Baekhyun'un Ağzından
Sıkışıp kalınmış anıların içinden çıktık ve nihayet temiz bir güne başladık. Hava da bu yüzden yağmurluydu sanki. Taeyeon'a baktığımda uyuyordu. Perdeyi aralayıp tekrar dışarı baktığımda büyük bir bulut kütlesi havaya yerleşmiş güneşin çıkmasına izin vermiyor gibiydi. Ne kadar yağmur her yeri temizlesede bulutlar aydınlığa engel oluyordu. Dışarıyı seyretmeye dalmış gitmişken aniden telefonum çalmaya başladı. Pencerenin kenarında ki telefonumu alıp arayana baktığımda Enrica'idi. Telefonu açtım.
- Alo, Enrica.~
- Günaydın, nasılsın?
- İyiyim, yani işte ne kadar iyi olabiliyorsam. ~
- Sen nasılsın?- İyiyim bugün öğrencilerimle çalışmalara erken başladık. Siz de gelin konuştuğumuz oyunu netleştirelim diyecektim. ~
Taeyeon'a dönüp baktım.
- Tamam olur. Taeyeon şu an uyuyor. Birazdan kalkar çıktığımızda haber veririm.
- Peki, bekliyorum.
- 'Vedrò
(Görüşürüz.)- 'Vedrò.
Taeyeon seslerle beraber uyanırken ona baktım.
- Günaydın. ~
- Günaydın. ~
- Az önce Enrica aradı. Konuştuğumuz oyunu netleştirmek için bizi opera binasına bekliyor. ~
- Olur, gidelim. ~
- Bence kahvaltı etmeden çıkalım. Yolda ederiz ne dersin?
- Çok iyi olur. ~
Taeyeon yataktan kalkarken ben de peşinden kalktım. Yolda kahvaltı yaparız diye hızlıca giyindik ve evden çıktık. Yolda bir kafeye uğrayıp iki kahve aldık. Birkaç tane de kruvasan alıp tekrar arabaya bindik. Opera binasına vardığımızda daha çok erken olduğu için arabalar yoktu. Herhangi bir yere park edip arabadan indik. Binanın kapısından girerken güvenliğe sorduk.
- Bakar mısınız çalışma devam ediyor mu acaba?
- Hayır efendim. Çalışma az önce bitti. Enrica hanım Salon -2'de.
- Teşekkürler. ~
Koridordan sola dönüp karşıya doğru dümdüz yürüdük. Salon -2' nin kapısını açıp içeriye girdiğimiz de Enrica sahne'ye kolunu dayamış elindeki kağıtları okuyordu. Bizi görünce el salladı.
- Hoşgeldiniz, gelin!
Merdivenlerden aşağı inip eliyle bize koltuklara oturmamızı işaret etti.
- Evet arkadaşlar dönmenizden dolayı çok mutluyum. Ve işte bu yüzden bu elimdekiler de oyununuzun textleri!
Taeyeon Enrica'yı alkışlayıp:
- İnanmıyorum bu kadar çabuk nasıl bitirdin?!
- Açıkçası başrol olmayı kabul ettiğinizden beri gece gündüz bitirmeye uğraştım ve sonunda istediğim şekilde bitti.
Sahnede duran zımbalanmış kağıt destelerini de bize uzattı.
- Bunlar da sizin. ~
Taeyeon ile beraber sayfaları açıp karıştırdık.
- Oyunumuzun ismi Darağacı. Konusu aslında fazla orjinal olmayan ama klişeden uzak. Oyunculuğunuz ve seslerinizle arşa çıkacak bir oyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 [ 𝘋𝘳𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘖𝘶𝘳 𝘔𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 || ] // baekyeon ✔
Storie brevi𝘯𝘦 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘮 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘣𝘶 𝘥𝘶𝘺𝘨𝘶𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘬𝘶𝘳𝘵𝘶𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘳𝘢ğ𝘢𝘤ı'𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘭𝘭𝘢𝘯ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘴𝘦𝘯 𝘨𝘰̈𝘳𝘮𝘦𝘴𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘣𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘦𝘵𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘖 𝘺𝘶̈𝘻𝘥𝘦...