Ovo je bukvalno jedini način da napišem nešto na ovoj aplikaciji. Rendom. A pošto moj život nije nešto posebno buran (smatrajte to olakšanjem), neće biti ni ova knjiga. Ovde ću samo sakupljati misli koje mi ne daju da spavam uveče, očekujte bilo šta, od mog života u Rusiji do ne znam ni ja, k-pop-a i k-drama kojima sam u poslednje vreme zaluđena.
Nisam ja neki opsednuti k-pop fan ali obožavam tu jednu grupu koja se nedavno raspala. Ko me poznaje zna o kojoj grupi je reč. Moje korisničko ime, sashi1t inspirisano je tom grupom. Recimo da je to moj neki neuspeli pokušaj da spojim svoje ime sa imenom svoje najdraže muzičke grupe.
Kada smo već kod imena, moje ime je Saša. Žensko sam btw- Imam 16 godina i živim u Rusiji. Rodom sam iz Srbije ali bila sam previše mala kada smo se preselili pa se iskreno ni ne sećam mog života tamo. Već tri godine nisam posetila Srbiju i mogu vam reći da mi užasno nedostaje. Korona stvarno jeste uništila sve moje planove, a verujem da nisam jedina.
Jeste da je pola četiri ujutru, da mi se sklapaju oči ali nisam mogla da oteram ideju da započnem ovu knjigu, naročito kada sam videla da su i drugi radili isto i nisu se pokajali. Mada upozoravam vas- NEĆE BITI ZANIMLJIVO. Jer kao što rekoh, moj život nije zanimljiv. Al uvek možemo da pričamo o Jongsuk-u—
Molim vas recite mi da znate ko je to, MOLIM VAS.
Anyway so, zaspaću sa telefonom u rukama, muči me nesanica ovih dana ali baš kada sam htela da budem malo kreativna ovo se dogodi. Imam toliko tema ljudi ne znam odakle da počnem.
A do tada, laku noć i lepo spavajte 💫