Yağmurun gözünden:🕊
Yusuf: vericez mi?
Burukça gülümsedim.
Ben: vericez.
Eşyaları ve onu alıp evden çıktık. Arabaya bindik. Çocuklarıda aldık. Berkcangile geldiğimizde herkes oradaydı.
Ben: selamm.
Herkes: hoşgeldiniz.
Ben: hoşbulduk. Berkcan bizimle bir gelsene.
Berkcanla alıp dışarı çıktık. Söylediğim şeyle berkcanın gözleri dolmuştu.
Berkcan: ama-
Ben: bir ihtimal berkcan.
Berkcana vermiştik. İçeri geçtik. Herkese sarıldık.
Ben: kızlar çocuklar size emanet.
Berra: merak etme bebeğim almiraya ben bakarım.
Elif: alperede ben bakarım çok tatlı demi teyzem.
Arabaya bindik gidiyorduk. Arkada biri vardı. Sıkıştırıp duruyordu. Yusuf dahada hızlandı. En son uçuruma yuvarlandığımızı hatırlıyorum. Sonu karanlık...
Berkcanın gözünden:💛💙
Biri arıyordu direk açtım.
Ben: alo?
Bilinmeyen numara: alo berkcan güvenle mi görüşürüyorum.
Ben: buyurun benim.
Bilinmeyen numara: 34 YHZ 58 araçla yusuf aktaş ve yağmur aktaş kaza yapmış son aramalarda siz olduğunuz sizi aradık biz şimdi ***** hastanesine gidiyoruz.
Gözlerim dolmuştu.
Ben: tamam ben hemen geliyorum.
Bizimkiler meraklı gözlerle bakıyorlardı.
Berra: söylesene Nolmuş?
Ben: y-yusufgil kaza yapmış.
Elif: n-ne?
Direk arabalara binmiştik. Hastaneye geldiğimizde yağmurgilde ambulanstan iniyordu. Yüzleri kan içindeydi. Ameliyathane aldılar. Kapıda bekliyorduk herkes ağlıyordu. Çocuklarda gelmişti. Alper elifin kucağında almira ise berranın kucağındaydı. Doktor çıkmıştı. Herkes doktorun yanına gitti. Doktor başını yere eğmişti.
Doktor: başınız sağolsun. Kaybettik.
Herkes bağırarak ağlamaya başladı. Sanki çocuklar anlıyormuş ağlamaya başladı. İkisininde üstünde beyaz bir örtüyle çıkardılar. Morga aldılar. Biz eve gitmiştik. Eve geldiğimizde yusufgilin verdiği şey gelmişti. Direk bilgisayarı aldım. Flashı taktım. Herkes yanıma oturmuştu.
*Video sesleri*
Yağmur: merhabaaa. Ve biz bunu birşey olursa diye çektik ve berkcana verdik.
Yusuf: benim canım karım mektup yazmak yerine video çektik.
Yağmur: ve bence çok iyi yaptım.
Yusuf: tabi hayatım çok iyi yaptın çok iyi.
Yağmur: neyse bir kaç birşey konuşcaz. İlk öncelikle bize birşey olursa almiraya ve alpere çok iyi baktın. Berra çocukları sana emanet gözün gibi bak onlara. Elif küfür etsende seviyordum seni lan. Elammm seni zaten seviyom biliyon bunu. Zeynimm zeki müren aşığısın benide öyle yaptın. Berilimmm canımın içi seni çooookkkk seviyorum. Sude ve hayat söylememe gerek bile yok sizi çok seviyorum zaten. Büyük ihtimal nasibe annemin ve annemin haberi yok onlarada yavaş yavaş söyleyin birden söylemeyin. Neyse sizleri çok seviyorum alper almira annecim sizi çok seviyorum.
Yusuf: bende sizleri çok seviyorum. Lan cenkgil size söylüyorum sakın kızları üzim demeyin parçalarım sizi ve alper almira sizi çok seviyorum babacığım.
*Video son*
Hepimiz ağlıyorduk hala onlar gitmişti artık. Alperle almira hiç susmuyolardı sürekli ağlıyolardı.
20 yıl sonra:❤ ( sizi alperle almiranın büyüdüğü zamana gidiyoruz)
Alperin gözünden:💙
Annemle babamın mezarına gelmiştik yine hepimiz. Mezar taşlarını okşadım.
Ben: anne baba biz geldik ben geldim. Oğlun geldi neden bizi bırakıp gittiniz hepimiz paramparça olduk. Ben daha sizi görmeden neden gittiniz? Teyzem anlattı geçen babanla annen çok şeyler atlattılar ama birbirinden vazgeçmediler diyo elif teyzem. Çok seviyordu birbirlerini diyo bende birini çok seviyorum anne baba çok güzel kız çok tatlı. O sizinle tanıştırcam ama şimdi kendisi çalışıyor. Ben sizi çok özledim geçen videonuzu izledim çok güzelmişsin anne tabi babamda çok yakışıklı.
Almira: abi.
Almira gözleri dolmuştu. Kollarımı açtım.
Ben: gel abicim.
Sarılmıştı. Ağlıyordu. Ayrılıp gözyaşlarını sildim.
Ben: şşş annem babam görürse çok kızar.
Burukça gülümsedim. Teyzemgillerin hep çocukları olmuştu. Aralarında kan bağı olmasa bile kardeş gibiydiler o yüzden teyzemdi onlar benim.
Ben: neyse anne baba görüşürüz ben yine gelirim.
Arkamı döndüğümde teyzemgil amcamgil babaannem anneannem dedelerim ağlıyordu. Mezar taşlarını öpüp ayağa kalktım. Almirayı kolumun altına alıp hepimiz yürümeye başladık. İşte bizim hikayemizde böyle bitti. Annemle babamın mezarı başında...
Ağlicam amk duygusal oldu bir konuşma yapıcam cidden bana destek veren herkese çok teşekkür ederim. İlk kitabımda böyle bitti. Diğer kitaplarda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın bayyy.🥺🥺🥺🥺👋👋👋👋