Jimin'in ağzından
Taehyung hiç değişmemiş gibiydi. Yarın akşam ona her şeyi açıklayacaktım. Sadece güvenini daha çok kazanmaya çalışıyordum. Ve ondan bir fotoğraf geldi.
“ Cidden çok yakışıklısın Taehyungie sana sarılmak istiyorum. ”
Eminim sevinçten havalara uçuyordur. Ben Taehyungie'mi iyi tanırım ama yılların ayrılığı yarın son bulacak artık.
“ Çok teşekkür ederim. 😋 ”
“ İyi geceler Taehyungie rica ederim yarın konuşuruz ben uyuyacağım. ”
Diyerek telefonu kapattım. Uyumadan önce yapacağım konuşmayı düşündüm. O lanet babası hakkında olan tüm gerçekleri yüzüne vurmam gerekecekti. Gerçekten bir insan nasıl bu kadar kötü ve pislik olabilir ki. Taehyung öğrendiği zaman neler yapacağını kestiremiyordum. Düşüncelerin arasında kaybolurken uyuya kaldım.
Taehyung'un ağzından
Jimin'in benle konuşmasından sonra uyuyamayacağım galiba, dünyanın en şanslı hayranı benim muhtemelen.
Bütün gece Jimin'i düşündüm bana yakışıklı demesi aklımdan çıkmıyordu. Umarım o da beni seviyordur.Bu düşüncelerin arasında boğuşurken saat 8 e kadar uyumamıştım. Hemen geri uyudum zaten işim gücüm de yoktu yeter ki akşam 9 da olan buluşmayı kaçırmayayım.
Saat 16.00
8 saat uyumuşum gerçekten de. Kendime gelmek için kahve yapmaya gittim. Babam işten dönmüştü yüzünü hiç görmek istemiyorum ama her gün görüyorum maalesef.
“ Taehyung bugün evden çıkamayacaksın. ”
Sinirden ne yapacağımı bilemiyordum. Şimdi bu nereden çıktı.
“ Gerçekten mi nedenmiş efendim?
“ Öyle uygun gördüm, Jimin'le buluşmayacaksın! ”
“ Bir saniye sen nereden biliyorsun mesajlarımı mı okudun uyurken? ”
“ Evet çocuğumu korumak istiyorum çünkü. ”
“ Ben artık 26 yaşındayım özel hayatıma karışma hakkın yok. Ve dışarı çıkacağım ”
Babam umrunda değilmiş gibi mutfaktan ayrıldı ve odasına çıktı.
Daha yeni bana bağırıyordu şimdi neden vazgeçti içime bir şüphe yerleşti. Kafam karışmıştı cidden.
Buluşma için tıraş oldum ve biraz cilt bakımı yaptım saatler öncesinden. Saçıma farklı modeller denedim çok mutluydum. Böyle böyle oyalanırken buluşacağımız saat yaklaşmıştı.
Hikayemi oylamayı unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smeraldo | Vmin [Fanfic]
FanfictionTaehyung ve Jimin birbirini tanımayan iki ruh ikiziydi. Taehyung bir gün sokakta başıboş yürürken dansçı Park Jimin'in afişlerini görmüştü ve birini hatırlar gibi olmuştu. O gün Park Jimin'in sırrını keşfetmesi gerektiğini düşündü ve bir arayış içer...