusul Taeyong.. Untungnya sudah tidak ada bodyguard di depan sana.. Yangyang kaget melihat seisi rumah yg gelap gelita..
Yangyang: Hyung! Di mana?
Taeyong: Agak sulit untuk tentukan di mana aku berada..
Yejin melepas pelukannya & berjalan pergi dari Taeyong
Taeyong: Sayang! (Jeritnya pelan) mahu ke mana?
Y/n: Shh!
Gadis itu menghampiri ??? dengan sangat pelan & tidak sengaja tertendang bahagian junior ??? membuat pemiliknya menjerit kesakitan..
???: Argh sialan! Siapa itu?! *Melepas rangkulannya pada Jaemin*
YOU ARE READING
HIS GIRL : NAJAEMIN (C)
FanfictionNa Jaemin seorang Mafia King menginginkan seorang gadis biasa adiknya kepada Lee Taeyong sekaligus sebagai leader Mafia Gang NCT..Jaemin tidak yakin hubungannya dengan adik Taeyong akan berterusan karena adik Taeyong mengambil masa yg lama untuk mem...