EN GÜZEL HEDIYE

129 6 0
                                    

Evlilik yıldönümü gunumuz sonunda geldi . Ben restoranda son hazırlıkları yaparken ablamda Jacki evden almaya gitti . Insallah belli etmeden alip getirir diye düşünüyordum ( ki ablam bu konuda çok yetenekli ) . Hazirladigim videoyu dvd ye koydum gelince baslatacaktim . Ve kapidan bir citirti geldi ablam Jacki bırakıp gitti bende hemen videoyu oynattim . Video sevgiligimizden bu yana kadar cekindigimiz fotograflar ve bizim sarkimizi barındırıyordu . Videoyu izledikten sonra bana sarildi çok mutluydu . Ve yemege oturduk . Yemek yerken elinden bir kağıt cikartti .

- Jack elindeki kagit ne ?
- Bak ve gör dedi ( gülümsedi )

Kağıdı açtım ve gözyaşlarim dökülmeye başladı . Bu bir ev tapusuydu . Hemde Istanbulun en guzel evlerinden biri .. Ama bu kadar pahalı bir evi nasıl almışti ( icimden  insallah kumar degildir ) diye gecirdim. Cunku kumardan gelen bir evse bu evde bereket ve mutluluk olmaz ki neyse en iyisi sorup ogrenmek .

- Jack bu evi nasıl aldın .

-Hani sana söylemistim ya Turkiyenin en iyi sirketlerinden biriyle calisma ihtimalim var diye . O is bizim oldu :)

- Evet söylmistin ama cok küçük bir ihtimal olduğunu da soylemistin

-Ilk duydugumda bende sasirdim ama..

Kisa bir sessizliğin ardından

-Peki yeni evini gormek istemeyecek misin ??

SEVGININ SON DILEGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin