=)

150 6 0
                                    

Evin dekarasyonunu kendim yapmak isterdim ama doktorum bana fazla kendimi yormamam gerektiğini söyledi . Bu yüzden evin dekarasyonunu Jack yapacaktı .Bende bu sayfaları eski evimde yazıyorum . ev düzene girene kadar buradayım . Yapacak bişey yok . Bu arada bugün faceden bir arkadaşlık isteği gelmiş . Kim diye baktım SUEDA . Liseden arkadasım . daha doğrusu en yakın arkadaşım . hemen kabul ettim bir de mesaj attım ' nerelerdesin kuzum ? ' . İnşallah en yakın zamanda mesajıma cevap verir. Bu arada biz üniversite tercihlerini beraber ve birebir aynı yapmıştık . Ama o benim girdiğim üniversiteyi virgüllerle kaçırdı . Ve o zaman o kadar cok ağlamıştık ki en son okumamaya karar verdik ama suanda ikimizde nerelere geldik . Şuanda bir doktorum ve hastalarım için çok üzüldüğüm bir hastalık olan kansere şimdide ben yakalandım . Ama neyseki daha kanser tüm vücuduma yayılmadan kanser olduğumdan haberimiz oldu . Gelecek hafta ya kanserden tamamen kurtulacam yada 1 kademe daha atlayacağım ve ölüme ilerleyeceğim . Biliyorum çok zor bi durum ama moral çok önemli o yüzden hiç kafama takmıyorum . Kanseri atlatacağıma inanıyorum .

İÇ SES : 

Niye yalan söylüyosun . Sen değil misin haftalarca ölecem ben napacam acaba ben öldükten sonra Jack başka biriyle evlenir mi , onuda benim gibi severmi ? diyip başımın etini yiyen.

Evet aslında  öyle düşünüyorum ama düşünmemem lazım Jack benim böyle şeyleri düşünmemem için o kadarçabalıyor.

Şimdi bunları düşünmenin zamanı değil . En son ne diyorduk . Haa evet SUEDA eğer oda İSTANBUL daysa belki buluşuruz herşeyi ona anlatırım çünkü önceden her strese girdiğimde beni yatıştırırdı . Acaba hala eskisi gibi uzun ince ve güzel mi ? Bunun cevabını öğrenmek için yapacak tek şey var cevabını beklemek ve bi buluşma ayarlamak . Acaba eve mi çağırsam diyorum . Hem Jack le tanıstırırım hemde daha rahat ederiz . Evet evet iyi fikir eve çağıracam tabi cevap verirse . Belki o da evlenmiştir . Bende onun kocasıyla tanışırım. Acaba nasıl biriyle evlendi . Neyse sizide merak ettiğimsorularla boğdum . =) İnşallah en yakın zamanda buluşuruz  . Neden onunla konuşmayı bu  kadar istiyorum bilmiyorum . Belkide en zor zamanlarımda en yakınımda olan kişi olduğu içindir . Belkide kaderdir nerden bilebiliriz ki 

ARKADAŞLAR HİKAYEMİ OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM . VOTELERSENİZ MUTLU OLURUM .

SEVGININ SON DILEGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin