Joelin nk
Piipitystä korvani vieressä, huitaisen puhelimeni alas yöpöydältäni. Minun oli pakko nousta tarkistaakseni etten paskonut puhelinta. Nostan puhelimen latialta, luojalle kiitos se oli ehjä. Lasken se takaisin yöpöydälle ja laahustan keittiöön tukahduttaakseni nälän. Olin juuri saanut herkullisen näköisen leivän valmiiksi kunnes puhelimeni alkoi soimaan makuuhuoneessani. Säikähdin ihan saatanasti ja viskasin leipäni lattialle. Menin katsomaan kenen vika oli, että leipäni lepäsi nyt lattialla. Porko, TOTTAKAI SE OLI PORKO. No vastasin kuitenkin "Jumalauta mikä hitto on nii tärkeää et miun leipä on nyt täytteineen keittiön lattialla?!" Joonas vastasi puhelun toisessa päässä "No tuota, tuuppa studiolle" Mitähän hittoa siellä on tapahtunut. No suljin puhelimeni ja menin laittamaan farkut ja hupparin.
Saavuin studiolle muistaen etten siivonnut sitä helkkarin leipää sieltä lattialta. No paskat siitä aamupalasta. Nousin autostani ja laitoin ovet lukkoon, juoksin sisälle. Entä jos kyse oli jostain vakavasta, olihan nyt sunnuntai, ja kellokin varmaan aamu kymmenen.
Oven avattuani jätkät istuivat sohvalla, tai Aleksi kyllä istui säkkituolilla. "No? Miks piti tulla tänne?!?" Kysyin hyvin hämmentyneenä. Niko nousi seisomaan ja sanoi "Tuota... Meiän manageri soitti ja sano et ME PÄÄSTÄÄN RUNDAAN YMPÄRI EUROOPPAA!!" Leukani loksahti auki, siis mitä Niko just sano?!? SIIS ETTÄ PÄÄSTÄÄN KIERTÄÄ YMPÄRI EUROOPPAA LAVOILLA?!?. WOW. Muuta jätkät nousivat seisomaan ja halasimme kaikki toisiamme. Olimme haaveilleet Euroopan kiertueesta niin pitkään ja ny se on toteutumassa. "Tätä on pakko juhlistaa" sanoin kun olin toipunut alku shokista. Joonas ehdotti, että menisimme hänen luokseen ja sieltä illalla baariin. Eihän kukaan täysjärkinen aamusta baariin mene.
Time skip
-Nikon talolla-Istuimme ja juttelimme bändin tulevaisuudesta 9 tunnin ajan, tosin suurin osa meistä kävi tietyin väliajoin polttamassa yhden röökin Nikon parvekkeella mutta kuitenkin. Kello oli 19:24, eli kohta puoli kahdeksan. Olimme siinä muutaman oluen ottanut. Tosin itse join kyllä enemmän lonkeroa kuin olutta. Päätin taas lähteä parvekkeelle polttamaan uuden tupakan.
Aleksi liittyi seuraani Nikon parvekkeelle ja kysyi tänään varmaan neljättä kertaa olisko mulla antaa yks sätkä. Tapani mukaisesti annoin askista hänelle yhden ja vippasin hänelle tulta. Nojasin parvekkeen kaiteeseen "Onko Ale kaikki ok, oot ollu vähä hiljane?" Kysyin häneltä kun olimme hetken seisoskellewt hiljaa vain polttaen. "On, tää tuleva kiertue vaa vähä mietityttää" hän sanoi ja laittoi Marlboron takaisin huuliensa väliin. "Nii, mikä siin kiertuees mättää, eks haluis lähtee?" kysyin hieman hämmentyneenä. "No tottakai haluan, mutta... mutta eikö ittes yhtää stressaa tai jännitä lähteä kiertämään täysin vieraisiin valtioihin?" hän kertoi huolestuneen ja aavistuksen pelokkaan näköisenä. Otin käteni pois kaiteelta ja laskin ne Aleksin olkapäille "Totta helvetissä jännittää, mutta mikä on pahinta mitä vois sattua, tai okei, joku voi tappaa meidät kaikki, mutta tuskin niin käy" totesin ja nostin toisen käteni pois Alen olkapäiltä, että voin tuupata tupakan tuhkakuppiin. Aleksi näytti vieläkin alakuloiselta. En voi sallia sitä, että jätkät joka on mulle ku pikkuveli, näyttää tuolta joten halasin tätä ja sanoin "Se kiertue tulee onnistumaan ja mitään ei tuu sattumaan, lupaan". Aleksi painoi päänsä olkapäätäni vasten ja sanoi "thanks man, tota mää ehkä tarviinki, ja totta puhut, ei siinä mitenkää voi käydä" Aleksi irrottautui otteestani ja jatkoi sätkänsä polttoa, itse menin sisälle rupattelemaan muiden kanssa.
Kello oli ehkä puoli kaksi ja päätimme katsoa elokuvaa nyt kun olemme kerrankin porukalla ja kenelläkään ei ole kiire mihinkään. Olli oli nousemassa ylös ja aikeissa varmaankin hakea uuden bissen, mutta päättikin tönästä Tommia ja Tommin olut läikähti hänen paitansa päälle. "Hemmetin aasi, haet kyllä paperia" aina niin rauhallinen Tommi ärähti. Muut repesimme huutonauruun. Olli hyppelehti keittiöön, hetken päästä hän tuli takaisin mukanaan 2 bisseä ja talouspaperirulla. Kun olimme rauhoittuneet jatkoimme elokuvan katsomista.
Elokuva päättyi, ja olimme kaikki eneän tai vähemmän päissään. Isoimmassa humalassa oli varmaan Niko. Ei olisi ehkä ollut viisasta ryypätä sunnuntaina, mutta pitihän tätä nyt vittu juhlistaa jollain tavalla.
Words:600
Eli tällainen oli eka luku ja tää oli vähän lyhyempi ku en halunnu väkisin saaja tästä pidempää, uusia mielenkiintosempia lukuja on tulossa kyllä:D
VOUS LISEZ
Our Revolution || Blind Channel
FanfictionBlind Channel Euroopan kiertueella:D Tää on sit mun eka stoori joten jou, mitäköhän tästä tulee KORONA FREE AU ⚠️Kiroilua, alkoholin käyttöä⚠️