I am in love, Martin.

133 5 30
                                    

Цяла нощ не мигнах. Бях изключително нервна и имах чувството че след секунди ще избухна. Трябва да разбера кой е натровил брат ми. Тоест не ми е брат но ми е като такъв.

- Кой може да е? - промърморих под нос.

Лили спеше кротко и вече бе спокойна че брат ѝ е жив. Аз обаче трябваше да намеря човека и да го накарам да съжалява до края на дните си. Едва дочаках алармата ми. Непохватно започнах да се обличам с дрехите които бяха планирани за днес. Щях да отида при момчетата да им изпея  всичко и след това на рецепция.

- Здравей миличка. - започна.

- Не сега Лаура. - казах. - Положението е критично.

- Какво е станало? - попита ме.

- Натровиха брата на най-добрата ми приятелка с нещо смъртоносно и трябва да открия кой го е направил за да не се повтори отново. - казах набързо - Затова не ме чакайте имам да преглеждам няколко часа записи.

- Добре. Разбирам. - каза разбиращо Лаура.

Когато слязох на закуска момчетата вече ме чакаха.

- Знаем за случилото се. Ето взех ти пакетирана закуска отивай. - подаде ми Марк.

- Благодаря ви. Много. - прегърнах ги.

Тръгнах към рецепцията където имаше една мило изглеждаща жена.

- Добър ден. - поздравих.

- Добър ден. С какво мога да ви помогна? - попитах.

- Дойдох във връзка със случая на отравяне на момче. - казах.

- Добре. С какво мога да ви помогна? - попита ме.

- Ами... Трябва да прегледам записите от камерите близо до стая 402. - споменах.

- Дайте ми момент. - започна тя.

Цъкаше известно време по клавишите и изглеждаше дяволски концентрирана и сериозна.

- Има камера която точно показва вратата. И такава която показва асансьора близо до вратата. - обясни.

- Която показва вратата точно. - помолих.

- Добре. - тя натисна още няколко копчета. - От кога и колко часа?

- Вчера от 9:00 сутринта. - помолих.

- Заповядайте. - тя премести стол там където трябваше да седя.

- Как да го сложа на x2? - попитах.

Тя се приплъзна до мен и ми показа всичко най-нужно. Настаних се и гледах времето. В 3:24 следобед някакво непознато момиче влезе в стаята. Спрях видеото и приближих до лицето. Имах късмет че видеото бе ясно. Снимах я.

In Love with Formula 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora