🥦1.🥦

542 34 3
                                    

Izuku- normálně
Tomura- tučně
Ostatní - šikmo

Ahoj jmenuji se Izuku Midorya, je mi 16 let a jsem ve druháku na hero academii a už zrovna končím a blíží se prázdniny, jo a jsem gay jen tak pro info, nikdo to neví kromě mé mámy a ta je s tím v pohodě, právě teď je poslední týden školy a mistr Azaiwa nám říká že celý týden se zaměříme na trénování a už od zítřka začínáme no to mě poser, ano já Izuku Midorya jsem sprostej, ale jen někdy.
A zazvonil konečně můžu domů, jdu nebo spíš běžím ze třídy abych mohl domů a povědět mámě o nepřetržitém tréniku když v tom do někoho vrazím. "gomen neviděl jsem tě" ale když si konečně všimnu do koho jsem vrazil tak mi nevinný úsměv opadne byl to Kachann. "JAK JAKO SI MĚ NEVIDĚL TY NERDE?! CO SI TO DOVOLUJEŠ DO MĚ VRAZIT!? POČKEJ NA MĚ PŘED ŠKOLOU!!"
Na sucho polknu a přikývnu na souhlas, rychle se odeberu a jdu čekat na Kachanna před bránu školy.
Po půl hodině je tu, vapadá hodně nasraně, nic ale neříká jen mávne rukou ať ho následuji a já tak učiním. Moc dlouho nejdeme a Kachann mě zatájne do tmavé uličky. "TOHLE BYLA POSLEDNÍ KAPKA DEKU!! UŽ MĚ NEBAVÍŠ!" pronese nebo spíše zakřičí a aniž bych to nějak stihl zaregistrovat tak mě začne surově mlátit, rozbije mi kolenem ret a tečemi i z nosu krev, upadnu na zem tepavá bolest se ozívá celím mím tělem, nezmůžu se na křik mám co dělat s tím abych se nazadusl vlastní krví. Kachann odešel a já se nemůžu zvednout bolí mě celé tělo a už omdlívám jediné co vidím jsou červené boty a pak už jen tma....

No ahoj tak jak se vám to zatím líbí, vím je to trochu klišé když "princ" zachraňuje "princeznu" 🤣🤣 ale co už, možná další díl vidám ještě dnes kdo ví

Světlo Ve TměKde žijí příběhy. Začni objevovat