Baarikärpänen

140 18 6
                                    

Nikon nk

Kello on ehkäpä jotain 3,tai enemmän, ei hajuakaan. Saattaa olla hyvin älyvapaata vetää perseet sunnuntaina, mutta vittu me muutenkaa normaaleja olla joten nokka kohti baaria.

"Hei Joel, tuuppa tilaa mun kaa juomat!" huikkasin hänelle juuri ennen kuin hän oli istumassa pöytään Porkon, Ollin, Tommin ja Aleksin kanssa. Joel käveli perässäni tiskille, mutta silti hän tilasi suurimman osan juomista. "Vittu mun pankkitili tulee näyttämään nollaa tän yön jälkeen" Joel sanoi minulle kun kannoimme shotteja pöytään. No hänen tiinsä ei varmaan jää ainoaksi tiliksi joka näyttää nollaa.

Siinä muutaman hassun minuutin kuluttua aloimme vetää shotteja kilpaa. Olli pudottautui ensimmäisenä sillä hänellä tuli huono olo jossain 15 shotin kohdalla. Itse tipuin seuraavana. Normaalisti olisin ollut vahvoilla, mutta ny en saanut 24 shottia enempää alas. Mistähän lie johtuu. Siinä seurasimme kuinka Tommi putosi seuraavana ja sitten Joonas. Eli Aleksi, joka ei ole shottien ystävä on finaalissa kruunaamatonta shottikuningastamme Joelia vastaan. Hyi helvetti, ajattelin, sillä he olivat menossa jossain 68 shotin kohdalla. "Aleksi, jos voitat mut nii, saatana maksan sun bensat seuraavan kuukauden ajan" Joel sanoi ennenkuin vetäisi taas yhden shotin kitusiinsa."sovittu" Aleksi sanoi nielaisten yhden shotin. Homma siis toimi niin, että vuorotellen piti kumota yksi shottilasillinen. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan Joel näytti häviävän ja Aleksi veteli menemään pokerinaamalla. Ai saatana, miten voi vetää kahdeksankymmentä shottia.

Siinä taas tovi meni, kunnes Aleksikin näytti siltä, että jos hän ottaisi vielä yhdenkin shotin hän oksentaisi. Joel läimäytti kätensä pöytään "Ei vittu pysty enää, ei vaa pysty" Aleksi nosti katseensa pöydästä Joeliin "Eli mä voitin" hän kysyi hyvin kännissä ja hyvin hämmentyneenä.

Aleksin nk

Katsoin Joelia, en tasan voittanut Joel vitun Hokkaa shotti kilpailussa. Se ei ole mahdollista, kuitenki tuo pelaa jotai 900 iq  mieli peliä. Tunsin kuinka pelkkä puhuminen sai oksennuksen kurkkuuni. Olin juonut yhden enemmän kuin Joel, joten jos hän ei pysty juomaan tuota yhtä mitä hän pyörittelee kädessään, olen voittanut. Joel laskee lasin pöydälle "vitunhelvetinperkeleenvittu, nää voitit" hän sanoo ja nojaa tuoliinsa kädet puuskassa. Läpsäytän käteni yhteen ja nojaan omaan tuoliini ylpeänä. En kyllä tiedä mitä vitun ylpeiltävää siinä on, että vedin juuri lähemmäs sata shottia. Jokin baarin työntekijä kävelee pöytämme luokse ja sanoo, että baari suljetaan kohta. Katsahdan kelloa, oho, se on jo kuusi aamulla. Lähdemme tallustamaan kohti baarin ulko-ovea. Porko päättää kaatua jalkojeni päälle. Siinä horjahdan itse ja kaadan Joelin jonka pää kopsahtaa pöytään. Tommi ja Niko yrittävät kiskoa Joonaksen ylös mutta kaatuvat itse. Ainoa joka on pystyssä on Olli joka päätti lähteä baarista ilman meitä. Olipa ilkeetä käytöstä. Minä nousen ensimmäisenä, tunnen potkun polvitaipeessani ja kaadun uudestaan. Vittu kuka mulkku se oli? "Sori Ale ei ollu tarkotus potkasta" Joonas sanoi kun oli päässyt istuma-asentoon. Työntekiät repivät meitä ylös.

Pääsimme vihdoin ulos baarista. Joel päätti istahtaa kadulle ja soittaa taxin. Kävelin tämän taakse ja katsoin ettei hänen päähänsä tullut haavaa, se olisi nimittäin ollut minun vikani, tai no Porkon vika se ois kyllä ollu. Joel katsoo minua ihan vitun hämmentyneenä, olisin itsekin hämmentynyt jos paras ystäväni käpelöisi päätäni. Nyökkäsin hänellä ja kevelin seinän viereen, koska tarvitsen tukea. Maailma ympärilläni pyörii lujempaa mitä yksikään Linnanmäen laite. Tommikin oli ilmeisesti tilannut jo taxin. Olisin tehnyt samoin mutta puhelimeni oli sammunut, nähtävästi Joonas ei edes löytänyt puhelintaan. "Teillä näyttää olevan vaikeuksia saaja taxi nii tulkaa mun kämpille, sieltä on muutenki lyhyin matka studiolle, jonne meiän pitää kuitenki jossain vaihees mennä" Joelin puhe sammalsi niin paljon, että siitä oli vaikeuksia saada selvää. Ollista ei vieläkään ollut havaintoa, mihinköhän se ehti karata. Hah, varmaa naisiin. Tommikin lähti taxillansa kohti asuntoaan. Minulla ei vieläkään ollut hajua siitä menenkö Joelin kämpille Nikon ja Joonaksen kanssa. Joelin taxi saapui ja hän viittoi meidät taxin kyytiin. Istahdin keskimmäiselle penkille. Joonas, sinä saatanan teletappi maksat vielä siitä, että varastit etupenkin paikan. Niko vieressäni näytti hyvinkin sammuneelta. Suljin hetkeksi silmäni. Havahduin siihen, miten Joel ravisteli Nikoa ja sitten minua. Avasin silmäni ja irrotin turvavyön. Yritin lähteä autosta vain huomatakseni Joelin vielä istuvan paikoillaan. En edes tiedä miksi kaaduin varmaan siksi, etten päässyt autosta ulos. Lyön Leukani Joelin polveen ja sen jälkeen rojahdan taxin lattialle. Ai vittu mun naamaa kihelmöi. Joonas nousi ulos autosta ja käveli suoraan kerrostaloasunnon ulko-oveen pahki. Nikokin oli ilmeisesti herännyt ja yritti päästä pois autosta vielä turvavyö ympärillään. Jos olisimme puhaltaneet alkometriin se olisi varmasti näyttänyt jokaisella yli yhtä promillea.

Joel avasi asuntonsa oven ja haki sieltä Joonaksen talon avaimet, Joonashan asui ihan Joelin asunnon viereisessä yksiössä. Minä kävelin suoraan ruokapöydän luokse ja istahdin tuolille. Miksikö? Ei mitään tietoa. En edes tiedä mihin Niko ja Joel katosivat, toinen meni kai vessaan ja toinen kaatui sohvalle.

Joelin nk

Heräsin helvetilliseen päänsärkyyn. En ollut päässyt edes huoneeseeni, olin sammunut vessan ovea vasten. Ainakin särkylääkkeet olivat lähellä. Nappasin Buranan ja nielaisin sen. Kävelin keittiöön syödäkseni jotain ennen kun se tulisi ylös. Huomasin sen saman helvetin leivän jonka olin noin vuorokausi sitten tuohon lattialle jättänyt. Hyi vittu. Siivosin leivän roskiin. Totta puhuen en muista milloin viimeksi minulla olisi ollut näin kova krapula. Olenpa paska pitämään huolta vieraistani, toisella varmaan, elinikäinen niskavamma ja toisella selkä ihan varmasti kipeä seuraavat 4 päivää. Toisaalta Aleksin normaali työnteko asento ei edes ollut kaukana siitä asennosta missä hän nukkui pöytääni vasten. Sillä ihmisellä on kyllä paska ryhti, sanonpahan vaa. Niko heräsi olohuoneessa. Hän käveli tottuneesti vessaan hakemaan särkylääkkeen. Vietä mä toistemme asunnoilla niin paljon aikaa, että tiedämme missä on kenenkin särkylääke piilo. Tunnemme niin hyvin toisemme, että bändissä me on turha pitää salaisuuksia, joku ne kuitenkin tajuaa.

Jaaha, Herra huono ryhti Kaunisvesi nousi pöydästä. Hän seisoi oudon näköisenä nojaten pöytään, sitten hän pinkaisi vessaan. Niko oli juuri ehtinyt hakea sieltä paketillisen Buranaa ja ibumaxia, kun Aleksi juoksi hänen ohitsensa. Tästä tulee itse kullekin helvetillinen päivä, vieläpä maanantai.

Words:936

En tiiä tuliko tästä ihan paska luku mutta kirjoitan tätä yöllä nii joo, kello on siis täl hetkel 4.08 ja mua väsyttää iha hitosti. Ja sit kans et musta tuntuu et mul on lukihäiriö nii pahoittelen kaikkii kirjoitusvirheitä jos niitä on :D öitä

Our Revolution || Blind Channel Where stories live. Discover now