..KAPITOLA 1..

26 2 0
                                    

Hned jak mi zazvoní budík vím že tohle bude jenom další nudný den plný učení a prefektských povinností. Nenávidím školu hlavně protože jsem si nesedla jak se spolužáky tak s učiteli vlastně jedinej učitel kterej za něco stojí je Snape. 

Vstala jsem z postele a vydala se směr koupelna kde jsem si udělala veškerou ranní hygienu a vrátila se zpět do pokoje. Vzhledem k tomu že jsem líná si oblečení připravit večer tak dojdu ke skříni a vybírám si oblečení. Po chvíli civění do skříně mi ovšem dojde že si stejně musím vzít tu nudnou školní uniformu takže se můj výsledný outfit skládá z černých podkolenek, sukně (bože jak já ty sukně nesnáším), Bílé košile, zmijozelské kravaty a hábitu se zmijozelským odznakem(Jak jinak že?). Své po pas dlouhé vlnité zrzavé vlasy si zapletu do francouzských copů, nanesu korektor protože mám obří kruhy pod očima potom si dám trochu tvářenky abych nevypadala jako mrtvola a nakonec vše završím řasenkou tadá a celý můj look je hotový. Následně sejdu schody do společenky kde už na mě  čeká Sam(moje BFF) snídani jako obvykle nestíhám co znamená že jdeme  rovnou na lektvary...

...........................................................

Celou školu jsem z nějakého mě naprosto neznámého důvodu myslela na Toma Riddla ano na toho co se potom stal Voldemortem nevím proč ale poslední dobou na něho myslím celkem často, možná je to protože ho chápu a nebo protože si občas přijdu stejná jako on ale kdybych měla potkat jakého koli člověka tak by to byl na 100% Tom Riddle když mu bylo tak 16.

Ve škole jsme toho k mému překvapení moc nedělaly. I když to asi dává smysl když je předposlední týden školy že? takže se škola dneska celkem přežít dala, no momentálně je 21:00 a já chodím po hradě jako pitomec protože mám hlídku a dneska jí mám zrovna sama protože můj parťák leží na ošetřovně skvělý no ne? A navíc Ještě hodina a půjdu si lehnout.

Ale to bych nesměla být já abych na někoho nenarazila  jenomže já dneska nechci strhávat nikomu body a už vůbec ne svojí koleji takže okolo toho kluka projdu a budu ho prostě ignorovat.....


Z pohledu Toma:

No bezva takže mi chcete říct že jsem právě kvůli stupidnímu Malfoyovi skončil bůh ví v jakém roce a ještě se nemám jak vrátit zpátky bezva fakt super. Prostě tady počkám než tudy někdo projde a...Hele támhle někdo jde, prosím tě mohla by jsi mi říct co je za  rok?

Z pohledu Amy:

Prosím tě mohla by jsi mi říct co je za rok? Vážně se mě ten kluk právě zeptal co je za rok? to žije pod kamenem nebo co? 

A(AMY): Ty jsi pil?

T(TOM): Měl bych?

A: Odpovídat na otázku otázkou je neslušné víš o tom?

T: Vím... Ne nepil jsem

A: Tak proč se mě ptáš co je za... Počkej to je obraceč času?

T: Jo.  A evidentně se rozbil

A: A tvoje jméno?

T: Jsem Riddle, Tom Riddle

A: Pane bože!

T: Co se dějě 

A: Musíš odsud zmizet hned je ti to jasný?

T:Vlastně ani ne...

A: Ve zkratce se z tebe stal nejmocnější a nejnebezpečnější čaroděj a  kdyby tvoje budoucí já nebo kdokoliv jiný zjistil že tu si bylo by po tobě ale nejhorší by bylo kdyby tě našel můj bratr

T: Proč?

A: Zabil si nám rodiče mě si proklel a donutil si mě otevřít tajemnou komnatu a podle věštby  tě má zastavit... Jo a taky právě jde támhle po chodbě takže se schovej za támhle ten sloup a doufej že s sebou nemá pobertův plánek.

 T: Co je to-

A: Potom teď se schovej

H(Harry): Amy musíš odsud  rychle pryč

A: Ahoj Harry děje se něco?

H: Jo děje Riddle je na hradě

A: To se ti určitě jenom zdá.

H: Ne nezdá a podle plánku by měl stát někde tady

A: To je nesmysl věděla bych kdyby tady byl 

H: Nevěděla co když je za tím sloupem 

A: To je nesmysl jdi spát h-

T: Kurva

A: fajn je tady celou dobu

H: Nedokážu uvěřit že si ho bránila

A: Nebránila jenom sem mu pomáhala

H: To je to samý! pro boha zabil ti rodiče ne jednou se pokusil zabít i tebe ale ty ho stejně budeš bránit.

A: Ano budu zmijozel drží při sobě

T: Jestli mů-

HaA: NE!

H: Půjdeme za brumbálem ten to vyřeší

A: A teď si ze mě děláš srandu že jo? Víš moc dobře jak toho dědka nesnáším

H: Nemáš na výběr.

.....................................................................................................................................

NA ZAČÁTEK SE CHCI OMLUVIT ZA CHYBY A TAKY JE ASI DŮLEŽITÉ ŘÍCT ŽEJE TO MŮJ PRVNÍ PŘÍBĚH TAKŽE JEŠTĚ NEJSEM NA 100% ROZHODNUTÁ JAK TO BUDU PSÁT

hiding is not lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat