11

14.7K 1.5K 748
                                    


Düz yazı bölümü,
umarım beğenirsiniz 👉👈


●●●●

"Kestik, Yoongi-shi nereye dalıyorsun Tanrı aşkına. Oyun oynama sırası sana geldi."

Yönetmenin yüksek sesi yüzünden herkesle beraber ben de Yoongi Hyung'a döndüm. İrislerimin ilk karşılaştığı şey siyah saçlarını silkeleyerek kendine gelmeye çalışan afallamış suratlı hyungum olurken yavaşça, az önce transtaymışcasına baktığı yere odaklanmıştım.

Jimin Hyung ve pembe saçları.

Evet kabul ediyorum, Jimin Hyung bu sabah promolar için saçını pembeye boyattığında hepimiz çok şaşırmıştık. Hem riskli bir renkti hem de karşılaşacağımız görüntüden şüpheliydik. Sonra Jimin Hyung'un meleksi hatlarına cuk oturan rengi görmemiz hepimizi şaşırtmıştı. Çok güzel olmuştu, gerçekten şaşırtıcı derecede çok güzel olmuştu. Lakin tuhaf olan bunun üzerinden yaklaşık altı saatin geçmiş olmasıydı. Zira benim gözlerim neredeyse yıllardır böyleymiş gibi pembe tutamlara aşinalaşmışken hyungun hala bu derece şaşkın olması ilginçti.

"Kusura bakmayın, dalmışım. Hemen geçiyorum masa tenisinin başına. Bir daha tekrarlanmaz."

Hyung benim boşalttığım alanı doldurduğunda siyah saçlarından elini geçirdi ve raketi tutmadan önce hemen karşısındaki Jimin Hyung'a göz atıp dudaklarını nemlendirdi.

Geniş alanda "Kayıt" sesi yankılandı.

Yoongi Hyung ve Jimin Hyung kıran kırana bir masa tenisi mücadelesine başladı. Onlar oynarken ben, videonun fanlarımız adına daha eğlenceli olması adına Yoongi Hyung'un arkasına geçtim.

"Hobi Hyung, bence Yoongi Hyung'um kazanacak."

Hoseok Hyung da bana uymuş ve "Hah," layarak Jimin Hyung'un arkasına geçmişti. "Jimin'in kazanacağına bahse girerim. Hem de bu pembe saçlarıyla Hyung'un onun karşısında hiçbir şansı yok."

Hoseok Hyung sözünü bitirdiği an Jimin Hyung sert bir servis attı ve rakibine karşılık verme fırsatı bırakmadan sayıyı aldı. Skoru 4-3  yaparak öne geçti.

Yoongi Hyung sinirlendiğini belli edercesine tısladı ve dişleri arasından "Oyun daha yeni başlıyor," dedi.

Evet, işte işler şimdi biraz keyifleniyordu.

****

"Çekime aşağıda devam edecek olmak beni çok mutlu etti. Çekim için kapatılan alanlarda olmak beni tuhaf hissettiriyor. Dışlanıyormuşuz gibi sanki."

Hoseok Hyung söylediklerinde haklıydı. Çekim için bir yeri kapatmak çoğu zaman normal geliyordu ama öyle anlar vardı ki kendini kötü hissettiriyordu insana, sanki dışlanmış ve yahut sevilmeyen gibi. Ya da burnu havada gösteriyordu bizi mesela. Bu yüzden hiç sevmiyordum bu tarz şeyleri.

Yönetmenler çekime alışveriş merkezinin alt katlarında devam edeceğimizi söylediklerinde hepimiz çok sevinmiştik bu yüzden. Neredeyse koşa koşa en üst kattaki spor alanından aşağı inmeye başlamıştık. Hepimizin yüzünden gülücükler saçılıyordu.

Tabii Yoongi Hyung hariç.

O, az önce Jimin Hyung'a kaybetmenin acısını çekiyordu hala. Tek yaptığı büzdüğü dudakları ve çattığı kaşlarıyla bizden biraz uzakta aşağı inmekti.

İnsanların hafif kalabalığının doldurduğu alışveriş merkezinde giyim mağzalarının bulunduğu kata inmiştik, lakin yönetmenlenler bir kat daha inmemizi söylediğinde etraftaki meraklı bakışlar eşliğinde teknoloji mağzasına yönelmiştik.

him and i✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin