🥦5.🥦

303 25 0
                                    

Ležív v Tomurově obětí, je to krásný pocit, ale musím se jít osprchovat. Opatrně se vymaním z obětí a chci se posadit, ale hrozně mě bolí zadek, takhle to nepůjde, musím říct Tomurovi aby mě tam odnesl.
"Tomuro?" trochu do něj strčím, nic. Když to takhle skusím po čtvrté pořád spí, to je k zbláznění. Přestanu to řešit a lehnu si vedle něho a začnu mu hladit ty jeho břišáky. Ujistím se znovu že spí a pak zašeptám. "miluji tě" nečekám odpověď, když v tom mě někdo obejme kolem pasu a lehne si mi ny hruď. "já tebe taky miluju ty brokolice" promluví Tomura a já už cítím že začínám rudnout, ale když už je vzhůru tak mi může pomoct. "eto... Mohl bych tě poprosit, odneseš mě do koupelny?"
"ale copak někoho tady snad bolí prdel?" ušklíbne se a vezme mě do náruče. Hodíme si společnou sprchu a konečně se najíme.

Všechno bylo skvělý, Izuku byl skvělej, ahh jak krásně vzdychal včera to bych mohl poslouchat pořád. Zrovna sí dáváme snídani, ale Izuku vypadá nějak zamyšleně." zlato? Děje se něco?" odlepí svůj pohled od talíře a podívá se mi hluboko do očí. "víš, přemýšlel jsem a já už se zpátky nevrátím, nechci do školy za hrdiny a chtěl bych se přidat k vám" nemám slov jsem šťastný, on bude semnou, nejraději bych pištěl radostí. " to je úžasné zlato, jistě že se k nám můžeš přidat" usměju se na něj a jemně ho políbím.

S Tomurou jsme se dohodli že po obědě budu mít svoji první misi a prý to nebude nic těžkého. Rozhodl jsem se že bych chtěl nějaké oblečení a taky si ho koupil, vzal jsem si černé uplé džíny, bílou košili s rudou kravatou a na to černošedé sako, vypadám ůžasně. Tomura najednou vejde do dveří a může na mě oči nechat. "jak to děláš vypadáš sexy i roztomile zároveň" příjde ke mě, přitáhne si mě k sobě a vášnivě mě políbí, jeho polibků se nemůžu nabažit, já ho tak miluju, ale za chvíli mě čeká něco co jsem opravdu netušil že se stane...

Já vím jsem svině🤣 ale zrovna před chvílí jsem vstala a z nudy jsem měla chuť psát ale teď jsem zase unavená🤣🤣🤣🤣🤣

Světlo Ve TměKde žijí příběhy. Začni objevovat