Chapter 2

38 1 0
                                    

Sabah gözlerimi The Vamps'in huzur veren sesiyle açtım.Bıkkınca kalktım ve saate baktım 9.00'dı.Ne sikim yiyosam bu saatte ayakta.Yatağımın karşısındaki The vamps ve James Mcvey posterlerine bakıp gülümsedim.Ne 19 yaşında olamam onları sevmemi engellemez.Çoğu kişi bana ergen desede aldırmıyorum.Öğlenci olduğum için tabi sadece perşembe ve cuma günleri hazırlanmak için acele etmiyordum.Ayağa kalkıp tuvalete girdim günlük işlerimi hallettikten sonra çıktım.Bi saniye bugün perşembe ve bizim özel İngiliz kolejiyle voleybol maçımız var hemde 1 saat sonra!! Hemen Okulun verdiği arkasında isimlerimiz yazan formaları giydim.Evet evet okul voleybol kaptanıyım.Geçen sene de onları yenmiştik ee sonuçta özel Greenrose kolejiyiz.Saçlarımı uzun olduğu için -ve ayrıca uçlarında pempe var- at kuyruğu yaptım.Hemen aşağı indim ve dışarı çıktım.Takım.forması giymemden olacakki bazı gözler bana bakıyordu.Şortundan da kaynaklanıyo olabilir aşırı kısaydı bana göre ve üstüde askılı fosforluydu üstüme tam oturduğu için hatlarımı belli ediyordu kilolu bir kız değildim bunun için rahatsız olmuyordum.Bir süre daha yürüdükten sonra okulun bahçesine girdim.Bir sürü lüks arabalar yeni yüzler İngiliz kolejindeki taş varlıklar.Öhhh be insan mı lan bunlar.Salyalarımı silip spor salonunun giyinme odasına girdim.Koç birşeyler anlatıyordu.Oturup onu dinlemeye başladım Ashley'le birbirimize bakıyorduk arada.

-Evet kızlar size güveniyorum.Çıkın ve işlerini bitirin.

Diye bağırdığında yerimden zıpladım.Salak herif ne bağırıyorsun.İnsan var burada tabiki bunları diyemedim deseydim eğer elveda hemşirelik elveda hayeller.Bir soyunma odasından çıkarken diğer takımda odalarından çıktı.Sahaya girdiğimizde okulun öküzleri bağırıp slogan atma başladılar.Açıkcası bu hoşuma gidiyordu.Gözüm karşı tarafın tribününe takıldı 5 tane göz dikkatle beniz izliyorlardı.Kıvırcık saçlı olan bana el salladı ve kocaman gülümsedi.Durun bir dakika bunlar dünkü çocuklardı.Göt kafalı Zayn'de oradayd-

Kafama top yememle neye uğradığımı şaşırdım.Sarışın sürtük kafama top atmıştı hemde benim kafama.Gerzekce sırıtıp konuşmaya başladı herkes bizi dinliyordu ashley yanıma gelip kolumu tuttu neer olacağını biliyordu sonuçta

-Önüne baksana aptal.Bir dahakine yavaş atmam ona göre.

Lan bu bana mı aptal dedi şimdi sıçtım senin ağzına seni sürtük diye bağırdığımda çoktan Ashley'in elinden kurtulmuş file kaldırıp karşı takımın sahasına girmiştim.Büyük ihtimalle birazdan yapacaklarımın sonucu takımdan atılmak olacaktı ama umrumda değildi.Herkes bizi izliyordu ama Zayn herkesden daha dikkatli izliyordu suratında ciddi bir ifade vardı.Dudaklarını oynattı sanırım"Bitir işini bebeğim"demişti. Kızın tam önüne geldim ve durdum.Baş parmağımla göğsünü ittirerek konuşmaya başladım.Hocalar müdahale etmiyordu neden çünkü burası özel bir okul.

-Dediklerini tekrar söyle bakalım.

-Dur bir daha söyleyeyim.Aptal dedim.Sağır mısın?

Sözünü bitirmesiyle üzerine atladım.İkimizde yere düştük saçlarını yolmuştum.Seyirciler ve hocalar ayağa kalkıp şaşkınca izliyordu.Sonunda Ashley gelip beni ayırdıda kız ölmedi.Tribüne baktığımda 5 salak gitmişlerdi.Aman bana ne nereye giderlerse gitsinler.Spor salonundan çıkıp kendimizi bahçeye attık.

-Atıldın biliyosun değil mi?

Diye sordu Ashley.Tabikide biliyordum.O salak takım umrumda değildi zaten gözlerimi devirdim.

-Ah evet evet biliyorum.Şuan o kadar üzgünüm ki.

Diye alayla konuştum.Banklardan birine oturduk.Sonra gözüm otoparka takıldı İşteeed oradalar.Aaa bana ne oluyosa niye seviniyosam.Ashley uzun süre o tarafa baktığımı anlayacak olmuş ki oda baktığım tarafa baktı.Sonra gözlerini pörtleterek konuşmaya başladı.

-Kızım baksana ünlü Malik cafeler zincirinin oğlu ve ortaklarının oğulları.

-Ne!! Ashley sana birşey söyleyeceğim ama bağırma tamam mı?

-Tamam hadi söyle.

-O Zayn bu Zayn hani hastanedeki Riley'le konuşan.

-NE!!!!

Güya bağırmayacaktı. Bağırmasıyla 5 çift göz bize dönmüştü.Şirince gülümseyip Ashley-in kolunu cimcikledim.Sıçtık yanımıza geliyorlar...

Hii.Vote ve Yorum Pls.

-Zeynie

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NURSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin