Capitolul 15 : Mai multe secrete

18 4 2
                                    

-Stați puțin...voi de unde vă cunoaște-ți ?

-Păi , eu și Elena am fost impreună acum câțiva ani.Spuse Derek uitându-se fix în ochii Elenei amintindu-și de trecut

-Elena , de ce nu mi-ai zis? O întreb privind-o incruntată

-Pentru că nu știam de care Derek e vorba , nu știam că e vorba de el.

-Hai , Erica plecăm acum ! Spuse Derek trăgându-mă de mână

-Nu , eu nu plec niciunde ! Am spus ridicând tonul și îmbrâncindu-l . Ok ? E prea mult pentru mine , transformarea ,rapirea și mai multe , nu știu de tine , dar știu că mie îmi ajunge.

-Erica , te voi proteja !

-Nu Derek , ai făcut deja prea multe.Va trebui să plec și să uitați de mine. Am spus cu lacrimi în ochi

-Erica plecam acum, hai i-ați la revedere de la Elena . spuse acesta trăgându-mă cu putere de mână scoțându-mă afară din casă.

-Nuuu,lasă-mă ! Dar cuvintele mele au fost în zadar , Derek m-a luat pe sus și a luat-o la fugă cu mine.

Rămasă șingură, Elena a mers în camera ei,a urcat scarile până la etaj , a deschis ușa și a intrat în cameră proptindu-se de un zid , zidul acela s-a deschis , în spatele acelui zid era o ușiță , Elena deschise ușița și obseră că înăunturu e o scrisoare din 1986,Elena deschise scrisoarea și începu să o citească.

"Draga mea Eleonor , sper că te-a luat în grijă o familie bună , te-am lăsat pe tine și pe sora ta în pădure pentru că nu aveam posibilități să vă creștem , când tatăl vostru a început să muncească ne-am întors ca să vă luăm , însă am găsit-o doar pe sora ta Erika.
Cu mult drag și iubire mama ta Marrie . "

Eelena și-a ridicat puțin privirea și a zis : Nu pot să cred . lăsând ca lacrimile să îi curgă pe scrisoare.

•••

-Alo, Allwrik , am găsit ținta

-Adică?

-Adică pe Erica

-Și unde e?

-Acasă la Derek.

Anger CrazyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum