8.

253 30 10
                                    

!!!Upozorňuju,že jsem pozměnila jednu větu v minulé části,protože jsem si až teď uvědomila,že tam mám strašnou chybu.Napsala jsem tam,že Justin má tu její kabelku a v té kabelce měl být původně mobil a klíče a pak jsem začala psát,jak jí přišla SMSka a tak.Prostě jsem to tam zkazila,takže nebuďte zmatení,že v téhle části bude mít mobil a tak.!!!

Probudila jsem se a všude kolem mě byla tma.Co to?  Rukou jsem se natáhla pro svůj mobil,který by měl být na nočním stolku u mé postele,ale nějak jsem ho nedokázala nahmatat.
Plácala jsem rukou po stolku,jak kdybych se pokoušela zabít mouchu. Áá už ho mám. 

Můj iPhone jsem rozsvítila a koukla se na čas.Sakra,teprve tři hodiny ráno? Věřte nebo ne,ale je to poprvé,co jsem se probudila uprostřed noci. To zas bude práce se zakrytím mých kruhů pod očima.
Mobil jsem si dala do nabíječky a snažila jsem se převalováním v posteli najít tu nejpohodlnější polohu na spaní. Po chvilce jsem konečně usla.

__________________________________________________________________

Bože.Zase škola.Jako obvykle jsem procházela chodbami úplně sama.Právě mě čeká chemie.
Jsem jediná,co tak nesnáší chemii? Je to tak strašně otravnej předmět,nikdy si nic z toho nezapamatuju..jediný,co umím opravdu dokonale jsou vzorečky
.Učí nás stará otravná šedesátiletá  ženská,která má požitek z toho,že nám může dát kouly.
Konečně jsem došla ke třídě a šla si sednout na moje oblíbené místo vzadu.
Znovu jsem si vytáhla mobil a neobtěžovala jsem se si připravit věci na hodinu nebo tak něco. 
Hrála jsem si hry,už už jsem měla skoro nejlepší score,ale někdo do mě drkl a málem mi vypadl z ruky.Naštvaně jsem ho dala na stůl a koukla se,jakej idiot mi to zkazil.
No hádejte,kdo?Správně,zas a znovu Bieber.

,,Co chceš?" otráveně jsem na něho vyvalila .
,,Neměla by jsi být tak hnusná,jestli chceš svojí kabelku zpátky.Třepu se s ní až sem a vypadám jak debil s kabelkou v ruce. Tak teda děkuju,docela mi kazíš reputaci" ušklíbl se.
Pomalu a jistě mě ten jeho úškrn začíná srát. ,,Fajn,fajn. Teď mi jí tu kabelku naval" natáhla jsem k němu ruku,ve snaze se mu jí vzít,ale kabelku mi odtáhl co nejdál ode mě.
,,Ale notááák" zamrmrala jsem si víceméně pro sebe a zaujala jsem naštvanej postoj.
,,Co dělás?!Naval mi jí!"  všichni kolem nás se na nás koukali a očividně se dost zabávali.
No to je strašně vtipný hele. 
,,Tu kabelku si musíš zasloužit"   Úškrn.ZNOVU. Docela se divím,že ještě nepřišla učitelka.
,,Nechtěj mě nasrat víc než jsem a naval mi už tu blbou kabelku!" teď už jsem to zařvala přes celou třídu až udělal pár kroků ode mně.
Ruce si dal před sebe,jakože se vzdává,smál se při tom a konečně mi podal tu kabelku.
Vytrhla jsem mu jí z ruky a kontrolovala,jestli mám všechno.
,,Jo a,ten kondom cos tam měla jsem si půjčil"  všichni včetně jeho dostali výbuch smíchu a on si plácl s Alfredem a Ryanam (?),kteří mu furt lezou za zadkem a odešli.
Cítila jsem,jak mi  začínají červenat tváře.Dobře,tak to je dost velkej trapas.  
1:0 Bieber ,ale takhle to já nenechám.

Procházela jsem se parkem vedle Joshe a pořád myslela na ten dnešní incident s Bieberem.
,,Co ti dneska je? Jsi nějaká zamyšlená" vyrušil mě Joshův hlas a já se na něj pousmála. ,,Ale nic,zase mě naštval Bieber" protočila jsem očima a koukla se na svoje nohy. ,,Co proti sobě furt máte? Vždyť on je v pohodě" V pohodě? Justin Bieber? Haha to byl nejlepší vtip,co jsem slyšela za tenhle týden.Fakt jsem se přemáhala,abych se nezačala smát přes celej park. ,,Jo,to určitě" ušklíbla jsem se a propletla jsem si s Joshem prsty.Koukla jsem se na Joshe a ten se pousmál a koukal na naše ruce. Bože,je tak strašně roztomilej.Právě jsme procházeli kolem skateparku,odkud se ozýval smích a každou minutu tam někdo spadl. ,,Hej Joshi! Pojďte sem!" někdo zakřičel a oba jsme se zastavili a snažili se přijít koho hlas to byl.Ryan. A když je tam Ryan,tak tam určitě bude i Bieber.Fakt super.
,,Půjdeš se mnou?" zeptal se Josh a udělal psí oči. Tomu se prostě nedá odolat, povzdechla jsem si. "Faaajn,ale jestli budou mít kecy,tak odcházím" Josh div radostí nevyskočil dva metry do vzduchu a nadšeně poskakoval až ke skateparku.
Musela jsem se na něm smát,už jsem to sice říkala,ale..JE STRAŠNĚ ROZTOMILÝ!!!
Josh si sedl na nějakou lavičku u jedné z ramp a mě si stáhl na klín.Zavřela jsem oči a relaxovala jsem.
,,Koho pak tu máme,samotná Chloe a Josh!!" já věděla,že tu ten otravnej debil bude .
Nepříjemně jsem se při jeho hlasu ošila,což jsem asi dělat neměla,protože jsem uslyšela Joshův tichý ston u mého ucha a silně mi stiskl boky. Už podruhé za dnešek jsem se začala červenat a otevřela oči,což byla strašná chyba,protože byl předemnou Bieberův ksicht a zase měl na ksichtu ten jeho přijebanej úškrn!
,,Joshi,jdeš si zajezdit?"  ,,Jo fajn,počkej chvíli"  Josh si mě ze sebe sundal  a vydal se za Bieberem.
Not o si dělá prdel.To mě tu nechá samotnou? Já tu nechci být! Naštvaně jsem se opřela o lavičku a koukala jak oba dva jezdí. Vytáhla jsem mobil a začala je natáčet. Ani nevím proč. Možná,protože je tu plno polonahejch kluků? Nerada to přiznávam,ale Bieber stojí za hřích. Kousla jsem se do rtu a kameru zaměřila na ně zaměřila. A najednou..se ozvala strašná rána,koukla jsem se směrem od kud to šlo a BIEBER SI ROZBIL DRŽKU.. Asi bych teď měla jít k němu a pomoct mu nebo něco takovýho,ale.. začala jsem se smát přes celej skatepark a lidi se na mě začali pohoršeně dívat. No co? Můj úhlavní nepřítel si právě rozbil hubu,to nejde se nesmát.
Mezitím co se k němu všichni nahrnuli jsem video sestříhala a přidala na Facebook a Biebera jsem tam označila.  1:1 svině

Konecne jsem se dokopala k tomu,abych napsala novou část,strašně moc mě potěšili zprávy v inboxu..opravdu jsem chtěla s touhle story skončit,protože jsem neměla ani trochu nápady.Zprávy mě ale potěšili natolik,že jsem napsala tuhle část. -Jasmine

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 07, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Golden ballKde žijí příběhy. Začni objevovat