Už tu trčím týden, určitě si všichni dělají starosti. Tomura někam furt chodí a vždy mi přinese jídlo, je moc hodný asi jsem se za ten týden do něj zamiloval. K čertu se školou ani se mi tam moc nechce a obzvlášť ne za Kachannem, při pomyšlení že bych se měl vrátit jsem se rozbrečel...
Izuku je tu už týden a myslím že jsem si ho hodně oblíbil, je roztomilí, snažím se na něho být milí a ten pocit když se na mě usměje je úžasný. Zrovna je čas oběda přinesl jsem Izukovi sushi, otevřu dveře a úsměv mi opadne on brečí? Proč? Co se stalo? V hlavě mám spoustu otázek ale žádnou neřeknu nahlas aby se mě nelekl, položím jídlo na stolek co mám v pokoji a opatrně Izuka obejmu kolem ramen, lehce sebou trhne a obětí mi opětuje. "Izuku? Stalo se něco?" pořád mě objímá a zamumlá mi do hrudi. "vlastně se nic nestalo jen ty jsi na mě tak hodný a popravdě zpátky do školy se mi nechce, říkají si budoucí hrdinové a přitom mě přehlížejí a Kachann mě šikanuje je mi z toho na nic" rozbrečel se nanovo ach je mi ho tak líto nevím jak mu pomoct moc utěšovat neumím a tak se rozhodnu pro pravdu. "víš svět je krutý a hranice mezi hrdiny a záporáky je tenká, přehlížen hrdiny taky jsem to tak měl, ale vždycky v jakékoliv temnotě svitne aspoň nějaké světlo" už nebrečí díváse mi do očí a z těch jeho jde vidět chtíč. Sedne si na mě obkročmo, nevím co má v plánu ale nechám ho. Pomalu se přibližuje k mím rtům a zašeptá. "ty jsi moje světlo ve tmě" následně mě políbí, ihned začnu spolupracovat, jeho rty jsou tak úžasné, mohl bych ho líbat pořád.
Ani nevím co mě to popadlo a jediné na co jsem myslel že mám chuť ho políbit, ať jdou hrdinové do prdele miluju Tomuru. Přerušíme polibek kvůli vzduchu, až teď si vlastně uvědomím že se nám oboum udělala boule v kalhotech, trochu se začervenám, Shigiraki se jen zasměje a začne mi sundávat oblečení. "poprvé?" optá se a já jen přikývnu.
Už jsme oba bez oblečení a samozřejmě skončím jako ten dole. Tomura znovu spojí naše rty v dravém polibku, přesune se z mých rtů ke krku a udělá na něm pár značek, už jenom z tohohle vzdychám jak nadržená kurvička. Natáhne ke mě dva prsty a já z nějakého neznámého důvodu ihned pochopím co mám dělat, začnu mu tedy olizovat prsty, když už si myslí že mám hotovo tak jeden prst dá k mému otvoru. "uvolni se neboj bude to bolet jenom chvíli" a s těmihle slovy do mě prst strčil, trošku vypísknu bolestí ale pak už to bylo v pohodě. Dal do mě další prst a začal můj otvor roztahovat, sténal jsem slastí, ale chtěl jsem ho celého. "T-Tomuro pro-ahh~ prosím"
"o co prosíš puso?" tsc asi ho baví mě dráždit. "Ch-chci tě už ahh~ v sobě" zaškemrám a on uposlechne, vrazí do mě až po kořen a trochu mi vyhrknou slzy, ihned je slízne a dá mi jemný polibek na rty. "můžu?" zašeptá a já přikývnu. Pomalu v mučivém tempu do mě přiráží, vzdychám tak nahlas že by to mohli slyšet až v Americe, po dalším přírazu dostanu ještě více slasti že bych ani netušil že je to vůbec možné. "aha tak tady" řekne si spíš pro sebe a začne přirážet jen na to místo, z tak velké slasti jsem se udělal na naše břicha a stáhl jsem se a to nejspíš pomohlo Tomurovi se taky udělat. Svalil se vedle mě, políbil mě, já si mu lehl na hruď a oba jsme usli spokojeným spánkem.
ČTEŠ
Světlo Ve Tmě
FanfictionTohle je moje první yaoi tak doufám že se bude líbit, tento yaoi příběh vypráví o Izukovi který to měl hodně těžké ve škole brutálně ho zmlátil Bakugo, ale našla se jedna osůbka která ho našla a z nějakého neznámého důvodu ho zachránila a samozřejmě...