capitolul 19:Batalia.

8 2 1
                                    

-Erica?Am tresărit auzindu-i vocea lui Derek.

Derek venise într-un suflet la mine.

-Derek ce cauți aici ? Întreb suspicioasă

Te-am căutat peste tot iar .

-Păi nu ma mai căuta ,lasă-mă împace.Am zis cu lacrimi in ochi.

Mama intervine în discuție..

-Bună Derek mă mai ți minte ?

-Ouu nu . !

Atunci mama luase un tranchilizant tragându-i o siringă cu o substantă puternica înăuntru.A tras și l-a lovit în picior acesta picase jos ,fără a mai spune nimic.

-Mamă nuu! Dar cuvintele mele erau in zadar , Derek era deja jos fără a mai face vreo mișcare.

-E ok, știu cât înseamnă pentru tine nu e mort e dor puțin " adormit"

***

Am mers la avion si eram gata de plecare.Am urcat în avion iar pe Derek l-am intis pe două scaune care erau în spatele meu .

***
După un zbor lung mă cuprinse foamea . Am văzut un om care vorbea la telefon și era foarte nervos, venele erau foarte proeminente parcă mă strigau, m-am dus la acel om i-am luat telefonul și doar cu forța unei singure mâini am făcut telefonul bucațele.L-am privit in ochi și i-am zis : "Nu spune nimic nu o să doară" .După ce am terminat m-am dus la mama și i-am zis : Hai sa plecam ..

***
Când am deschis ușa de la casă am avut o mare surpriză Allwrik mă aștepta ,nici bine nu am intrat pe ușă că m-a și atacat.

Derek își revenise în timpul bătăliei , iar când a văzut a vrut să intre în "joc".Dar era prea târziu un vârcolac din "trupa" lui Allwrik l-a luat de spate și la mușcat fără milă de gât.

***

Acasă..

-Nu există nici un remediu să se facă bine . Il intreb pe tata

-Nu .. Și mă tem că nu prea mai are mult de trăit , mușcătura e de un vârcolac original , iar acestea nu au nici un fel de remediu..

Anger CrazyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum