✩
Jeongin yanında uzanan büyüğüne baktı ve eline 2010 tarihli günlüğü alarak bakışlarını bir süre onda gezdirdi. İlk günlüğü biraz okumuştu, Chan ile nasıl tanıştığından bahsediyordu o günlükte. Chan omzunun yanında yatıyordu, bakışları onda değildi. Jeongin biraz yukarıdan onu görebiliyordu. Sakince bir nefes aldı ve rastgele bir sayfa açtı.
7 eylül 10
Chan hyung kadar havalı olmak isterdim. Liseye gidiyor ve bir sürü arkadaşı var. Yine de bu sabah beni okuluma bıraktı. Saçlarımı okşadı ve okula girmemi bekledi, okul kapısınından içeri girdiğimde yan tarafa geçip çıkış kapısına baktım. Koşarak geldiğimiz yöne gitmişti, her sabah bunu yapıyordu, ders başlangıcımızın aynı saat olmasına rağmen beni okula bırakıp kendi okuluna koşuyordu.
Birkaç sayfa atladı göz gezdirerek. Ardından yeniden bir sayfada duru.
13 ekim 10
Havalar soğumaya başladı. Biraz üşüyorum, babam eve biraz geç geldiği için bazı akşamlar Chan hyungumun evinde bekliyorum onu. Biliyor musun günlük? Bu hoşuma gidiyor, Chan hyungla bir sürü oyun oynuyoruz. Annesi ise harika yemekler yapıyor. Keşke şimdi onlardan biraz daha yiyebilsem.
Bu günlüğü bir süre daha okudu, bazen sayfalar atlıyor bazen de durup okuyordu. Ardından diğer günlüğe geçti.
8 şubat 11
Selam! Bugün 14 yaşına giriyorum!! Tanrım... hala inanılmaz geliyor. Babam bana güzel bir pasta alacağını söyledi. Umarım bugün Chan hyungla güzelce eğleniriz, onunla olmayı çok seviyorum.
Güzel bir şekilde gülümsedi ve birkaç sayfa daha okudu, kısa ve özet şeklinde yazmıştı.
18 mayıs 11
Bugün sahilde Chan hyungla bir yer keşfettik. O kadar güzel bir yer ki... Minnacık bir koy gibi, oraya geçebilmek için biraz denizin içinden yürümek gerekiyor. Bundan sonra orası bizim yerimizmiş, Chan hyung ve benim özel yerim.
Bu günlüğü de bir süre okuyup ve diğerine geçti. Bazen bazı yerleri anımsamak isterdi ama olmuyordu, bunu düşünmemeye çalışarak diğer günlüğü aldı eline.
22 haziran 12
Bugün Chan hyungun lisesine gidebileceğimi öğrendim. Öyle mutluyum ki... Dakikalar önce delirmiş gibi dans ediyordum, gürültünün sesine gelen hyungumda bana katıldı ve durmadan dans ettik. Onunlayken gerçekten mutluyum, benim bir parçam o.
19 ağustos 12
Bugün evin karşısındaki sahada basketbol oynadık. Birkaç kişi daha vardı ama Chan hyung ve ben takım olduk. Onun sayesinde güzel bir basket atabildim! maçı kazandıktan sonra Chan hyung bana ılık bir şeyler aldı, soğuk içmek istediğimi söylediğimide de bana birazcık kızdı. Anlaşılan hasta olmamı istemiyor... Ve biliyor musun? Saçlarımı okşaması ilk defa bu kadar hoşuma gitti.
Bazı şeyler anlam kazanmaya başlıyordu yavaşça. Bunu o zamanki Jeongin bilmese de şimdiki Jeongin tahmin edebiliyordu bunun nedenini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
helios | jeongchan
Fanfic"Hani beni ilk öptüğün gün var ya... O gün o kadar sıcak hissetmiştim ki! Kış ayındaydık Helios! Ama ben sıcacık hissetmiştim. O gün inanmıştım güneş olduğuna. Ben bir güneşe sahiptim." [angst değildir!] • 3.4.21 / 13.7.21