Evet hastaneye geldim. Ama kapıdan içeri girmeye çekiniyorum . Biraz kapının önünde bekledikten sonra tüm cesaretimi toplayıp içeri giriyorum . Beni Sueda karşılıyor . Bizi tanistiriyor ve sonra bizi yalniz bırakıyor hemen konusmaya giriyorum :
- Merhaba canim nasilsin ?
- İyiyim diyor hic beklemedigim kalınlıkta .
- Senin adın ne kadarda güzelmis Sena . :) diyorum küçük bir tebessümle ama verdigi sert cevaplar beni biraz kırdı açıkçası .
-Teşekkür ederim . ( evvet yumuşamaya basladi. :) ) Bisey soyleyecegim sen buraya niye geldin
- Sana bir hikaye anlatmaya geldim . Dinlemek istersen hemen anlatayim .
- Tamam
- Günün birinde bir kadın varmış . Bu kadın kansere yakalanmıs .Ve olaylarin nasil gelistigini artık anlayamiyormus . Kendibi sık sık hastanede buluyormuş . Ama bu kadın artık mücadele etmek istemiyormus . Yorulmuş . Ama onu hayata baglayan biri varmış . Onun adi Jack mis kocası . Sirf onun için savasmis kadın kanserle onu ne kadar çok seviyorsa artık kanseri yenmis ve suanda senin karşında oturuyormus .
-nasil yani sende mi kanserdin önceden .
- Evet canım
-O zaman sana bende bişeyler anlatabilirim sen beni anlarsın .
-Tabiki dedim. Yüzümde kocamannn bir gülümsemeyle .
- Ben bu hastaliga 1 yıl önce yakaladım. Ben bu hastalikla mücadeleye başladığımda annemle babamin arasi cok iyiydi yani en azından ben öyle görüyordum . Ama sonra kapidan bagrışma sesleri duydum odada yalnızdım . Kendimi biraz zorlayarak kapıya yöneldim . Sesler annemin ve babamin sesine çok benziyordu ama onlarin olacağını dusunmedim . Onlar benim gözümde kavga etmeyen iki insandi . Kavgayı bir süre dinledim . Ve gözyaşlarim kendini birakti kapıyı actim karşimda duranlar annem ve babam . O ağır sözleri birbirlerine etmişlerdi . Babam sertce anneme artık saklayacagimiz birseyde kalmadi ayrılalım dedi ve gitti . Annem ağlamaya başladı . Hemen yanımdan uzaklasti . Ve beni yine yalniz bıraktı . Yani anlayacagin beni hayata tutan kimse yok ben yasasam sevinecek kimsem yok dedi ve gozlerinden bir damla yas akti .
-Hemen dogrularak o gozyasini sildim. Ve ona " benim icin iyiles dedim "
Arkadaşlar merhaba kusura bakmayın uzun zamandır yazamıyordum . Ama voteler arttıkça bölümler daha hızlı gelecek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGININ SON DILEGI
RomanceBen bu kitabimda kanserle mücadele eden bir kadinin hikayesini ele aldim .Kanser malesef Dunyada onune gecilemeyen bir hastalık . Bu kitapla kanser tedavisi gören arkadaslarimiza destek cikmak istiyorum . Heyecanli bir kitap yazmaya çalıştım . Ama...