Arka arkaya gelen mesaj bildirimleriyle whatsappa girdim. Yabancı bir numaraydı. Yabancı bir numaradan gelen aşk dolu mesajlar üzerine dediği gibi alayla güldüm. Yazdıkları karşıma çıkmaya dahi göze alamayan birine göre fazlaca iddialıydı. Hiç görüşmediğin birine göre de beni fazla tanıyordu.0534... :Hiç gizemli aşık pozları kesmeyeceğim. Ben Çağatay Yıldırım. 20 yaşındayım. Nasıl bir tip olduğumu da profil fotoğrafımdan görüyorsun.
0534.... : Bilemeyeceğin tek şey de sana olan aşkımın büyüklüğü. Aşk ilanlarından nefret ettiğini, sana olan sevgisini dile getirenlerle dalga geçtiğini biliyorum.
Yazdığım mesajlara bakıp güleceğini de biliyorum.0534... : Büyük ihtimalle aşk naraları atmak için çok genciz eğlenmene bak diye içinden geçiriyorsun. Kesinlikle eğlenmeyi seviyorum. Birlikte eğlenelim istiyorum ."
Bilmediği şey şuanda gayet eğlendiğimdi. Onunla eğleniyordum.
Ben: Kesinlikle biraz rahatlamaya ihtiyacın var. Ve evet doğru tahmin ettin yüzümde alaylı bir gülücük var. Ama anlamadığım bir şey var. Whatsapptan yürüyen birine göre fazla iddialı değil misin sence de? 😂
0534... : Sanırım öyleyim :)
Ben : Fazlaca iddialısın hem de. Etkilendim.
Mesajı yolladıktan sonra bir kaç saniye hiç bir şey yazmadığında gülerek devam ettim.
Ben : Dermişim. Şaka şaka. Kalbine falan mı indi ne oldu neden sessizsin.😂
0534... : Her zaman ki inanılmaz tatlısın. Ama endişelerin yersiz oldukça iyiyim Ahu. :)
Ben : Oh, endişelerimin yersiz olmasına oldukça sevindim Çağatay. :)
0534... : Bunun oldukça farkındayım :)
Ben : Beni nereden tanıyorsunda bana böylesine aşık oldun anlat bakalım:)
Onun yazım dilini taklit ederken oldukça eğleniyordum.
0534... : Benimle ilgili yeterince şey biliyorsun kendimle ilgili her şeyi anlatır sana eğlenecek bir şeyler vermezsem iki günde benden sıkılacağın ortada. Sana neden tüm hikayemi anlatayım ki ? :)
Yüzümdeki alaylı gülümseme silindi. Söyledikleri beni şaşırtmıştı. Benimle ilgili dışarıdan bakan bir gözün bilemeyeceği şeyleri biliyordu. Bu beni kuşkulandırdı.
Ben : Beni nerede tanıyorsun dedim?
0534... : Bende anlatmayacağımı söylemiştim Ahu.
Ben : Söylemezsem seni engellemek zorunda kalacağım. Seninle ilgili merak değil kuşku duymaya başladım çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ TANIDIK ( Texting )
ChickLitYabancı bir numaradan gelen aşk dolu mesajlar üzerine tahmin ettiğ gibi alayla güldüm. Yazdıkaları karşıma çıkmaya dahi göze alamayan birine göre fazlaca iddialıydı. Ama hiç görüşmediğim birine göre de beni fazla tanıyordu. 0534... : Hiç gizemli aş...