EVLİLİK YILDONUMU HAZIRLIKLARI

242 6 2
                                    

Ablamla konustuk ablam ayarlayacagını soyledi . Ne ayarlayacagını sormadim . Ablamin zevki bana göre daha iyiydi . Ama ne yapacağıni da merak ediyordum konustuktan 2 saat sonra bir daha aradi ve birkaç lüks restaurant adi söyledi . Beraber bakalım hangisini begenirsen oranin sahibi ile konusalim dedi o zaman önceden maaşimin bir bolumunu herzaman ayirma alışkanlıginin ailemden gelen güzel bir alışkanlık oldugunu anladim . Biriktirdigim tum paralari bu organizasyon da harcamaya karar verdim . Kapi caldi delikten baktım ablam ve yaninda bir tane daha kadin vardi  arkadasi heralde diye düşündüm . Hemen kapıyı actim . Ablamin yanindaki kandinin elinde kataloglar vardı . Ablam bizi tanistirdi . Yakin bir arkadasiymis ve organizasyon sirketinde calisiyormus . Ablama bütün bunlari 2 saatte nasıl hazirladin diye sordum . Gülümsedi . Jacke benim kanser olmamin aramizdaki aski oldurmeyecegini anlayacagi bir organizasyon istiyordum . Ve sonunda aradigim seyi buldum . Cokk mutluydum onun boyle şeyleri çok sevdigini biliyordum . Insallah hosuna gider ve aradan yıllar geçtikten sonra ( insallah kanser i yendikten sonra ) bu günleri hatirlar ve ne kadar zorluklar cekmisiz deriz . Amin . Jack eve geldiğinde saat 21.00 dı ilk defa eve bu kadar geç gelmisti . Nerdeydin diye sordugumda arkadasimdaydim dedi . Yalan soyledigi gözlerinden belliydi ama birsey demedim . Oda sanırım yıldönümü hediyesi almistir . Cunku o boyle konularda benden daha titiz beni ilk gordugu gun cikma teklif ettigi gun evlenme teklifi ettigi gun hepsini saati saatine bilir .  Yillardir bende alışmış im o yüzden  hediye bekliyorum yoksa hiçte oyle bir insan degilimdir  :)


SEVGININ SON DILEGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin