Taeyeon'un Ağzından
Gözlerimi açıyorum. Uzun upuzun bir tabutun içindeyim. Bedenim kaskatı. Üstümde tül ve dantel işlemeleri olan bir gelinlik var. Tavan da ise melekler ve tanrılar. Ellerimi zar zor hareket ettirip tabuttan kalkıyorum. Etrafıma baktığımda kilisedeyiz. Herkes benim için dua ediyor. Bir mum yakıyor ve kenara koyuyor gözlerim Baekhyun'u arıyor onu arkalarda ararken tam ön sırada buluyorum. Gözleri kapalı ve ağlıyor. Kilise de üzücü bir opera yankılıyor.
- Baekhyun?
- Baekhyun?
Sesleniyorum ama sesimi duymuyor. Sonra bir anda herkes ayağa kalkıyor Baekhyun hariç. Herkes etrafıma toplanırken ellerimle kulaklarımı tıkıyorum. Sesler beynimi kemirirken insanlar vücudumu tutup beni tabutun içine yatırmaya çalışıyor beni bıraksınlar diye onları itiyorum ve tırmalıyorum. Hepsi beni gelinliğimden tutarken bazı yerleri yırtılıyor.
- Baekhyun!
- Baekhyun!
Bir tek o otururken beni kurtarması için ona yalvarıyorum. Ama çok geç oluyor insanlardan biri elindeki bıçağı karnıma saplıyor. Kanlar içinde tabuta düşerken gelinliğimi, saçımı düzeltiyorlar ve gözyaşlarımı siliyorlar... Ellerimi üst üste koyup hep beraber tabutun kapağını kapatıyorlar ve sonra aniden uyanıyorum.
Kabus.
Ellerimle bütün vücuduma dokunuyorum. Kendi yatağımdaydım. Sonra Baekhyun'a bakıyorum yanımda yatıyor sadece kötü bir kabus...
- Baekhyun?
Sesimi duyuyor ve yavaşça bana dönüp gözlerini açıyor. Yatakta oturur pozisyona geliyor.
- Ne oldu? ~
Meraklı gözlerle soruyor. Birden sarılıyorum. Beklemediği için öylece kalıyor ama elleri hemen sarıyor beni.
- Sorun ne?
- Bana söylemediğin bir şey yok değil mi?
Biraz bekliyor bana bir ömür gibi gelirken:
- Hayır. Sabah sabah nereden çıktı bu?
- Olmasın lütfen...
- Sen iyi misin?
- İyiyim, yani sanırım, bir kabus gördüm. Ama şimdi iyiyim. Seninle sahneye çıkacağım için iyiyim.
- Hazırlanmaya gidiyorum daha fazla bekleyemem.
Hızla yatağımdan kalkıp giyinmeye başladım. Bugün o kabusumda ki tabuttaki gibiydim. Baekhyun'da yatağından kalkıp beni durdurdu.
- Taeyeon sakin olur musun?
- Olamıyorum. Korkuyorum Baekhyun...
Baekhyun'un Ağzından
Ben de korkuyorum ama şimdi saklamalıyım. Gitmemelisin çünkü söz verdin.
Flashback
Ne yapacağız?
- Kalmayı öğreneceğiz?
- Nasıl yani?
- Ne olursa olsun beraber olmayı, gitmemeyi ve kalmayı öğreneceğiz.
- Gitmeyecek misin?
- Hayır, gitmeyeceğim.
Flashback Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 [ 𝘋𝘳𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘖𝘶𝘳 𝘔𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 || ] // baekyeon ✔
Short Story𝘯𝘦 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘮 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘣𝘶 𝘥𝘶𝘺𝘨𝘶𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘬𝘶𝘳𝘵𝘶𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘳𝘢ğ𝘢𝘤ı'𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘭𝘭𝘢𝘯ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘴𝘦𝘯 𝘨𝘰̈𝘳𝘮𝘦𝘴𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘣𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘦𝘵𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘖 𝘺𝘶̈𝘻𝘥𝘦...