18 : Jane

9 1 2
                                    

Avionul se prabusise ,iar eu cum eram un vampir, am scapat,nu am murit insa pasagerii au murit,iar cadavrele lor au ramas in padure.Afara era un soare puternic care imi ardea pana si zonele intunecate ale corpului,aveam un colier care ma proteja ,dar l-am pierdut in timpul prabusirii.Nu mai puteam pur si simpul im ardea tot corpul simteam cum frige ficare bucatica din mine, durerile erau criminale ,nu mai puteam simteam ca acesta e sfarsitul desi sunt vampir.M-am tarat pana la umbra uni copac din padure,am stat la umbra pentru a mi se regla pielea,dupa asta imi continuam drumul pentru ca nu mai aveam mult de mers erau vreo 10 minute,iar eu ajunseseram in cinci.Cand am ajuns eram pur si simpu pierduta,nu stiam ce sa fac sau unde sa merg,eram confuza,eram complet in ceata,iar acum regretam enorm ca am plecat de lanaga baietul care ma iubeste,ma apara ,ma intelege si care si-ar da viata pentru mine.Merg cat merg si vad o fata,vroiam sa o intreb daca stie unde ma pot caza am pus mana pe umarul ei drept si cand am intrors-o cu fata ,am stat putin si i-am analizat chipul : Avea ochii foarte albastii,sprancene rotunde,nas micsi parul brunet prins intr-o coada de "cal"


-Jane? Am spus un zambet larg


-Ooo , doamne nu pot sa cred Erika? Spuse aceasta imbartisandu-ma


-Da,eu sunt.


-Nu mai sti sa dai nici un semn de viata , ne-am facut atatea griji.


-Scuze ,nici telefon nu mai am.


-Pe unde ai umblat ?


-Mai peste tot.Mi-e foame.


-Hai sa mancam ceva . ZIse aceasta tragandu-ma de mana


-Jane nu ma refer la felul acela de mancare.


-Dar? Intreba confuza


Coltii incepusera sa isi faca apartia , ochii rosii la fel , iar venele ochilor erau din ce in ce mai proeminente.M-am apropiat de ea uitand-ma fix in ochii ei si i-am zis :


-Nu,tipa nu va durea,iar apoi uiti tot ceea ce s-a intamplat. Dupa ce i-am zis toate astea mi-am infipt coltii inatul ei avea un gust bun , nu vroiam sa ii fac rau , dar eram infometata.


Jane iesi din transa tinandu-se de partea stanga a gatululi


-Auu,ai idee ce s-a intamplat ?


-Habar-nam . Am zis suspiciasa


Am mers cat am mers si am dat de o cafenea am deschis usa si cand am deschis-o i-am vazut in fata pe cei doi parintii ai mei, chestea e ca si ei m-au observat pe mine. Am dat sa plec dar cineva cu o voce feminina a impiedicat plecarea mea.


-Erika?


Auzindu-mi numele am ramas neclintita cu fata la acea persoana.Mi-am zis in gand sa imi fac curaj sa ma intorc,iar cand m-am intors mama statea chiar in fata mea


-Mama? Am zis cu ochii plini de lacrimi


Mama venii si imi sarii in barte , ciudat acum 5 luni vroia sa ma omoare.


-Ohh,Erika imi pare ata de rau pentru tot , nici nu sti cat regret eu si tatal tau , am fost niste prosti , nu tu esti persana care trebuie sa moara , ne-ai zis ca vei incerca sa te controlezi si nu te-am crezut , iar acum regret enorm , intele ? Nu tu esti cea care trebuie sa moara, imi parea asa de rau ,am fost o idioata , te iubesc prea mult ca sa te pot ucide esti sange din sangele meu , regret nespus. Off Erika , daca ai sti cat de rau imi pare, trebuia sa te credem ,nu trebuia nici sa incercam sa te omoram , dar credeam ca esti un pericol , iar acum vad ca nu esti , ca esti aceeasi Erika care erai inainte,putin mai palida , dar nu conteaza asta,tu nu esti un pericol pentru omenire . Tu esti fiica mea si voi face orice sa te apar nu sa te ucid.Spuse mama care imi tinea capul in ambele ei maini micute cu ochii plini de lacrimi sarutandu-ma delicat pe frunte.


-Ohh, mama ce ma bucur ca te-am gasit , si sa sti ca te iert .Am spus strangand-o cu putere in brate.


-Si eu draga mea. Spuse mama care ma prindea de ambele maini


-Mama , daca anu eu trebuie sa mor atunci cine?


-Toti cei 2000 de vampiri , inclusiv Derek si familia lui!


-Poftim?







Pam ,pam , pam ce parare aveti ? Nu uitati de comm si vot .Scuse ca nu pot pune diacritice , dar mi s-a stricat telefonul :( , multumesc pentru intelegere pup :* :* :*







Anger CrazyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum