Derek deschise ușa aruncându-mă pe canapea.
-Ce ți-a venit de ai plecat asa? Spuse acesta ridicand tonul
-Lasa-mă ..! Am spus cu lacrimi in ochi
Derek se uita in ochii mei si intr-o secundă îmi dădu drumul.
-De ce ai plecat asa , fara sa zici nimic ?
-Pentru ca m-am săturat ok ? Îmi ajunge e deja prea mult și ți-am mai zis o dată asta, Derek îmi e dor de cei dragi , îmi e dor de prieteni , de cățelușa mea , dar mai ales de familia mea , vreau să merg acasă!
-Ai înebunit ? Te pot prinde și te vor ucide.
-Așa și? Să mă ucidă și asa nu prea mai am nici un rost pe lumea asta.
-Vorbești numai prosti ! Spuse acesta ridicând tonul .
-Ba nu , nu spun , nu mai vreau înțelegi? Am spus ridicând tonul și mai tare formându-se în ochii mei lacrimiile
-Nu te voi lăsa niciodata , pricepi ? Voi fi mereu lângă tine ! Spuse acesta ridicând și mai tare vocea.
-De ce? Mă răsteam eu la el.
-Pentru că te iubesc ! Bine ? Te iubesc și nu ași suporta să ți se întâmple ceva.
Pentru câteva minute m-am uitat în ochii lui respirând greu , iar lacrimile se opreau să mai curgă
-Credeam că vampirii nu au sentimente !
Derek se aproie de mine și zise :
-Așa e ! Dar când e vorba ca cineva să le pună capac o face , iar tu mi-ai pus mie, și nu poți nega că și tu simti la fel pentru că de ficare dată când te văd îți văd acea sclipire in ochi. Zise Derek lunându-mă în brațe și sărutându-mă pasional pe buze.
-Ai dreptate , nu pot nega ! Și eu simt ceva pentru tine .
-Și ce anume simți ?
-Simt că te iubesc , da asta simt , da Derek te iubesc. Am început să respir din ce în ce mai repede inima îmi bătea foarte tare , m-am îndepărtat de el și am fugit sus în cameră.
"Trebuie să fac ceva" mi-am zis în gând . "Chiar trebuie să plec e mult prea mult , devine din ce în ce mai ciudat" Am deschis laptopul și am intrat pe un site de zboruri .Da știu că sunt vampir și mă deplasez repede ,dar totuși drumul e destul de lung .Am intrat pe acel site și am apăsat locația pe care o doaream am apăsat : Los Angeles, iar zborul era mâine dimineață la ora 06:00 , mi-am comandat biletele , apoi m-am pus în pat pentru a mă odihi puțin pentru zbor.