..KAPITOLA 2..

24 1 2
                                    

Merline za co mě trestáš? To jsem toho chtěla tolik? Podle mě chtít se alespoň jeden večer vyspat není tak nesplnitelný. Ale evidentně jsem je spletla protože místo 9 hodin úžasného spánku běhám po škole se svým otravným bratrem a Tomem Riddlem. Páni to zní víc absurdně než to znělo v mojí hlavě každopádně abych vám objasnila situaci tak právě jdeme za Brumbálem protože má Harry pocit že v tuhle noční hodinu nemá na práci nic lepšího než řešit Toma Riddla. Jakoby to nemohl udělat ráno že? 

A je to tady jsme před Brumbálovou...  Asi kanceláří? Ne fakt nemám nejmenší tušení co to je protože jsem to až do dneška vědět nějak extra nepotřebovala. Takže Brumbál je teď ředitel jo? zeptal se Tom. Neříkají ti náhodou Blik? Zepá se Harry. U MERLINA! MŮŽETE SE PŘESTAT POŠŤUCHOVAT JAKO BY VÁM BYLO PĚT?!? Fajn Amy klid. Řekl otráveně Harry. Prosím? ty o mě víš velký nebudu říkat co protože světe div se že to že jsme dvojčata ještě neznamená že jsme jako Fred a Gerege a ani nikdy znamenat nebude takže mi už nikdy neříkej ať se uklidním ok? Fajn promiň Lily. Har- ok tohle nemá cenu a navíc už jsme tady takže jaký je heslo? No víš...  Ne Harry nevím proto se ptám. No víš já to heslo neznám. Řekl Harry rozpačitě. Aha takže tvůj naprosto geniální plán byl dotáhnout Riddla až za Brumbálem a pak vlastně zjistit že to bylo k ničemu protože neznáš heslo? Děláš si ze mě jenom srandu že jo?  Ne nedělám si z tebe srandu! prostě to nevím. Hele jakoby strašně nerad vám skáču do té vaší úžasné hádky ale za prvé kdybych chtěl tak vám prostě uteču a ani jeden z vás si toho nevšimne a za druhé už minimálně pět minut nad váma stojí Brumbál a pozoruje vás jak se hádáte. 

     No co si budeme po tom co řekl Riddle jsem se chtěla propadnout do země kdežto Harry vypadal že je mu to úplně jedno a popravdě věřím že tak jenom nevypadal ale jedno mu to doopravdy bylo protože hned spustil: Pane profesore rád bych nahlásil že jsem chytil Riddla přímo při činu...

 Ano uznávám dál jsem se nesoustředila vlastně jsem tak skoro usnula ve stoje  z mého "transu" mě probudila až ta osudná Brumbálova věta:                                                                                                                                                                                                      No vidím to tak že Toma ubytujeme u Amy protože má pokoj sama no a taky dostane Toma na starost protože budeme potřebovat někoho kdo ho pohlídá že Amy?

V tuhle chvíli kdy jsem byla dost nepříjemně skenována třemi páry očí mi došlo že bych taky něco měla říct takže ze mě vylezlo: N-no já si myslím že je trochu ujetý aby 16letá holka hlídala 17 letého kluka a navíc když je ten kluk zrovna Tom

Co konkrétně myslíte větou když je ten kluk zrovna Tom slečno Potterová?

No já - sakra mozku mysli - Myslela jsem to tak že mi Tom přijde soběstačný dost vám ne? Oh jistě že mi přijde dost soběstačný jde spíš o jisté okol- 

Takže se bojíte že se z něj stane beznoskák numero 2 a já ho mám hlídat aby se to nestalo i přes to že víte že než bych poslechla vás a něco pro vás udělala tak mu s tím pomůžu?

Ano jenomže mi oba dva víme že ty chceš být na té dobré straně že? Řekl Brumbál klidně.

A co když ne? Co s tím uděláte řeknete to mým rodičům? Jen do toho oni si vás určitě moc rádi poslechnou.

Nerad to říkám profesore ale Amy má pravdu navíc nemá šanci Riddla zvládnout dejte ten úkol mě. Řekl Harry plný nenávisti k Tomovi

Harry tobě ho dát nemůžu.....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 04, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

hiding is not lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat