2.

616 42 5
                                    

Z pohledu Justina:

Vzbudil jsem se na křičení mých mladších sourozenců a pláč. 

Dneska jsem se asi vzbudil špatnou nohou.

Odkryl jsem deku a nasadil si boxerky.

Ano,správně,spím nahý..no co můj kámoško taky potřebuje vzduch.

Promnul jsem si oči a koukl se,co se na sebe děje. 

Jaxon na zemi tahal Jazzy za vlasy a ona plakala a křičela.

"Sakra Jaxon! Jak se to chováš!" zakřičel jsem na něho a odtrhnul ho od Jazzy.

Vypadal,že se taky za chvíli rozbrečí,protože jsem na něj zvýšil hlas a to nemá rád.

"Ona mi seblala mojeho Batmana!" zafňukal a ukázal na postavičku,co držela. 

"Jazzy,vrať mu to, a ty jí nemlať!" koukl jsem se na ně a oni se vraždili pohledem.

Fakt hezkej začátek dne.

Vzal jsem si na sebe chachi momma pod zadek,bílý tričko a koženou bundu.

Classic Bieber Style.

Z poličky jsem si sebral iPhone a sešel schody dolů. Tam už mamka vařila u sporáku.

Přešel jsem k ní,zezadu ji objal a koukl jsem se co dělá na snídani.

"Dobré ráno mami" zamumlal jsem..ještě pořád ospale a vzal se jeden z lívanců co ležely naskládané na talíři.

"Dobré ráno broučku,měl by jsi si pohnout do školy!" usmála se,ale ani jednou se na mě neotočila.

Pokrčil jsem rameny a radši šel do předsíně,kde jsem si nazul supry.

Slyšel jsem troubení auta.

"Jdu mami,Ryan už na mě čeká" zakřičel jsem na ní a otevřel dveře.

Než jsem je zavřel tak jsem slyšel  ´Ahoj Justin´ ale tomu jsem už nevěnoval pozornost.

Nasedl jsem vedle Ryana,kterej na mě s Fredem čuměli,jako kdyby  jsem měl na hlavě veverku.

"Sakra,vím,že jsem neodolatejnej,ale mohli by jste na mě přestat čumět?!" zavrčel jsem na ně a najednou se rozesmáli a tleskali rukama jak  zfetovaní tuleni.

"Kámo,ten monokl se ti pěkně vybarvil" řekl Fredo se smíchem,že jsem mu skoro nerozuměl.

Rychle jsem se koukl do zrcátka u auta. Měl jsem přes půlku obličeje fialovou modřinu.

"Kurva,nechápu jak se mohla Devone strefit z takový dálky."

Zavrčel jsem a oni jen pokrčili rameny.

Když jsme dorazili ke škole,tak všechny pohledy padli na nás. Jsme nejsexi chalani ve škole,takže.. ( někdy sem prostě napíšu slovenská slova,protože se mi to tak líbí víc :D)

Vyšel jsem z auta a holkám posílal moje flirtovací pohledy, Yea každá je ze mě udělaná,až na Devone a to mě na ní sere. Není jako ostatní holky,i když nepatří mezi ty oblíbené,tak je kurva sexy! Bože to její tělo.. Ahh dobře to stačí,to ona má být udělaná ze mně,ne já z ní.

*Po škole* Nic zajímavého se tam nedělo.

Rozhodl jsem se jít kouknout na náměstí,je tam totiž vystavený ´Zlatý míč´ který vyhraju tenhle rok.

Nevidím tu žádnou konkurenci,ještě se moc lidí nezapsalo,ale ti co tam zapsaní jsou.. ty porazím jednoduše.

Šepká se tu o nějakém nováčkovi,no jeho jméno jsem ještě neslyšel.

Zastavil jsem u  vytrýny a koukal se na něj,prostě ho musím mít! Jsem přece HRÁČ,jsem ten nejlepší! Ale potom mě překvapila osoba,stojící před vytrýnou,byla tam Chloe.

"Co ty tu děláš?" arogantně jsem se jí zeptal.

"Stojím,koukám,ostatní tě zajímat nemusí" otočila se na mě s ironickým úsměvem na tváři.

Radši jsem jí ignoroval a s ní obdivoval.

"--------"  řekla něco potichu,ale já jí vůbec nerozuměl.

"Co?"  zeptal jsem se jí. "Nic,nic" otočila se na mě a nahodila falešný úsměv,yeah na úsměvy jsem odborník.

Radši jsem na to sral a vydal se k autu, ale hned jsem si vzpoměl a otočil jsem se.

Z pohledu Chloe:

S Bieberem jsme obdivovali Zlatý Míč, určitě teď myslí na to,jak ho vyhraje...stejně jako já

"Ten musím mít" zamumlala jsem potichu a jen doufala,aby to přeslechl.

"Co?" zeptal jse mě nechápavě. Uff.. nerozumněl  tomu.

"Nic nic" falešně jsem se na něj usmála a pak se znovu otočila k vytrýně.

"Hej Devone,nechceš zajet ke mě?!" zakřičel na mě Bieber,až teď jsem si uvědomila,že stojí skoro u jeho auta.

"Hah,já se s tebou nevyspim,Biebz" uchechtla jsem se nad jeho naivitou.

"No tááák"

"Neser"

"Pojď"

"Ne"

"Jo"

"Ne"

"Jo"

"Ne"

"Máš u mě ten míč" Sakra. Dostal mě.

"Fajn.ale o nic se nepokoušej" výhružně jsem na něj zvedla ukazovák a nasedla si na místo spolujezdce.Nasedl si i on a kliče strčil do zapalování. Motor zabručel (Nevím vhodnésloveso :D)

a auto se s námi pohnulo.

Skoro jsem zaspávala,ale auto se najednou zastavilo,koukla jsem se co se děje.

"Už jsme tady" řekl Bieber.. ne nebudu mu říkat jménem. 

Vylezla jsem z auta a šla ke dveřím.

Najednou se dveře otevřely a v nich stál/a....

TO BE CONTINUED

Lol..takze dalsi cast je hotova... je takova o nicem,na hovno.. nevadi prosim o votes a comments :D - Jasmine 

The Golden ballKde žijí příběhy. Začni objevovat