Selviytyjät - Krapula Edition

129 15 4
                                    

Ollin nk

Missäs hemmetissä mie oon? Ja kuka on tämä nainen vieressäni? Kuinka paljon kello on? Missä mun basso on?? Onko nyt edes maanantai? Ei minkäänlaista muistikuvaa eilisestä. No eiköhän tästä tilanne vähän selkenee, kun haen vettä keittiöstä.

Aleksin nk

Ihmettelen suuresti miksi pittää ryypätä joka viikonloppu? Aina sen jälkeen on kauhea krapula ja pankkitilikin on tyhjä. Kaskun keneltäkään ei ole vielä mennyt asunto alta, kun on kännipäissään jotain sopinut vuokranantajan kanssa.  Ajattelin noustessani seisomaan Joelin vessassa. En juo enään ikinä. Ja tuo oli muuten iso vale.

Raahaan takamukseni keittiöön jossa minua odottaa kaksi kauhean väsyneen näköistä nuorta miestä, särkylääkkeet ja vesilasi. Nappaan lasin pöydältä ja nojaan keittiösaareketta vasten. Joel alkoi kaivamaan aamupalatarvikkeita jääkaapistaan. Hyi! Ajatuskin siitä, että syön maukkaan aamiaisen ja sen jälkeen tunnen kuinka oksennus nousee kurkkuuni kuvottaa suunnattoman paljon.
"Miten te nukuitte" Joel kysyi väsyneellä aamuäänellään ja paiskasi leipäpussin pöydälle.
"kyllähän tossa sohvalla kelpaa nukkua" Niko sanoi ja alkoi tekemään itselleen leipää.
"ihan jees, mutta nyt tuntuu siltä etten voi ees kääntää päätä ku niskat nii paskana" vastasin ja etsin voiveistä.

"Joel mihin hittoon oot työntänyt kaikki sun veitset?" Kysyin penkoessani kaappeja. Joelkin alkoi etsimään veitsiään. Niko avasi astiankuivauskaapin ja sanoi
"Täällä, tiskasin ne muutama tunti sitte ku heräsin, tosin aloin kyllä nukkumaan sen jälkeen"
Katsoin Nikoa niin hämilläni, miks vitus toi on alkanu tiskaamaan Joelin astioita.

Tommin nk

Istuin studiolla ja odottelin jätkien saapuvan. Join eilen paljon, mutta nyt on fresh olo. Päätin etten hakisi muita, katsoisin vain kellosta kuinka kauan heillä kestäisi selviytyä studiolle krapulassa ilman minua.

----------------------------------------------------

Okei eli tää luku oli ny iha hemmetin lyhyt, pahoittelut siitä, mutta seuraava luku tulee olemaan pidempi ja parempi, toivottavasti ':]

Our Revolution || Blind Channel Where stories live. Discover now