İlk dokunuş

30 6 0
                                    

Yine sokakta başıboş geziyorum ne acınası değil mi? Hepsinin sebebi yüzümdeki o lanet yara izi her şeyi başlatan oydu. Dışlandım, insanlar benden korktu ve uzak durdu. O salaklığı yapmasaydım her şey farklı gelişebilirdi... Kader ne kadar da doyumsuz. Bu kadar dram yettiyse gerçekliğe dönebilirim.
Shiyuk seni şanslı adam yine mi sen...
-Bugün nasılsınız Shiyuk efendim
-Buruk hissediyorum Taehyung
-Dün de acı hissetiğinizi söylemiştiniz oysaki
-Her gün bulunduğum hâl değişebilir farkındasın değil mi?
-Senin deli olduğuna inanamıyorum Shiyuk bence sen dahilikte zirveye ulaştın ve bünyen bunu kaldıramadı
-Belki de, kim bilir Taehyung bey
-Hadi ben gidiyorum keşke senin gibi delirecek kadar şanslı olsaydım...

Neyse ki bugün bana terleten sorular sormadı :)
Etrafıma bakıyordum, belki mağazaların camlarında bir iş ilanı görürüm diye
Ama iş ilanı yerine bir kuğu gördüm sanırım kanatlarını dışa vurmuş gibiydi üstelik fiziği havada süzülen bir siyah tüy gibiydi böyle bir mükemmelliyet nasıl mümkündü?
Afişin kenarında Park Jimin yazıyordu. Çok naif bir isim içimden sürekli tekrar ediyordum. Gözleri gökyüzündeki yıldızlar kadar derindi. Mizacı yumuşaktı. Bir afişten bu kadar çıkarımı yapmam beni biraz ürküttü yoksa bir erkeğe duygu mu besliyordum? Tabi ki de hayır ben hiç aşık olmadım duygularım birbirine karışmış olmalıydı. Ama afişteki oğlanın eşsiz güzelliği gözümü kamaştırıyordu...
Afişi elime aldım gizlice sırt çantama koydum ve eve doğru yol aldım iş aradığımı unutmuş olmalıydım ki bu kadar hızlı bir şekilde eve dönmüştüm. Hemen bilgisayarımı açtım ve ismini araştırdım karşıma dans videoları çıktı birine tıkladım videonun adı black swan park jimin dance'dı. Siyah kuğu onu tamamlayacak bir tabir olabilirdi belki de.Videoyu açtığım an...

Smeraldo | Vmin [Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin