Jimin'i görmüştüm afiştekinden de etkileyici gözüküyordu. Bir prens gibiydi. Lacivert saçlarında elimi gezdirmek istiyordum.
Bir kuğu gibi süzülüyordu adeta...Birden babam odaya özel harekat timleri gibi bodoslama girdi. Babama sinirli bir bakış attım. Bana baktı.
“ Burada ne iş çeviriyorsun sen, bana bakışın neydi öyle Taehyung? ”
“ Sadece bilgisayar oyunu oynuyordum abartmana gerek yoktu genç bir erkeğin odasına böyle girilmez. ”
“ Genç erkek dediğin kendine iş bulmalı bütün gün ipi kopuk bir aylak gibi sokaklarda sürtmemeli”
“ Bu kurallara sen mi karar veriyorsun cidden. Neyse odamdan çıkar mısın? Tartışmak istemiyorum. ”
“ Artık bir odan olacak mı orası da mağlum. ”
Babamı ciddiye almadım günlük ak tivitesinden biriydi :D
Afişte Jimin'i görünce birini hatırlar gibi oldum. Bana çok yakın geliyordu. Daha önce bir yere denk gelmiş miydim acaba...
Birden Bilgisayar ekranında bir bildirim belirdi:Park Jimin kuğu balesi gösterisi biletleri satışa çıktı tükenmeden alın!
Bildirimi okuyunca çok heyecanlandım ve hemen bildirime tıkladım. Açılan site de ayrıntılar yazıyordu. Orada gösterinin gerçekleşeceği sahne adresi vardı. Eve çok yakın civarlarda olan Seoul büyük açık hava tiyatrosuydu. Çok sevindim ve hemen bilet almak için kartımı getirdim bir anda aklıma yüzümdeki yara izi geldi. Jimin'i görme fırsatım olabilirdi ama ya benim yüzümü görüp ve benden ürkseydi.
Korkunç ihtimaller denizinde savruluyordum. Jimin'i keşfetmek benim için çok değerliydi beni sevmesini istiyordum. Bana sımsıkı sarılmasını, kabullenmesini. Ama ya yüzümü görürse o zaman neler olacaktı.
“ Seni hâlâ istiyorum ama çirkin yüzümü sana gösteremem. Yine maskemi takıp senle buluşmaya geliyorum. ”
Elbette maskemi takıp gidebilirdim Sevgilimle buluşmaya...
Hemen tükenmeden biletimi aldım performans 2 gün sonraydı. Bu yüzden çok heyecanlanmıştım.
Ertesi gün kahvaltımı yaptım üstümü giyindim cadde de dolaşmaya gidiyordum. Babamla birlikte yaşadığım için babam her yeri kirletmişti yine cips kırıntıları, içki şişeleri ve kıyafetler yerdeydi. Eve gelince toplarım diye düşündüm ayakkabımı giyip çıktım.Twitter da gezerken Jimin'in bir postunu gördüm:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smeraldo | Vmin [Fanfic]
FanfictionTaehyung ve Jimin birbirini tanımayan iki ruh ikiziydi. Taehyung bir gün sokakta başıboş yürürken dansçı Park Jimin'in afişlerini görmüştü ve birini hatırlar gibi olmuştu. O gün Park Jimin'in sırrını keşfetmesi gerektiğini düşündü ve bir arayış içer...