Crrrr crrrrrn
Probudil mě hlas mého budíku,který je polepený samolepkama fotbalového míče.
Nejradši bych ho hodila o zeď a pak na něj skočila,ale na to teď není čas.
Přehoupla jsem si nohy přes okraj postele,sundala si ze sebe oblečení a šla jsem do sprchy.
Otočila jsem kohoutkem a slastně vydechla,když na mě začaly dopadávat kapičky vody.
Určitě jste si všimli,že miluji football.Je to můj život! Je mi 17. Nenávidím Hráče!(Justin)
Není to nic osobního.. oh co to kecám! Je to arogantní,nafoukaný děvkař.Každý říká,že je nejlepší. To se ještě uvidí,kdo vyhraje Zlatý míč.
Uvědomila jsem si,že se celá třesu zimou,tak jsem vypla vodu,vyšla ze sprchy a obmotala jsem si okolo sebe ručník.
"Chloe!! Koukni se kolik je hodin,musíš do školy!" zavolala na mě mamka ze zdola.
Koukla jsem se na hodiny. NO KURVA je 7:55 ...
Rychle jsem na sebe něco hodila,nalíčila se,popadla jsem svoji aktovku a seběhla schody.
Všichni na mě už čekali v předsíni,tak jsem si vzala jablko a běžela do auta. Máma nastartovala a jeli jsme.
Když zastavila před tou strašnou budovou,tak jsem rychle vystoupila a ani jsem neodzdravila.
Na škole nejsem moc oblíbená,ale nevadí.
U hlavního vchodu byla partička blbců,kteří kouřili a úplně kašlali na to,že je teď hodina. Nasměrovala jsem si to ke své skříňce,u které se bohužel líbal nějaký pár, spíš to ale vypadalo,jako by si chtěli sežrat hlavy.
Uchechtla jsem se nad svojí poznámkou a znovu na ně koukla.
"Ehm,ehm..stojíte před mojí skříňkou a já bych ráda ještě dorazila na hodinu" ironicky jsem se na ně usmála,když ke mě konečně obrátili pohled a potom odešli.
Super,mam matiku s Bieberem. Aghrrrr
Vzala jsem si učebnici a rychle běžela k třídě.
Zaťukala jsem a otevřela dveře
.Všechny pohledy padly na mě a já jsem se skloněnou hlavou došla k lavici
"Slečna Devone, znovu pozdě? Pozdní příchod"
Promluvil na mě tím jeho chraplákem,ne nebylo to sexy.
Koukla jsem se přes svojí lavici,no to snad né. Bieber je hned za mnou.
Sedla jsem si a hlavu si položila na lavici,seru na nějakej výklad,kterýmu stejně nerozumím.
Cítila jsem tlak na svém pravém rameni ,koukla jsem se čím to je.
Bieber do mě šťouchal pravítkem,jako retard.
"CO JE?!" zakřičela jsem přes celou třídu,až jím myklo.
"Slečno Devon,chcete se nám s něčím svěřit?" zeptal se mě podrážděně učitel.
"Ne,promiňte" zamumlala jsem skoro neslyšně.
Už slyšela jenom chichotání Biebera.
No uvidíme kdo se bude smát po soutěži...
Právě stojím před šatníkem a vybírám si věci na trénink.
Vzala jsem si dlouhé tričko a minisportovní kraťasy.
Pokud si někdo myslíte,že trénuju s někým nebo,že mám trenéra,tak se mýlíte.
Trénuji sama a dávam do toho všechno. Musím vyhrát proti Bieberovi!!
Vzala jsem si míč a tenisky(Ty na football.. kopačky,snad víte jaké myslim) a vyrazila do parku.
V parku se mi nelépe trénuje,protože je tam strašně dobré místo,na které chodím jen já.
Vždycky mi připadalo divné,že je tam všechno potřebné.. jako branky a tak..
Koukala jsem se kolem sebe, je tu krásně.Všude chodily páry za ruce, děti si hrály a ptáčci pozpěvovali.
Všechno to,ale zničil křik nějakých debilů,kteří hráli basket.. všichni měli horní část vyzlečenou.
Koukla jsem se blíž,abych jim viděla do obličeje.
Bieber,Butler,Flores... co jiného jsem mohla čekat? Radši jsem rychle utekla na MOJE místo.
Zaběhla jsem si dvě kolečka kolem hřiště,vzala jsem si míč a začala slalom.
Když jsem to zopakovala,šla jsem se napít a pak jsem zkoušela kopat do branky.
"Fajn to by už stačilo" zamrmlala jsem a šla si pro věci.
Když jsem znovu procházela okolo basketbalového hřiště, "nenápadně" jsem se koukla,jestli tam ještě pořád jsou.
Byli... a koukali se mým směrem, super.
"Hej,Devone.. ty a football?" zakřičel Butler.
"Né,ona si tam s tím míčem jenom hází!" Bieber si samozdřejmě nemohl neříct nějakou "vtipnou" poznámku.
V hlavě se mi vytvořil nápad,nad kterým jsem se musela uškrnout.
Nechtěj mě nasrat chlapečku.
Koukla jsem se na ně, oni se div neváleli na zemi.. no vlastně Butler už na zemi byl. Nechtěli by jste vidět jak vypadal.
"Hej vy!" zakřočela jsem na ně a vykopla míč jejich směrem.
Woaaah, HEADSHOT přímo na Biebera. Teď jsem se na zemi zase válela já.
"Příště neser Devon, Bieber! A míč mi vrať zítra,byee" zamávala jsem mu a ještě na ně mrkla.
Nechala jsem tam všechny tři překvapeně stát a vydala se na cestu domů. Znovu.
Takze.. tohle je 1.cast,doufam,ze se libila.. konec je ynovu strasny,ale nevadi :D Zanechte komentare a votes,abych vedela,jestli ma ta story opravdu cenu.. Prosim PRAVDIVE komentare :)
ČTEŠ
The Golden ball
FanfictionOn- Mistr ve footballe, nazývají ho HRÁČ je to největší děvkař ve Stratfordě. Na tento rok všichni fanoušci footballu čekali,hraje se totiž o "Zlatý míč" Ona- Krásná,chytrá,talentovaná dívka, miluje football,jejím snem je porazit Justina Biebera v...