Uzun zamandır Jack den bahsetmedigimi fark ettim . Daha doğrusu artık onunla eskisi kadar vakit geçiriyorum . Ama bugün inşallah güzel bir gün olacak . Bir akşam yemeği hazırlayacağım kendim yemek yapmayalı baya oldu. Hemen menü oluşturmam lazım. Fazla vaktim yok . Salatalarıma karar vermek kolay oldu çünkü baska yerde yiyip tarifi alıp denemeye fırsat bulamadığım çok salata vardı onlardan yapacaktım . Ana yemek de pirinc pilavı ve güveç et . Çorba hazır almayı düşünüyorum . Çünkü sarmada saracagim zamanım yetmez . Neyse cok konustum baslasam iyi olacak . Sarmayla başlayalım . Pişmeside uzun surer . Yada once pirinci mi ıslatsam hazır olur . Neyse bir yerden başlamak lazim sarmayla başlayalım . Sarmanin içi once pişiriliyor muydu ? Neyse sanırım annemden yardım almam gerekecek. Telefonumu aramaya başladım . Bulmam zaman alsada buldum yastığin arkasinda hemen annemi aradım ve olayı kısaca özetledim . Yardıma gelecek olleyy .. Yani yemekler yenebilir hale gelecek :) Bende bu arada ne giyeceğimi planlayım . Hemen dolabın başına geçtim . Karar vermek zordu uzun zamandır alışveriş yapmıyordum ve sanırım biraz kilo aldım . Insallah o dar elbiselerin icine girebilirim . Siyah duz diz üstü bir elbise giymeye karar verdim ama içine girmeyi denemem lazım inşallah girerim . Denedim ve oldu . Evet o kadar fazla kilo almamisim . Neyse ayakkabı secmeliyim . Ayakkabılara bakıyordum ve aklıma geldi . Dışarı cikmayacagiz ki evdeyiz ne ayakkabısı ne elbisesi o kadar suslenmem biraz değişik durur diye düşündüm ve dolabımin başına geçtim . Pantalon tişört giyecektim hemen seçtim bu kadar . Hem tüm gün boyunca elbise topuklu ayakkabı canım çıkar . Neyse kapı caldı annem geldi heralde. Kapıyı açtım evet annem beraber mutfaga gectik . Bana malzemelerin yerini sordu . Sonrada sen ayağımın altından çekil dedi resmen kovuldum neyse hoşuma gitmedi değil.
Arkadaşlar voteleyenlerin kitaplarını okuyup voteliyorum . Okuyup votelerseniz çok sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGININ SON DILEGI
RomanceBen bu kitabimda kanserle mücadele eden bir kadinin hikayesini ele aldim .Kanser malesef Dunyada onune gecilemeyen bir hastalık . Bu kitapla kanser tedavisi gören arkadaslarimiza destek cikmak istiyorum . Heyecanli bir kitap yazmaya çalıştım . Ama...