10K olduuuk🥳🥳
çok teşekkür ederiz🥺💜💜yorum yapmayı ve minik yıldıza basmayı unutmayın olur mu, daha da çok büyümemiz sizin sayenizde🥺🤭
●●●●●
Geç kaldığımın bilincinde koşturarak merdivenleri iniyordum. Bir yandan özenle yaptığım saçlarım bozulmasın diye onları tutmaya çalışıyor diğer yandan elimdeki sepetin içindekiler düşmesin diye çabalıyordum.
Taehyung beni yurdun biraz ilerisinde bekliyordu. Bugün, şirket Jimin ve Yoongi Hyung yüzünden birazcık karışık olduğu için dışarıda buluşacaktık. Hem değişiklik de istiyordum, sevgilimle başka yerlere gitmek istiyordum. Sessiz sakin bir yer biliyordum ve oraya gidecektik.
Yurdun bahçesinden çıktıktan sonra sokağın sonuna kadar yürüdüm ve çıkmaz sokağa dönmeden önce duraksayıp telefonumu çıkardım. Kameradan saçlarım bozulmuş mu diye bakmış, tokamı düzeltmiştim.
Dün saçlarımı ani bir kararla maviye boyamıştım. Çünkü- çünkü her ne kadar Jimin Hyung'a 'Taehyung'a sinir oldum ondan gizli bir şey yapmak istedim' desem de asıl amacım onu etkilemekti. Beni beğensin istiyordum, daha çok beğensin, gözü benden hiç ayrılmasın.
Birazdan saçlarımı ilk defa görecekti ve tepkisini çok merak ediyordum. Saçımın kenarına taktığım iki toz pembe tokayla arabaya yürümeye başladığımda kalbim yerimden çıkacak gibiydi.
Beğenmezse üzülürdüm.
Oradaydı. Arabasını çıkmaz sokağın sonuna park etmiş, beni bekliyordu. Kalbim daha hızlı atmaya başladı, nefesim tekledi, terleyen elimi hızlıca üzerime sildim. Hala alışamamıştım, hala onun benim sevgilim olduğu gerçeği normalleşmiş değildi zihnimde.
Arka kapıyı açtığımda piknik sepetini koyarken bakışları bana döndü ve tavşan dişlerimi göstererek gülümsedim. Taehyung gözlerini kocaman açarak bana bakıyordu ve gülmemek için dişlerimi dudaklarıma geçirmek zorunda kalmıştım.
Ön koltuğa oturduğumda Taehyung arabayı hareket ettirmek yerine hala bana bakıyordu. Birkaç saniye öylece durup bana baktı, yüzünün ifadesizliği zaman geçtikçe beğenmediğini düşünmeme sebep oluyordu.
Fakat beklediğim gibi olmadı.
Hiç beklemediğim bir anda Taehyung, emniyet kemerinin butonuna basarak kendisinden uzaklaşmasına sebep oldu alelacele. Hemen ardından bana uzandı, iki eliyle yanaklarımı kavradı ve dudaklarımızı birleştirdi. Tutku dolu bir öpücüğü paylaşmamıza neden oldu.
İki et parçası üst dudağımı sertçe emdi, dilini damağıma sürttü ve dişlerimiz birbirine çarptı.
Neye uğradığımı şaşırdım.
Taehyung beni her geçen gün şaşırtıyor, sınırlarımızı zorlamak ve genişletmek için adım atıyor gibi hissettiriyordu.
Dudakları önce yavaşladı, ardından yavaşça benimkilerle kenetlenmiş gibi olan bağını kırdı. Çok küçük bir mesafe ile birbirimize bakarken Taehyung'un yanağımdaki eli saçlarımı okşamış ve "İnanamıyorum," demişti. "Mavi saçların sanki mümkünmüş gibi yakından daha da güzel."
Saçlarımı beğenmiş olması gururumu okşayıp zevkten dört köşe olmamı sağlasa da kaşlarımın çatılmaması olanıksızdı. "Yakından mı? Uzaktan ne zaman gördün?"
Muhtemelen kırdığı pot endişeyle kaşlarını havalandırmasına neden olduğunda gözlerini gözlerimden kaçırdı ve eli ensesine giderek kıvırcık tutamlarını çekiştirdi. "Ihm," diye mırıldandı önce. Sonra omuzlarını kaldırıp indirerek "Fotoğrafını görmüştüm." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
him and i✔
Fanfiction[taekook] Clarity grubunun vokalisti Jeon Jungkook, ideal tipinin eski idol Kim Taehyung olduğunu söyler. #1'taekook Kim Taehyung & Jeon Jungkook //240521-020821