Tuzak

5 1 0
                                    

Kim benden ne istiyordu. Beni neden kaçırmışlardı gözümü kapattılar ve ağzım bantladılar beni bir yere götürdüler. Birinin sesini duydum.

“ Sonunda getirmişsiniz, tuzağıma ne kadar çabuk düşüverdin Kim Taehyung. ”

Ağzımdaki bantı çıkarıp bana konuşma hakkı verdiler.

“ Sen kimsin ve benden ne istiyorsun ? ”

“ Aptal olsaydım kaçırdığım kişiye kim olduğumu belli ederdim. ”

Sesi çok garip geliyordu. Sesini değiştirmiş gibiydi.

“ Benden ne istiyor olabilirsin ki kendi halimde biriyim. ”

“ Orası da senin bileceğin iş. Kim Taehyung. ”

“ Demek beni tanıyorsun işimi daha çok kolaylaştırdı haberin olsun. ”

“ Buradan kurtulabilirsen, ki sanmıyorum pek. ”

“ Mutlaka kurtulacağım. ”

Sonrasında o adam gitti ve beni bir odaya kilitlediler hiçbir şey göremiyordum. Ama ağır bir koku vardı. Muhtemelen bodrum gibi bir yere götürmüşlerdi.

Jimin'in ağzından

Taehyung gelmemişti. Ona söyleyeceklerim çok önemliydi. Mutlaka başına bir iş gelmiş olmalı...

Saat çok geç olmuştu. Ben de sahnenin yakınlarındaki deponun oralarda bir yere gidiyordum.

Taehyung oradaydı. Gözlerime inanamadım. Sonra koşmaya başladım burada olduğumu öğrenmeliydi.

İçeri girmişti ve ben de kapıya varmıştım. Kapının önüne geldiğimde iki adamın Taehyung'u yakaladığını gördüm çok endişelendim ama hemen dalmak istemedim.

Taehyung ve bir adam konuşuyordu. Taehyung'u kaçırmışlardı...

İçeri girsem tek başına hiçbir şey yapamazdım. Ama sevdiğim adam oradaydı, kaçırılmıştı.

Oradan uzaklaştım yoksa beni yakalayabilirlerdi. Deponun olduğu sokakta ne yapacağımı düşünüyordum. Ama korku hissi peşimi bırakmıyordu.

Taehyung'u deponun bir yerine kapatmış olabilirlerdi. Muhtemelen camı da vardır oradan girip Taehyung'u kurtarabilirdim.

Deponun olduğu yerde bahçede gizlice dolandım. Bir cam gördüm muhtemelen Taehyung'un kapatıldığı yer olabilir.

Tanımadan yaklaşmaya çalıştım. İçeride gözleri bir kumaşla bağlanmış Taehyung'u gördüm. Planım tıkır tıkır işliyordu.

Cama vurdum Taehyung sesi duydu etrafına baktı. Camı nasıl açabileceğimi düşünüyordum yerde sivri bir şey buldum. Onla açmaya çalıştım ve işe yaradı.

Taehyung'a seslendim sesimi duyunca  çok sevindi. İçeri girdim Taehyung'a sarıldım. Tam sevinirken bir ses duydum.

Uzun zamandır bölüm yayınlamıyordum biraz klişe oldu ama bu kaçırılma olayı Jimin'i soğukkanlı yapmak istedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Smeraldo | Vmin [Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin