🥦7.🥦

288 24 0
                                    

Už uběhl týden od smrti Bakuga, Izuku je v pohodě a normálně plní mise bez jakýchkoliv nejistot. Jsem na něj tak pyšný a moc ho miluji. Sedíme u baru a oba popíjíme wisky už jsem ho za tu dobu stihl naučit pít.
Otevřou se dveře a v nich Dabi? Neříkal jsem náhodou že nikoho nechci vidět do konce srpna?
"ahoj Shigiraki, co tu dělá to zelený děcko?"
"no když už jsi tady, tak tohle je Izuku, nový člen ligy záporáků a můj přítel" s těmihle posledními slovy Izuka políbím. Dabi se zatváří trochu smutně. "jo? To je super asi, no chtěl jsem sem si dát aspoň panáka ale asi na to seru, tak se mějte hrdličky" poslední větu pronese skrz zuby a odejde. "a je to v prdeli"
Nechápavě se na Izuka podívám. "co tím myslíš"
"ty to nevidíš zlato? Dabi žárlí protože tě miluje"
Nani? Dabi a milovat mě to je blbost, i když je pravda že se na mě pořád tak dívá, ale mám Izuka a Dabi se mi nelíbí.

Dabiho pohled

On se zamiloval do nějaké brokolice to si dělá prdel ne? Vzrazím pěstí do první zdi která je co nejblíže. Musím něco vymyslet...
Ano už to mám, políbím Shigirakiho před Izukem a bude, to děcko se rozbrečí a bude chtít odejít, skvělý plán.

S Tomurou ležíme v posteli nic se nám nechce dělat, oba si užíváme vzájemné přítomnosti. Ale povinnosti nepočkaj, Tomura musí na misi a já si jdu sednout k baru a počkám až se vrátí. Moc ho miluji, jen se trochu bojím toho Dabiho.
Už uběhli dvě hodiny a slyším otevírat dveř a v nich Tomura s Dabim!? "promiň zlato že jsem se zdržel, ale potkal jsem tohohle idiota cest-" nestihl to do říct protože ho Dabi políbil. "ano jen jsme se potkali~"
Takže mě podvedl, tohle nedám rozbrečím a běžím do pokoje a následně do koupelny se zamču, chci se vyklidnit a pak odsud mizím.

"ty si kokot cos to provedl?!" vrazím jednu Dabimu. "co bych dělal? Jen tě miluji a nechci aby tě mělo tohle děcko" chce mě pphladit po tváři, ale já jeho ruku zastavím. "vypadni, je ti to jasné?!" Dabi se zarazí a pak odejde. Běžím za Izukem, určitě šel do pokoje. Nikde, skusím koupelnu, zamčeno. "Izuku, zlato, moc se ti omlouvám, ale nepodvedl bych tě, potkal jsem ho cestou a trval na tom že půjde se mnou, ale nic jsem s ním neměl, v tom baru se na mě prostě vrhl, prosím zlato odpusť mi" sednu si zády ke dveřím a rozbrečím se, nikdy jsem moc nebrečel. "a kde je teď Dabi?" trochu jsem se lekl když promluvil. "to nevím vrazil jsem mu a vyhodil z ligi" chvilku bylo ticho, stále jsem byl opřený zády o dveře. Ale začali se najednou otevírat a už jsem čekal že spadnu, když v tom mě nějaké ruce chytli. "promiň možná jem byl moc dramatický" jemně se usměje, já ihned vstanu a obejmu ho. "to já bych měl být ten co se bude omlouvat, moc tě miluju lásko, odpusť mi"
"taky tě miluji a odpouštím ti"

Dabiho pohled

Tak to nevyšlo a ještě k tomu mě vyhodil, tch, no myslím  že Shigiraki není zrovna rodiný typ, když bude mít Izuku dítě tak ho Shigiraki opustí a bude jen můj. "a ahoj kamaráde dal sis na čas že? Mám pro tebe práci"

Světlo Ve TměKde žijí příběhy. Začni objevovat