În sfârșit , așteptam de mult ziua asta. 18 ani , nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul.Pacă ieri aveam 3 ani ..! Este uimitor tot ce se întâmplă , părinții mei au organizat o pertrecere foarte frumoasă in curtea din spate . Avem peste 80 de invitați .. Totul era așa frumos , toată curtea era îconjurată de luminițe de toate culoriile . Au venit și cei mai buni prieteni ai mei : Elena, Jane , Zac si Max . Sunt prietenă cu ei de când aveam 2 ani .. Acum am crescut cu toții . Să vă zic câte ceva despre prietenii mei : Jane este o fată brunetă cu ochii albaștrii , Elena este o fată blondă cu ochii căprui , Max este un băiat bine lucrat cu părul blond și ochii albaștrii, iar Zac este un băiat cu părul șaten și ochii negrii-căprui. Zac și Elena sunt împreună de 2 ani se înțeleg foarte bine le merge relația perfect . Unii din prietenii mei sunt mai mari ca mine cu vreo 1 sau 2 ani : Elena are 18 ani , Jane are tot 18,Zac are 19, iar Max 20 . Totul merge ca pe roate între noi.
De o dată aud în spatele meu o voce :
- Hei Erica , pertecetea e minunată ! Spuse Jane
- Ohh , mulțumesc Jane , dar totul se datorează părințiilor mei ! Am spus eu cu un mic zâmbet în colțul gurii.
- Da , au făcut o treabă bună . Zise Jane punându-și puțin suc în pahar , apoi plecase . Am răsuflat ușor și m-am întors la petrecere.
Toți dansau , curtea era plină , până și mama dansa .
"Ohh mă face de râs" Am zis eu în gândul meu .
- Ohh , hei scumpo hai dansează și tu . Spuse ea și începe să danseze .
Mă ridic ușor zicând :
- îmi urăsc viața .
•••
Ies ușor din curte , mă așez pe o bancă și îmi ridic privirea către cer , luna strălucea puternic , iar stelele sclipeau fără încetare. Deodată în spatele meu se aude ceva ... Îmi întorc privirea dar nimic . Dau să mă întorc la petrecere , dar dintr-o dată o monstrozitate se repezi către mine atacându-mă fără pic de milă . Am încercat să mă zbat ca să scap , dar in zadar .! Simțeam cum colții lui puternici îmi străpund gâtul..!
•••
Dimineată am deschis ochii ușor , speriată am ieșit din pat si m-am uitat în prejur prin cameră nu era nimic . Am coborât repede jos.
- Ohh , scumpo ești bine ? Zise mama speriată
- Amm.. da , da sunt bine , de ce nu aș fi ?
- Pentru că aseară te-am găsit pe jos inconștientă. Zise mama uitându-se la mine .
- Pe bune ? Ìntreb eu inconștientă
- Da
- Bine , dar acum sunt bine , nu vă face-ți griji. Zic eu îcercând să îi încurajez.
- Ești sigură? Mă întreba tata
- Da tată sunt bine .
Am urcat repede scăriile și am mers să fac un dus , mi-am dat jos hainele și am lăsat ca apa caldă să îmi mângâie pielea .. încercam să îmi aduc aminte ce s-a întâmplat aseară . Dar tot ce îmi aminteam era ca stăteam pe bancă.
•••
Am intrat în camera și m-am pus în pat chiar dacă numa ce mă terezisem am adormit înapoi instantaneu.
Oare ce sa întâmplat cu mine în acea seara ? ...
Heii sunt nouă pe wattpad , sper să vă placă , mie sincer nu îmi prea place primul capitol și mda e cam scurt , dar celelalte vor fi mai lungi .. Va pup ❤