𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦𝘯𝘦𝘴𝘴

18 5 0
                                    

2 Gün Sonra

Baekhyun'un Ağzından

Bu sabah mutlu uyanmıştık. En azından bazılarımız için öyleydi. Benim içinse karmakarışıktı. Yapmam gereken bir sürü şey vardı. Bunlardan biri Joonyoung'un ölümünü açıklamak, ikincisi Enrica'nın oyunu ve üçüncüsü bunu ayırmak gerekiyor mu bilmiyorum ama Enrica'nın bana olan hisleri artı beni öpmesi...

Bütün bunlar nasıl açıklanır veya hangi sırayla açıklanabilirdi ki...

Taeyeon bu sabah için ne zamandır atladığımız öğün olan kahvaltıyı özenle hazırlamıştı. Mutfağa gelip onu izlerken daldığımı görünce gelip yanağımdan öptü.

- Günaydın. ~

- Günaydın.

- Bugün çok güzel bir kahvaltı hazırladım. Dün seni öyle halsiz görünce endişelendim. Bir daha kesinlikle kahvaltıyı atlamayalım. Hem bilirsin kahvaltı altındır. Yumurtanı sevdiğin gibi rafadan yaptım. ~

Söyledikleri biterken ani bir sessizlik oluşmuştu. Bana dönüp:

- Baekhyun, sen beni dinliyor musun?

- D-dinliyorum tabi ki. ~

- Peki, o zaman hadi geç otur masaya. ~

Masaya geçip oturdum. Sahiden de masa için çok uğraşmış, her şeyden koymuştu.

- Yumurtanı ye. ~

Yumurtamı tabağıma koyarken gülümsüyordu. Ben de yumurtayı dilimleyip ağzıma attım. Tam o sırada Taeyeon'un telefonuna mesaj gelmişti.

- Enrica mesaj atmış 2 saat sonra burada olursunuz diye. Toplantının yapılacağı yerinde adresini atmış.

- Güzel. ~

Kahvaltımızı ederken birden kendi telefonuma da mesaj sesi gelirken telefonumu hızlıca açıp girdim. Mesaj atan Enrica'idi. Mesaja girip baktığım anda çatalım elimden tabağa düşmüştü. Boğazıma kaçan yumurta ile öksürmeye başlamıştım.

- Baekhyun, iyi misin? Dur su vereyim...

Taeyeon yerinden kalkıp hızlıca su koyup bana verdi. Suyu içerken nefesimi kontrol edemiyordum.

- Ne oldu Baekhyun?

- Bir lavaboya gideyim...

- Tamam...

Hızlıca lavaboya girdim. Kapıyı kapatıp kitledim. Gözlerimi sıkıca kapattım. Derin derin nefesler verirken ağlıyordum. Enrica nasıl yaptıysa beni öptüğü zamandan fotoğrafları bana atmıştı. Ve işte şimdi de şantaj yapıyordu. Beni öptüğü yerde ki güvenlik kamerası olduğunu düşünürsek görüntüleri öyle almış olabilirdi. Mesajı tekrar tekrar okuyup duruyordum.

" Bak burada ne var? Dikkat et de Taeyeon görmesin yoksa anlamasın mı demem lazım? "

                                                 "E" xo xo

- Baekhyun iyi misin?

Taeyeon kapıya tıklarken neye uğradığımı şaşırmıştım. Görüntüleri apar topar sildim. Elimi yüzümü yıkayıp derin bir nefes aldım ve lavabodan çıktım.

- İyiyim, iyiyim sorun yok. Kötü oldum boğazıma takılınca ama geçti.

- Korktum hayatım. ~

𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸 [ 𝘋𝘳𝘢𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘖𝘶𝘳 𝘔𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 || ] // baekyeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin