"Yapbozun son parçasını bulmuştu, ama eğer o parça zaten parçalandıysa o zaman ne olacaktı?"
"Ganyu!"
Xiao, Ganyu'ya doğru koşmaya başladı. Ganyu abisinin ona doğru geldiğini görünce ağlaması daha da şiddetlendi, ve oda Xiao'ya doğru koşmaya başladı.
Xiao, Ganyu'yu kollarının arasına aldığında yavaşça yere oturdular, ikside artık huzura kavuşmuş gibi hissediyordu. Xiao küçük kardeşinin saçını okşarken artık geçtiğini ve güvende olduğunu söylüyordu, ama küçük kız sakinleşemiyordu süreli titriyor ve onların geleceklerini söyleyip duruyordu. Ağlaması biraz azalmaya başladığını görünce Xiao Venti'ye döndü ve onu takip etmesini sesizce fısıldadı. Sonra Ganyu'ya dönüp onun başını okşarken sesizce konuşmaya başladı.
"Ganyu, şimdi abin seni kucağına alacak ve benim evime doğru gideceğiz, benim bir arkadaşım da bizimle gelecek hep beraber bir şeyler yaparız aynı Hu teyzeyle önceden yaptığımız gibi." dedi Xiao cümlesinin sonunda gülümseyerek. Ganyu başını salladı ve hafifçe gülümsemeye çalıştı, bununla beraber Ganyu'yu kucağına alıp Xiao yavaşça yürümeye başladı. Ganyu bir lise 3 öğrencisi olmasına rağmen çok hafif ve ufaktı. Xiao ilerlemeye başlamadan önce Venti'ye bir işaret verdi ve Venti'nin de geldiğinden emin olduğunda evin yolunu tuttu...Yolda yürürken burnuna yağmur kokusu geliyordu o güzel koku bir fırtınanın habercisi olsa bile güzel gözlü çocuğa huzur veriyordu. Uzun bir zaman geçmeden evin önüne varmışlardı. Kapıyı açarken kucağınada ki kıza bakıyordu, yorgunluktan kapanmış gözlerinin üzerindeki morlukları gördüğünde içi daha da burkuluyordu. Evin içine girdiğinde yavaşca mavi saçlı kızı koltuğun üstüne yatırdı ve uzun saçlı çocukta yanına oturdu, kızın saçını okşarken önünde oturan mavi örgülü çocuğu görmezden gelemdi imkansızdı artık. Kızın yüzünden gözlerini çekerek yavaşça Venti'ye doğru doğrulttu.
"Bana sormak istediğin çok şey var sanırım." dedi yorgun bir gülümsemeyle.
"Sormak istediğim çok şey var ama seni daha da bunaltmak istemem.."
"İlerde bir daha böyle bir şey diyeceğimi sanmıyorum, anlatmamı istiyorsan şuan anlatırım yada bir daha anlatmam seçim senin." dedi uzun saçlı çocuk, ardından bu uzun saçları artık ona yük oluyormuş gibi hiddetli bir şekilde geriye attı, saçını toplamak için her zaman bileğinde olan tokayı da düşürdüğünü fark ettiğinde sessizce bir küfür savurdu.
Bunu gören Venti yavaşça çocuğun arkasına geçti ve örgütlerinin birinde ki tokayı çıkarıp nazikçe Xiao'nun saçını toplamaya başladı.
"Eğer sen hazırsan ben senin hakkında ki her şeyi öğrenmek isterim.." dedi yavaşça Xiao'yu diğer koltuğa çekerek, kendisi koltuğa oturduktan sonra, Xiao da onun kucağına uzamasını istedi.
"Şimdi anlatabilirsin en baştan her şeyi ben burda seni dinliyor olacağım." dedi ve çocuğun mavi saçlarını okşamaya başladı.
Xiao her şeyi anlattı, yavaş yavaş ama bir o kadar kararlı bir şekilde, Annesini, değerli Hu Teyzesini, küçük kardeşi Ganyu'yu, ve hayatında ki diğer iyi ve kötü şeylerin hepsini...
Arada Xiao'nun gözü doluyor, Venti onun için siliyordu, Xiao ağlıyor, Venti onun yerine de gülüyordu, ama neden örgülü çocuk bunların hepsini yapıyordu?Bir süre sonra küçük Ganyu'nun kıpırdama sesi duyulunca, Xiao hemen kalkıp Ganyu'nun yanına çömelip onu kollarıyla sardı, sanki yıllarca arafta kalmış bir ruh gibi sardı küçük kızı, biraz daha sıkı sarsa her şeyi düzelecek gibi sardı. O sırada örgülü çocuk araya girdi.
"Sanırım birinin bize anlatacak daha çöp şeyi var." dedi kız gözlerini ovuştururken...
Merhaba diyerek başlamalıyım sanırım.. Uzun bir süredir yoktum, aslında kitaba devam edeceğimi hiç sanmıyordum ama bi anda yeni kişilerin okuduğunu bildirimleri görünce devam etmek istedimm, özellikle bu kitabın sonunu yapmayı çok istiyordum onunda biraz etkisi oldu sanırım. Temmuzdan bu aya kadar hala bekleyen olduğunu sanmıyorum ama eğer bildirim falan gelir de görürseniz umarım yeni okuyan kişilerin de sizin de bölüm hoşunuza giderr. Ne sıklıkla yazarım bir şey söyleyemeyeceğim ama tatil geliyor o arada yazmaya çalışacağım ama böyle aylarca ara vermem diye düşünüyorum bir daha. Bu bölüm kısa oldu daha çok devam ettiğimi göstermek için hemen atayım dedim, umarım hoşunuza gider iyi okumalarr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『𝙎𝙤𝙣𝙖𝙩𝙖』𝘟𝘪𝘢𝘰𝘷𝘦𝘯
Fanfiction"Artık elleri yerine notalara bakıyordu, onun yüzünü biraz daha görebilmek için..."