4 gün sonra:🌠
Yağmurun gözünden:❤❤
Şuan yusufu bekliyorum. Kına var bugün allahım şimdi düşüp heyecandan bayılcam. Yusuf aradı.
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: alo sevgilim?
Ben: efendim canım?
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: hazır mısın?
Ben: hazırım canım seni bekliyorum.
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: o zaman kapı aç kapıdayım çünkü.
Ben: tamam açıyorum.
Telefonu kapatıp kapıyı açtım. Direk dudağımdan öptü.
Yusuf: günaydın güzelim.
Ben: günaydın hayatım. Hadi sevgilim direk gidelim çok işimiz var daha.
Yusuf: gidelim güzelim.
Anneme seslendim.
Ben: ANNE BİZ ÇIKIYORUZZ.
Annem seslendim.
Annem: tamam kızım görüşürüz.
Ben: görüşürüz anne.
Ben: hayatım ben kınalığı giyip gelim. Sen bekle burada.
Yusuf: Ben giydirim hayatım.
Ben: sapıkkkkk.
Direk odaya gittim. Kınalığı giydim. Tabii arkada fermuar var mecbur yusufu çağrıcaz.
Ben: yusufffff.
Yusuf direk odaya geldi.
Yusuf: noldu güzelim?
Ben: fermuarı çekebilir misin?
Yusuf direk arkama geldi. Fermuarı yavaş yavaş çekiyordu. Eli tenime değiyordu. Ve bu beni çıldırtıyordu. Elini omzuma koydu. Omzuma bir öpücük kondurdu.
Yusuf: bir zamanlar bunlar benim için bir hayaldi. Ama ben hayallerime inandım peşinden koştum. Şimdi ise hayallerim gerçekleşiyor. Birincisi düğünümüz ikisi çocuğumuz üçüncüsü ise seninle yaşlanmak birincisi gerçekleşiyor ikincisi çok yakında iyi ki iyikimsin sevgilim.
Duygusal konuşması beni biraz duygusallaştırmıştı.
Ben: sevgilim bu hayatta ben olmasam bile sen her zaman gül o güzel gamzelerin yine güller açsın. Ağlama sakın o elaların kızarmasın o güzel sesin boğulmasın. Ben olmasam bile birini sev evlen konuş çocukların olsun. İnan sen mutluysan bende mutlu olurum. Sen seni anlayana mucizesin aktaş.
Yusuf: gidelim mi sevgilim?
Ben: gidelim sevgilim zaten geç kaldık.
Ayakkabıyı girip evden çıktık. Arabaya binmeme yardım etti. Arabaya bindikten sonra kuaföre sürmeye başladı. Kuaföre geldikten sonra beni bırakıp kendisi hazırlanmaya gitti. Ben kuaföre girdim. Direk randevu olduğu için beni aldılar kınalık yeşildi koyu yeşil sade makyaj yaptırıyordum. Saçım dağınık topuzdu. Kızlar gelmişti. Onlarıda direk aldılar.
Ben: hoşgeldiniz kızlar.
Elif: hoşbuldum aşkoo
Berra: hoşbuldum balım
Ela: hoşbuldum güzelim.
Zeyn: hoşbuldum lenn.
Sude: hoşbuldum canım.
Hayat: hoşbuldum bebemmmmm
Beril: hoşbulmuşam
Sonra kızlarda hazırlanmaya başladı. Sonra annemle nasibe annem geldi onlarda hazırlanmaya başladı. Bir kaç saat sonra hepimiz hazırdık.
Ben: berra şu poşetin içinde kutu var onun içinde ayakkabı var onu versene.
Berra ayakkabıyı aldı.
Berra: giyebilir misin?
Ben: giyemem herhalde.
Berra: o zaman ben giydirim.
Berra ayakkabıyı giydirdi. Sonra ayağa kalktım. Güzel olmuştum. Heyecanım iyice artmıştı sonuçta sevdiğim adamla evleniyordum.
Annem: kızım öğlen daha çekime mi gideceksiniz?
Ben: evet anne.
Nasibe anne: hep mutlu olun canlarım.
Ben: sağol annem. Ben bir yusufu arim.
Zeyn: telefonu hoparlöre alsanaaa.
Telefonu aldım. Yusufu aradım. Telefonu hoparlöre aldım
Gamzeli beyimmm💜💙⚡ çalıyor...
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: alo canım.
Ben: napıyorsun canım?
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: yoldayız canım geliyoruz.
Ben: ne kadarlık yolunuz kaldı sevgilim?
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: bir beş dakikaya ordayız sevgilim.
Ben: o zaman görüşürüz canım.
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: görüşürüz öpüyorum bal dudaklarından.
Ela: enişte aile var burda enişteeeeee.
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: karım olacak karım söylerim bak bir daha söylüyorum Karıcığımmm öpüyorummmm ballllll dudaklarındannnnnn. Hahahahaha.
Ben: hadi sevgilim kapatim ben görüşürüz.
Gamzeli beyimmm💜💙⚡: görüşürüz canım.
Telefonu kapattım. Oturdum. Bir kaç dakika sonra yusuf gelmişti. Dışarı çıktım. Allah'ım çok yakışıklı olmuştu. Oda mafya ateş ediyor ateş çat çat. Aklıma gelenle güldüm. Yanına gittim gelin çiçeğini bana uzatmıştı bende ona o küçük çiçeklerden takmıştım. ( hani küçük bir cep oluyor yaa oraya çiçek takıyorlar ondan taktı yani bizim burada çiçek takılıyor.)
Yusuf: çok güzel olmuşsunuz hanımefendi.
Ben: sizde çok yakışıklı olmuşsunuz bayımm.
Berra: bian önce çekime gidin haydi yoksa kınaya geç kalıcaksınız.
Arabaya bindik çekim yerine gittik. Fotoğraflar çekildi. Cidden çok güzel pozlar vermiştik. Birde tam güneş batarken çekilmiştik. Fotoğraf çekimi bitmişti. Biz kına yerine geldiğimizde akşam oluyordu. Eve gelmiştik. İçeri girdiğimizde herkez gelmişti. İlk dans müziği çaldılar. Benim O- Tuğba yurt
Yusufla dans ediyorduk. Bu adam artık benim olmuştu. Bir zamanlar hayal olan şey şimdi ise karşımda duruyordu. Ben hayalim yusuf aktaş'tı. Alınlarımızı birbirine yasladık.Ben: iyi ki sen sevgilim.
Yusuf: iyi ki sen güzelim.
Dans müziği bitmişti. Yusuf erkeklerin olduğu tarafa gitmişti. Hareketli müzik açmışlardı. En sonunda kına yakılacaktı. Duvak örtülmüştü yanımada yusuf oturmuştu. ( yani bizde şöyle damat gelinin yanına oturur omzuna yeşil duvağı atılır. Onunda en sonunki parmağına kına yakılır kına yakıldıktan sonra gelinin kafasında şeker kırılır şekerin altına tepsi olur kızlar o şekerden amaç ise o kızın güzel kaderinden bizede nasip olsun diye sonra kına çerezi dağtılır sonra gelin elinde testi ile damatın etrafında döner en sonunda o testiyi yere atarak kırar içinde şeker olur küçük şekerlerden onuda çocuklar alır. Yani bizde gelenek bu)
İkincisi geleceksilinmesin diye atıyorum