Välipäivä

57 10 0
                                    


Tommin nk

Eilinen keikka oli isoin mitä olemme ikinä Ruotsissa vetäneet. Jatkotkin olivat kohdallaan. Lukuun ottamatta sitä, kun Joonas paskoi kitaransa hihnan. Hän se ei sitten osaa pitää kitaran hihnoja ehjänä.

Tänään voimme rauhassa kierrellä päivän Tukholmassa ja lähteä illalla kohti Tanskaa. Norja jää tänävuonna käymättä, mutta ei voi mitään.

"Olli jos haluut kylmää vettä korvaan jatka nukkumista" puoli huusin tämän korvaan. Odotin muutaman minuutin ajan vastausta, mutta lopulta kun en sitä saanut hain hotellihuoneen vessasta kylmää vettä lasiin. Katsoin vielä hetken Ollin levollista nukkumista tietäen, että hän herää ei niin kivalla tavalla. Nostin lasin tämän pään päälle ja tiputin vettä hiljaa tämän korvaan.

Ollin nk

Herään siihen kun joku tiputtelee vettä korvaani. Saatana Tomppa. Hän ei näytä itse tietävän kuinka kylmää vesi on. Tämän kyllä kostan hänelle.
"Hei, heräsithän säkin horroksestas" Tommi toteaa ivallisena.
"Vittu Tommi, tiiätkö kuin kylmää toi vesi oli" valitan tälle ja hautaan pääni tyynyyn.
"Tiedän, tiedän myös, että sä nukkuisit pitkälle päivään jos en ois herättänyt sua nyt" hän sanoo ja katoaa sitten vessaan. Makoilen vielä hetken ja nousen sitten ylös. Päästyäni sängystä kiskaisi vaatteet niskaan ja otin omat sekä Tommin eiliset esiintymistä vaatteet mukaani vessaan. Tai no, Tommi päätti ilmeisesti jäädä sinne asumaan, tulisi hänkin jo ulos. Haluan kuselle ja silittämään vaatteet.

Joelin nk

Olen ollut hereillä jo jonkin aikaa. Eiliset jatkot tuntuvat aavistuksen päänsäryn muodossa, mutta ei sekään sietämätön ole. Kukaan meistä ei eilen vetänyt kännejä, kunhan vain vähän kurkkua kostutimme.

Nousen seisomaan sängyn reunalle ja hyppään siitä nukkuvan Porkon päälle. Hän vain äännähtää pienesti ja jatkaa nukkumista. Hänellä oli minunkin peittoni. Oikeasti, syön oman käteni jos muissa huoneissa oli 2 sänkyä, sillä on tuskaa jakaa parisänky Joonaksen kanssa.
"Hei rakas vaimoseni nouseppas nyt saatana ylös jos et välttämättä halua lentää lattialle" höpisen tämän korvaan, tiedän hänen olevan hereillä, hän on vain niin tajuttoman laiska ettei jaksa nousta ylös.

Seisoimme hotellin pihassa pakumme vieressä, kaikki olivat päässeet pois huoneistan. Suunnitelmamme oli mennä jonnekin mäkkäriin syömään aamupalaa, sillä onnistuimme kaikki heräämään aamupalan loputtua.

"Kivi paperi sakset" Tommi huusi.
"vittu jess!" helpotus valtasi minut kun voitin Mikon 'kivi paperi sakset' pelissä, nyt meikän ei tarvii maksaa koko porukan tilauksia. Mikon naamasta heijastui niin vahva vitutus etten ole moista nähnyt pitkään aikaan. Taputin hänen olkapäätään samalla tehden itse nauru kuolemaa.

Valtasimme 3 pöytää, olihan meitä sentään päälle 10 henkinenporukka. Tilauksemme oli juuri tullut, kunnes joku ruotsalainen teini porukka oli tunnistanut meidät. He tulivat luoksemme juttelemaan ja ottamaan kuvat. Se oli aavistuksen kiusallista sillä kukaan meistä ei ole mitenkään hyvä puhumaan ruotsia, ei ainakaan Ale.

Sanat:419
Tuota noin rakkaat lapsoset,siitä on hetki ku oon kirjottanu:) wattpad ei oo nimittäin muutamaan kuukauteen suostunut yhteistyöhön mun kans

Our Revolution || Blind Channel Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang