37

15.7K 1.1K 916
                                    

finalin iki partını da aynı anda attım,
önceki bölümü atlamadığınıza emin olun,

son kez güzel yorumlarınızı bekliyorum, eksik etmeyin lütfen💖

FİNAL 2/2

●●●●●

Zili çaldığımda bir yandan Gureum'u kucağımda tutmaya çalışıyor diğer yandan da saçlarımdan son kez parmaklarımı geçiriyordum.

Çok heyecanlıydım, öyle heyecanlıydım ki dişlerimi alt dudağıma sertçe geçirmiş, bir topuğumu bir parmak uçlarımı havaya kaldırarak ritim tutuyordum.

Aşık olduğum adamın evine ilk gelişimdi. Aslında buraya pek yabacnı değildim, attığı fotoğraflardan, instagramda açtığı canlı yayınlardan biraz da olsa fikrim vardı ama ilk defa geliyor olmak heyecanlanmam için yeterli bir sebepti.

Ve açıkçası birazdan olacakları düşünmek de karnıma ağrılar girmesine sebep oluyordu.

Çok beklemedim, kapıyı tıpkı benim gibi kucağında köpeğiyle açtı. Üzerinde siyah bir eşofman, beyaz bol bir tişört vardı. Çok yakışıklı olsa da sade görünüyordu işte. Giydiğim siyah pantalon, deri kemer ve beyaz gömlek dişlerimin dudaklarımın üzerindeki baskısını daha da artırmasına sebep oldu. Kıyafetime bu denli uğraşmam, o ev haliyle karşımdayken utanmama sebep olmuştu ve özenle dalgalandırdığım uzun saçlarım da cabasıydı.

Yüzündeki tatlı gülümseme ile "Hoş geldiniz," dediğinde maskemi çıkarmadan tebessüm ettim. Utancımı bu şekilde kamufle etmekti niyetim lakin ben "Hoş bulduk," diye mırıldandığım an sağ eli maskemi çıkarmak adına hareketlenmişti bile.

Güzel gülümsemesi ile hâlâ beni izlerken parmaklarım ile oynuyordum ve bundan sıkılmış olacak ki kısa süren sessizlikten sonra "İçeri geçsenize," dedi.

Kapıyı kapatırken Gureum, Yeontan'a bakarak havladı ve sanki Yeontan da bunu bekliyormuş gibi daha gürültülü bir havlama ile ona cevap verdi.

"Birbirlerini sevdiler sanırım," dedi sevdiğim adam.

"Sanırım," diye mırıldandığımda kemikli elleri Gureum'un başını okşamaya başladı ve parmak uçları yanağını gıdıklarken öptü onu. "Tanıştığımıza memnun oldum Gureum."

Benim mink bebeğim de tıpkı benim gibi onun ilgisi ile mayışmış ve yabancılara karşı utangaç olmasına rağmen onun eline doğru itmişti kendisini. "Beni de sevdi," dedi kıkırdayarak ve kucağımdan aldı onu.

Ben de donukluğumu bir kenara bırakarak Yeontan'ın partilerini sevdim ve kucağında bebeklerimizle Taehyung'a baktım. Kesinlikle harika bir görüntüydü, kalbimi ısıtıyor ve beni başka şeyleri hayal etmeye zorluyordu.

Mesela, bu evde dördümüz yaşasak ve bu manzarayı sürekli izlesem düşüncesi zihnimi kemiriyordu.

Taehyung, Yeontan ve Gureum'u yere bıraktı. Önde Yeontan içeriye doğru koşarken Gureum da arkasından onu takip etmeye başladı. İkimiz baş başa kaldığımızda Taehyung bana doğru birkaç adım attı ve kollarını boynuma sardı. Minik bir tebessümle beline tutunup ona karşılık verdiğimde "Nasılsın güzel bebeğim," diye sordu.

"İyiyim."

Sesim kısık çıkmıştı, bu nedenden olacak derin bir nefes alarak başını boynumdan kaldırdı ve bir eli ile özenle yaptığım saçlarımı okşarken "Bir şey mi oldu," diye sordu. "Durgunsun biraz."

Alt dudağımı öne doğru büzdüm ve omuzlarımı indirip kaldırarak mızmızlandım. "Bir şey olmadı."

"Olmuş olmuş, söyle bakalım."

him and i✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin