13. Bölüm

4.3K 539 698
                                    



Uzun bir aradan sonra merhaba sevgili okuyucularım!

Sizleri de, bu platformu da, kitap yazmayı da çok özlemişim.

Ama en çok da fark ettim ki yorum okumayı özlemişim.

Merak etmeyin uzatmayacağım.
Hemen sınırı bırakıp sizi bölüme yolluyorum.

SINIR; 270 VOTE 850 YORUM.

Keyifli okumalar dilerim... 🌺🖤🌺


✨💫✨💫✨💫✨💫✨💫✨💫✨💫

Hatırlatma;

Zeus, şu an bu yaptığı ile bana sadece iki çıkarım bırakmıştı.

Ya "sen benim kızımsın, bunu düşünmemin en büyük sebebi ise anımsattığın ama bir türlü çıkaramadım anılar." Demek istiyordu.

Ya da söyledikleri ve davranışları ile böyle düşünmemi sağlayarak beni bir oyunun piyonu yapmaya...
Çünkü herkes, daha gücü bile belli olmayan ama bir Tanrıçanın saldırısını engelleyen gizemli kızı yanında bulundurmak isterdi.

Peki ya ben, neden bu iki çıkarımdan birine bile kesin gözü ile bakamıyordum.

Neden Zeus beni kandırıyor diyemiyor veya hayır Zeus oyun oynamıyor diyemiyordum.

Amaç kafa karıştırmak ise, Zeus'u tebrik etmeliydim.
Bunu başarmıştı.

Ama amaç iki çıkarımı da seçemeyen beni yanına çekmeye çalışmak ise, üzgünüm bu konuda büyük yanılıyordu.

Çünkü onun bilmediği şeyler vardı.

1) Ben babam çıkacak kişinin kollarına koşacak o kız değildim.

2) Babam çıkacak kişiye güçlerimle destek verecek o kız, hiç değildim.

Aslında Zeus ister doğruyu söylesin, ister çıkar uğruna kafamı karıştırmaya çalışsın, her türlü zararlı çıkacak kişi olduğunu bilmiyordu.

Ben bana söylenene göre değil, zamanında bana yapılana göre hareket edecektim.

***

"Durma, Kaç!"
Diyordu tuhaf ses.

Pekala, kimden kaçacaktım ki?
Hiçbir şey göremiyordum ve kaçmam gereken kişi kim, onu da bilmiyordum.

"Kimden?" Diye sordum yüksek sesle.
Bu kaçıncı soruşumdu artık saymayı bırakmıştım.

Kapkaranlık ve göz gözü görmeyen bir yerde duruyor, nereden geldiğini bilmediğim bu sesin söylediği şeyden bir anlam çıkarmaya çalışıyordum.

"Hala duruyorsun, Kaç!"

Bu ses artık sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

"Kimden diyorum bende sana?
Manyak mısın nesin!
Ya cevap ver ya da artık beni rahat bırak!"

Kaçtır aynı şeyi tekrarlıyordu ve bende kaçtır aynı soruyu soruyordum. Ama cevap almak şöyle dursun, bunun yanında birde bozulan sinirlerimle zararlı çıkan ben olmuştum.

OLİMPOS'UN KAYIP TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin